Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru asigurarea managementului proiectului ?STRAZI: DEAL II, TUGUIATA II, BARIERA PUIESTI, COMPLEX SCOLAR, TRESTIANA, EXTINDERE CARTIER COMPLEX SCOLAR?


Anunt de participare numarul 127513/04.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BARLAD
Adresa postala:  STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, Localitatea:  Barlad, Cod postal:  731182, Romania, Punct(e) de contact:  AURELIAN RADUCU, Tel. 0235411760, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0235416867, Adresa internet (URL):  www.primariabarlad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru asigurarea managementului proiectului ?STRAZI: DEAL II, TUGUIATA II, BARIERA PUIESTI, COMPLEX SCOLAR, TRESTIANA, EXTINDERE CARTIER COMPLEX SCOLAR?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Barlad
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul va asigura, conform cerintelor caietului de sarcini si prevederile contractului de finantare, servicii de consultanta pentru managementul proiectului ?STRAZI: DEAL II, TUGUIATA II, BARIERA PUIESTI, COMPLEX SCOLAR, TRESTIANA, EXTINDERE CARTIER COMPLEX SCOLAR?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79421000-1 - Servicii de gestionare a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmirea documentelor, realizarea tuturor activitatilor si actiunilor necesare in vederea implementarii proiectului in conformitate cu prevederile documentelor contractului de finantaresi instructiunilor AM POR.
Valoarea estimata fara TVA: 961, 430RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 18.000 lei.Garantia de buna executie a contractului: 5% din valoarea contractului de servicii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantat prin POR 2007-2013, Axa prioritara 2, Domeniul major de interventie 2.1 conform contractului de finantare cod SMIS 1433, din fonduri europene, bugetul de stat si cel local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare cu oferta independenta; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69.1din OUG 34/2006;Declaratia privind eligibilitatea; Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, respectiv Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile in tara de origine (pentru persoane fizice/juridice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generalePentru persoane juridice/fizice romane:
Copie dupa Bilanturile contabile pe anii 2010, 2009 si 2008, sau pe perioada de functionare daca este mai mica de trei ani, vizate si inregistrate de organele competente.Pentru persoane juridice/fizice straine:
Copie insotita de traducere autorizata in limba romana, a documentelor relevante, emise de autoritatile competente din tara de origine, din care sa rezulte cifra de afaceri .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) sau pe perioada de functionare daca este mai mica de trei ani, sa fie mai mare de 1.800.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani; Informatii privind Experienta similara; Copie a contractelor de servicii prezentate ca similare; Copie a proceselor verbale de receptie la terminarea prestarii serviciilor/documente/ constatatoare/ etc.; Recomandari din partea beneficiarilor;Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului; CV- uri;diplome de studii/ certificate; acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract;documente care sa demonstreze modul de colaborare al persoanelor propuse cu ofertantul; certificat conform standardului ISO 9001/2008 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Sa fi prestat in ultimii 3 ani cel putin un contract de prestari servicii, cu o valoare de minim 200.000 lei fara TVA, constand in asigurarea managementului unui proiect finantat din fonduri europene nerambursabile.2.Sa dispuna de o echipa formata din 5 persoane avand calificarile si competentele necesare indeplinirii in bune conditii a contractului, astfel: - un manager de proiect avand: a.studii superioare de lunga durata, b.studii post universitare in domeniul managementului de proiect, sau diploma/ certificat de absolvire pentru Manager de proiect (cod COR 241919), c.dovada urmarii unor cursuri/programe de pregatire in vederea accesarii/implementarii/derularii de proiecte de investitii finantate din Fonduri Structurale;
- un consultant juridic avand: a.studii superioare de lunga durata, cu diploma de absolvire/licenta in domeniul juridic;
- un consultant management financiar avand: a.diploma universitara in domeniul economic, b.contabil autorizat CECAR; - doi experti pentru elaborarea de proceduri/monitorizare/evaluare avand: a.diploma universitara studii de lunga durata, b.dovada urmarii unor cursuri/programe de pregatire (diplome/certificate) in vederea aceesarii/implementarii/derularii de proiecte de investitii finantate din Fonduri Structurale.3.ofertantul sa fie certificat conform standardului ISO 9001/2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2011 11:00
Locul: primaria municipiului Barlad, str. 1 Decembrie nr. 21, jud. Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale, Domeniul major de interventie 2.1 ? ?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic-Contencios din Primaria Barlad
Adresa postala:  str. 1 Decembrie nr. 21, Localitatea:  Barlad, Cod postal:  731182, Romania, Tel. 0235411760, Fax:  0235416867, Adresa internet (URL):  www.primariabarlad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2011 17:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer