Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru asigurarea managementului proiectului ?STRAZI: DEAL II, TUGUIATA II, BARIERA PUIESTI, COMPLEX SCOLAR, TRESTIANA, EXTINDERE CARTIER COMPLEX SCOLAR?


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
280.000 RON

Castigatorul Licitatiei: ANDRALEX PROJECT COMPANY S.R.L
Anunt de atribuire numarul 132294/22.05.2012
Informatii anunt de participare asociat 124721
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BARLAD
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731182, Romania, Punct(e) de contact: AURELIAN RADUCU, Tel. +40 235411760, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 235416867, Adresa internet (URL): www.primariabarlad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru asigurarea managementului proiectului ?STRAZI: DEAL II, TUGUIATA II, BARIERA PUIESTI, COMPLEX SCOLAR, TRESTIANA, EXTINDERE CARTIER COMPLEX SCOLAR?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul autoritatii contractante din Municipiul Barlad, str.1 Decembrie nr. 21, jud. Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul va asigura, conform cerintelor caietului de sarcini si prevederile contractului de finantare (ghidului de finantare), servicii de consultanta pentru managementul proiectului ?STRAZI: DEAL II, TUGUIATA II, BARIERA PUIESTI, COMPLEX SCOLAR, TRESTIANA, EXTINDERE CARTIER COMPLEX SCOLAR?
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79421000-1 - Servicii de gestionare a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
280, 000RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2011/S249-406593din28.12.2011
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2012/S37-058743din23.02.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 30 Denumirea: ?Servicii de consultanta pentru asigurarea managementului proiectului?STRAZI: DEAL II, .... "
V.1) Data atribuirii contractului 14.05.2012
V.2) Numarul de oferte primite 7
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ANDRALEX PROJECT COMPANY S.R.L
Adresa postala: Str. Exercitiu, Bl A6a, Sc.A, Et. 4, Ap. 9, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110403, Romania, Tel. 0745018951, Email: [email protected], Fax: 0348815372
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 961430.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 280000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantat prin intermediul PROGRAMULUI OPERATIONAL REGIONAL, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale, Domeniul major de interventie 2.1 ? ?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura?
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios din Primaria Barlad
Adresa postala: Primaria Municipiului Barlad, str. 1 Decembrie nr. 21, Jud. Vaslui, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731182, Romania, Tel. +40 235411760, Fax: +40 235416867, Adresa internet (URL): www.primariabarlad.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2012 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer