Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru asigurarea managementului proiectului ?STRAZI: DEAL II, TUGUIATA II, BARIERA PUIESTI, COMPLEX SCOLAR, TRESTIANA, EXTINDERE CARTIER COMPLEX SCOLAR?


Anunt de participare numarul 132294/24.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BARLAD
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731182, Romania, Punct(e) de contact: AURELIAN RADUCU, Tel. +40 235411760, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 235416867, Adresa internet (URL): www.primariabarlad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru asigurarea managementului proiectului ?STRAZI: DEAL II, TUGUIATA II, BARIERA PUIESTI, COMPLEX SCOLAR, TRESTIANA, EXTINDERE CARTIER COMPLEX SCOLAR?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractante din Municipiul Barlad, str.1 Decembrie nr. 21, jud. Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul va asigura, conform cerintelor caietului de sarcini si prevederile contractului de finantare (ghidului de finantare), servicii de consultanta pentru managementul proiectului ?STRAZI: DEAL II, TUGUIATA II, BARIERA PUIESTI, COMPLEX SCOLAR, TRESTIANA, EXTINDERE CARTIER COMPLEX SCOLAR?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79421000-1 - Servicii de gestionare a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmirea documentelor si realizarea tuturor activitatilor si actiunilor necesare, in vederea implementarii proiectului in conformitate cu prevederile documentelor contractului de finantare si instructiunilor AM POR.
Valoarea estimata fara TVA: 961, 430RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Garantia de participare: 18.000 lei, cu perioada de valabilitate 120 zile de la data limita de depunere a ofertei.2. Garantia de buna executie 5 %din valoarea contractului fara TVA,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat prin POR 2007-2013, Axa prioritara 2, Domeniul major de interventie 2.1, conform contractului de finantare cod SMIS 1433, din fonduri europene, bugetul de stat si cel local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa isi defineasca calitatea de participant la procedura prin declaratia privind calitatea de participant la procedura, acord de asociere, declaratie IMM (daca este cazul); Sa participe la procedura in concordanta cu regulile de concurenta demonstrand prin depunerea certificatului de participare cu oferta independenta; Sa nu se incadreze in niciuna din situatiile prevazute la art. 69.1, 180 si 181din OUG 34/2006 demonstrand prin Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 si declaratia privind situatia personala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa Informatii generale; Copie dupa Bilanturile contabile pe anii 2010, 2009 si 2008, sau pe perioada de functionare daca este mai mica de trei ani, vizate si inregistrate de organele competente(pentru persoane juridice/fizice romane); Copie insotita de traducere autorizata in limba romana, a documentelor relevante, emise de autoritatile competente din tara de origine, din care sa rezulte cifra de afaceri anuala (pentru persoane juridice/fizice straine).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010), sa fie de cel putin 1.800.000 lei. Pentru operatorii economici infiintati mai tarziu de anul 2008, valoarea minima solicitata pentru cifra medie de afaceri este proportionala cu perioada de functionare ( de la data infintarii si pana la finele anului 2010)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani; Informatii privind Experienta similara; Copie a contractului/ contractelor de servicii prezentat/e ca similar/e; Documente care demonstreaza ducerea la bun sfarsit a serviciilor prezentate ca similare: procese verbale de receptie partiala sau la terminare / documente constatatoare/ etc., Recomandari din partea beneficiarilor serviciilor prezentate ca similare;
2)Declaratia privind personalul; CV- uri ale personalului implicat in contract; documente care sa demonstreze capersoanele implicate in contract au calificarile si competentele cerute: diplome de studii superioare/certificate/ etc.; acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract; documente prin care persoanele implicate in contract demonstreaza modul de colaborare cu ofertantul: contracte de munca/ colaborare/ servicii/etc., incheiate conform prevederilor legale; documente prin care persoanele implicate in contract isi pot demonstra experienta profesionala relevanta: Recomandari /Deciziide numire/contracte de munca/ de colaborare / de prestari servicii / etc.
3)Declaratiacu partea/partile din contract pe care intentioneaza sa o subcontracteze, Declaratia subcontractantilor privind calitatea de participant la procedura; declaratia subcontractantilor privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006. 4) Documentecare sa ateste certificarea conform conditiilor din standardul ISO 9001:2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Sa fi dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani servicii similare cu o valoare cumulata de minim 400.000 lei in cadrul a maxim doua contracte.2)Sa dispuna de o echipa formata din cel putin 4 persoane avandcalificarile si competentele necesare indeplinirii in bune conditii a contractului, astfel: MANAGER PROIECT cu Studii superioare, Studii post universitare inmanagementul de proiect sau/si certificat de Manager de proiect cod COR 241919, participarea ca manager proiect in cel putin un proiect cofinantat de Uniunea Europeana;CONSULTANT JURIDIC avanddiploma de absolvire/licenta in domeniul juridic;CONSULTANT MANAGEMENT FINANCIAR cu Diploma universitara in domeniul economic, Contabil autorizat CECAR si Participarea ca responsabil financiar in implementarea acel putin unproiect cofinantat de Uniunea Europeana; EXPERT ELABORARE PROCEDURI/ MONITORIZARE/ EVALUARE cu Diploma universitara studii de lunga durata, Participarea in componenta unei echipe de management / unitati de implementarein cel putinun proiect finantat din fonduri europene nerambursabile.3) Prezentarea de informatii despre subcontractanti.4)Sa fie certificat conform standardului ISO 9001/2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.02.2012 11:00
Locul: Primaria Barlad, str. 1 Decembrie, nr. 21, Barlad, jud. vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantat prin intermediul PROGRAMULUI OPERATIONAL REGIONAL, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale, Domeniul major de interventie 2.1 ? ?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios din Primaria Barlad
Adresa postala: Primaria Municipiului Barlad, str. 1 Decembrie nr. 21, Jud. Vaslui, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731182, Romania, Tel. +40 235411760, Fax: +40 235416867, Adresa internet (URL): www.primariabarlad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2011 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer