Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru dezvoltarea capacitatii institutionale si administrative a DGP-AMPOP


Anunt de participare numarul 136889/26.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 24, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020931, Romania, Punct(e) de contact: Cornel MIHAI, Tel. +40 213079802, In atentia: Cornel MIHAI; Eduard DIACONEASA, Email: [email protected], Fax: +40 213079802, Adresa internet (URL): www.madr.ro; www.ampeste.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru dezvoltarea capacitatii institutionale si administrative a DGP-AMPOP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Asistenta pentru cresterea capacitatii de gestiune tehnica si financiara, a DGP-AM POP in vederea implementarii proiectelor finantate prin POP 2007-2013, pentru perioada 2012-2013, 2. Sprijin pentru elaborarea Programului Operational pentru Pescuit pentru perioada 2014-2020.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
71356300-1-Servicii de suport tehnic (Rev.2)
79212000-3-Servicii de auditare (Rev.2)
79420000-4-Servicii conexe managementului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consultanta in domeniul derularii fondurilor europene cu referire la Fondul European pentru Pescuit
Valoarea estimata fara TVA: 1, 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantii vor constitui garantia de participare in cuantum de 130.000lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor; Forma de constituire a garantiei: Scrisoarea/instrument de garantie, in original (conform Formularului nr.9). Scrisoarea/instrumentul de garantie va fi eliberata de o banca/societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca/societate de asigurari din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, sau Ordin de plata in contul RO33TRZ7005005XXX000152 deschis la trezoreria municipiului Bucuresti, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; In cazul in care procedura de licitatie va fi contestata, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor va respige contestatia facuta de catre ofertant, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 8220 lei, in temeiul art 2781 din OUG nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea totala a contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul va deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil, distinct la dispozitia autoritatii contractante in care se va viracel putin 1% din pretul contractului, fara TVA, in echivalent lei la data deschiderii contului, inainte de incheierea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Pescuit, Programul Operational pentru Pescuit: Axa prioritara 5 - Asistenta tehnica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii, conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. Prezentarea Cazierului judiciar si Cazierului fiscal pentru societate si pentru administrator/administratorii acesteia. Cazierul fiscal si cazierul judiciar se vor prezenta pentru societate si pentru administratorul (reprezentantul legal) care este semnatarul ofertei sau care a eliberat imputernicirea pentru semnatarul oferte. Cerinta nr.2 Completarea si prezentarea Formularului nr. 2. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local. Certificatul trebuie sa cuprinda situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Toate documentele se vor accepta si in copie conforma cu originalul. Certificatul se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru inregistrate si care figureaza in certificatul constatator emis de catre ONRC. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse; Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul nr. 11. Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei din competitie: sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/ sau comune; sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte. In cazul unei asocieri, se va completa si depune Formularul nr. 14 din sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire, iar fiecare asociat (inclusive leader-ul) este obligat sa prezinte Formularul nr. 11. Se va completa si depune Formularul nr. 12 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, din sectiunea IV a prezentei documentatii de atribuire. In cazul in care ofertantul (asocia?ii), subcontractan?ii ?i ter?ul sus?inator daca este cazul, se afla in situa?ia prevazuta la art. 691din OUG nr. 34/2006 cu modificari ?i completari ulterioare, atunci oferta va fi exclusa din procedura de atribuire. In acest sens ofertantul va depune o declara?ie privind conflictul de interese fa?a de persoanele cu func?ie de decizie din cadrul autorita?ii contractante ?i anume: Ministru STELIAN FUIA; Secretar de stat BARNA TANCZOS; Director general MARISANDA PIRIIANU; Director NICOLAE DIMULESCU Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie cu men?iunea conform cu originalul. In cazul in care ofertantul declarat ca?tigator a prezentat documentele in copie cu men?iunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va solicita acesuia, inainte de comunicarea rezultatului, sa depuna documentele in original sau copie legalizata. Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract; Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2009, 2010 si 2011
NIVEL MINIM:
Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 6.600.000 Lei sau 1.500.000 Euro . Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate de organele competente. In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, atunci acesta din urma are obligatia de a nu se afla in situatia prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG/34/2006 si va dovedi sustinerea, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a derulat in ultimii 3 ani unul sau mai multe contracte similare in cadrul carora au fost prestate servicii de natura celor prevazute in caietul de sarcini, a caror valoarecumulata sa fie de minim 500.000 (cinci sute mii) Euro sau 2.200.000 (doua milioane doua sute mii) Lei astfel: Servicii de asistenta tehnica pentru autoritatile de management; Servicii de consultanta juridica pentru autoritatile de management; Servicii de consultanta in achizitii publice. Se va prezenta fie un singur contract care sa aiba ca obiect cele 3 servicii enumerate, fie un numar minim de 3 contracte distincte (cate unul pentru fiecare tip de serviciu din cele mai sus mentionate) sau orice alta combinatie a obiectelor contractelor prezentate pentru dovedirea experientei similare. Valoarea solicitata pentru contractele prezentate in scopul dovedirii experientei similare trebuie sa fie valoarea efectiv prestata in cadrul respectivului contract/contracte. In a
Cerinta nr. 2
Dotare tehnica:
Ofertantul trebuie sa detina in proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere, de urmatoarele tipuri de echipamente:
- cel putin 6 calculatoare PC tip laptop;
- facilitati necesare pentru imprimare, multiplicare si scanare a documentelor;
- facilitati de comunicare voce si date.
Se va prezenta declaratia referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii impreuna cu orice documente relevante din care sa rezulte cele solicitate.
Cerinta nr. 3 Prezentarea echipei de experti formata din:
1. cel putin un expert gradul I (coordonator de proiect) Studii sup.de lunga durata in dom.ecn/tehnic/juridic/stiinte politice si/sau administr., finalizate prin diploma de licenta sau echiv.
-Experienta profesionala generala relevanta in domeniu de cel putin 5 ani
-3 ani experienta specifica ca expert in planificare strategica ? elaborare/asistenta in implementarea de Programe Operationale, Planuri Nationale Strategice sau similar
-Participarea la cel putin un proiect similar, in cadrul caruia sa fi detinut o pozitie de manager/director/coordonator ori sef de proiect/team leader
-Detinerea de competente relevante privind managementul de proiect (dovedite prin certificate recunoscute cel putin la nivel national, cum ar fi "Manager de proiect"?cod COR241919 sau echiv.)
- Cunostinte de limba engleza nivel avansat
- A se vedea continuarea din cadrul cerintei urmatoare
Cerinta nr. 42. cel putin 14 experti cheie gradul II. studii superioare in domeniile pentru care sunt propusi, absolvite cu diploma de licenta.
- cel putin 5 ani de experienta profesionala generala si cel putin 3 ani experinta in sectorul profesional in cauza si in tipurile de sarcini care urmeaza a fi indeplinite in cadrul proiectului, respectiv: Economic (analize statistice si previziuni economice)- 2 exp.; Analize cost-beneficiu- 2 exp.; Pescuit, acvacultura, procesare (echipamente, tehnologii, aspecte de mediu si sociale)- 2 exp.; Inginerie marina (constructii nave de pescuit) - 1 exp.; Comunicare si informare - 1 exp.; Strategii de dezvoltare locala - 3 exp.; Legislatie nationala si comunitara -2 exp.; Achizitii publice- 1 exp.
- A se vedea continuarea din cadrul cerintei urmatoare
Cerinta nr. 5Fiecare persoana propusa va prezenta CV-ul in format EUROPASS si documente suport corespunzatoare din care sa reiasa indeplinirea cerintelor solicitate, astfel: carti de munca sau, dupa caz, contractele individuale de munca ale personalului invocat vizat de ITM, diplome, autorizatii / certificate de atestare profesionala declaratia pe propria raspundere din partea expertului in forma autentica privind experienta / certificarile echivalente detinute, insotite de dovada respectivelor certificari, orice alte documente edificatoare in acest sens. In cazul specialistilor care nu sunt vorbitori de limba romana, operatorul economic va asigura servicii de traducere si interpretare de specialitate, in limba romana pe toata durata contractului. Prezentarea in original a Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
Cerinta nr. 6In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, se va prezenta in original Declaratia de disponibilitate.
Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001pentru servicii de consultanta.
In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, toti membrii grupului trebuie sa faca dovada ca au un sistem de management al calitatii recunoscut de cel putin un organism de specialitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2012 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante, Bucuresti, bulevardul Carol I, nr. 2-4, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul operational pentru pescuit - Axa 5 Asistenta tehnica
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Pescuit
VI.3) Alte informatii
Referitor la evaluarea ofertelor: Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta a are cel mai mic pret. Daca si preturile sunt egale autoritatea contractanta va atribui contractul ofertei cu puncatjul maxim obtinut la criteriul 2; In cazul in care si aici punctajul este egal se va se va lua in considerare punctajul obtinut la criteriul 3. Principiul se va aplica pana la criteriul 5.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act nelegal al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica - Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala: B-dul Carol I nr. 2-4 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020931, Romania, Tel. +40 213072300, Fax: +40 213078554, Adresa internet (URL): www.madr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2012 14:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer