Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru achizitia si punerea in functiune a 37 trenuri de metrou noi pentru deservirea retelei de metrou din Bucuresti


Anunt de participare (utilitati) numarul 105917/14.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Catalin Ilie, Tel. 021.319.36.01 / 5459, In atentia:  Ing. Rotaru Stefan - Director Tehnic si Investitii, Email:  [email protected], Fax:  021.312.51.49, Adresa internet (URL):  www.metrorex.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de consultanta pentru achizitia si punerea in functiune a 37 trenuri de metrou noi pentru deservirea retelei de metrou din Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru achizitia si punerea in functiune a 37 trenuri de metrou noi pentru deservirea Magistralei 5 (21 trenuri) si pentru completarea parcului de material rulantaflat in exploatare pe Magistralele de metrou existente (16 trenuri)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79421000-1 - Servicii de gestionare a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
79421100-2-Servicii de supraveghere a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta pentru achizitia si punerea in functiune a 37 trenuri de metrou noi pentru deservirea Magistralei 5 (21 trenuri) si pentru completarea parcului de material rulantaflat in exploatare pe Magistralele de metrou existente (16 trenuri)
Valoarea estimata fara TVA: 2, 345, 097RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
61 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: 25.000 lei sau echivalentul in euro corespunzator cursului mediu BNR pentru data 13.09.2010. Garantia de buna executie: 6% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din fonduri externe rambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au obligatia sa-si legalizeze asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia de eligibilitate;
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG 34/2006.
- Certificate de atestare fiscala indeplinirea obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale (cu 30 de zile anterior datei stabilite pentru depunerea/deschiderea ofertelor).
- Certificat Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial (Pentru persoane juridice romane ? in original sau copie legalizata).
- Pentru persoane juridice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea formularului cu informatii generale referitoare la:
? Datele de identificare ale operatorului economic;
? Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie minim 4.600.000 lei
- Prezentarea in copie a bilanturilor contabile intocmite corespunzator exercitiilor financiare incheiate in 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente.
- Prezentarea unei scrisori de bonitate emisa de o banca din care sa reiasa ca ofertantul are o situatie financiara favorabila sustinerii contractului.- Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.- Sustinatorul va prezenta un angajament ferm, in sensul art. 186 din O.U.G. 34/2006, ca va pune la dispozitia ofertantului, (sau a grupului de ofertanti), resursele financiare invocate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Documente emise de AFER conform OMT 290/2000 corespunzator obiectului contractului/documente emise de organisme competente din alte state, insotite de dovada depunerii dosarului in vederea obtinerii documentelor emise de AFER si de angajament obtinere documente inainte de data raportului de atribuire.
2.Centralizator experienta similara ultimii 3 ani?sevicii consultanta in domeniul materialului rulant pentru metrou si al instalatiilor de semnalizare si control al traficului.
3.Fisa informatii experienta similara: 1-3 proiecte similare in domeniul materialului rulant pentru metrou si al instalatiilor de semnalizare si control al traficului, finalizate (receptionate) in ultimii 3 ani cu o valoare cumulata de min 2.300.000 lei4.Recomandari.
5.Istoric litigii.6.Declaratie privind dotarile.
7.Informatii personal: a)efective medii anuale ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractuluib)lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi utilizat in cadrul contractului, cu precizarea pregatirii profesionale si a experientei;c)Managerul de Proiect trebuie sa aiba experienta in conducerea unor proiecte similare
- Pentru persoanele prezentate la punctele b) si c) se vor prezenta Curriculum Vitae si declaratie privind disponibilitatea si combaterea concurentei neloiale
- Pentru persoanele nominalizate in cadrul echipei ?cheie?, se vor prezenta: documente edificatoare, emise de angajator / angajatori sau beneficiari care sa cuprinda informatii privind participarea persoanei in cadrul unui contract avand ca obiect servicii similare, respectiv calitatea in care persoana nominalizata a participat in cadrul contractului si obiectul acestuia- Angajamentul reprezentantului legal privind disponibilitatea personalului si pastrarea echipei propuse
- sustinatorul va prezenta un angajament ferm ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate
8.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie privind subcontractantii / asociatii
9.Certificari la nivelul: ISO 9001; ISO 14001
10.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2010 11:00
Locul: S.C. METROREX S.A, M.T.I., Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, et. 9, camera 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Credite externe cu garantia statului
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Sectia a IX-a Contencios Administrativ si Fiscal din cadrul Tribunalului Bucuresti
Adresa postala:  Bulevardul Unirii, nr. 37, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030823, Romania, Tel. 021.408.36.00, 021.408.37.00, Email:  [email protected], Fax:  021.408.37.81, Adresa internet (URL):  www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. METROREX S.A., Serviciul Juridic
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021.319.36.01/5447, Fax:  021.312.51.49
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2010 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer