Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru elaborarea, dezbaterea si avizarea Planului de management al Ariei naturale protejate Padurea Garboavele, aferente implementarii proiectului ?SALVATI aria protejata PADUREA GARBOAVELE?


Anunt de participare numarul 113280/23.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GALATI
Adresa postala:  StradaEroilor 7, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800119, Romania, Punct(e) de contact:  SIMION PAULA ELENA, Tel. 0236468060, Email:  [email protected], Fax:  0236468060, Adresa internet (URL):  www.cjgalati.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru elaborarea, dezbaterea si avizarea Planului de management al Ariei naturale protejate Padurea Garboavele, aferente implementarii proiectului ?SALVATI aria protejata PADUREA GARBOAVELE?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: CJGALATI
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSILIUL JUDETULUI GALATI doreste sa achizitioneze Servicii de consultanta pentru elaborarea, dezbaterea si avizarea Planului de management al Ariei naturale protejate Padurea Garboavele, aferente implementarii proiectului ?SALVATI aria protejata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90710000-7 - Management de mediu (Rev.2)
73220000-0-Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.2)
79311100-8-Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini;
Conform proiectului, Planul de management trebuie sa fie prezentat in format draft pana la data de 01.07.2011 urmand ca finalizarea elaborarii planului sa se realizeze pana la 31.10.2011.
Valoarea estimata fara TVA: 549, 718RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 07.03.2011 pana la 31.10.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare-8.000 lei;garantia de buna executie-5% din valoareafara TVA a contractului;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial Mediu, bugetul de stat si bugetul propriu al CONSILIULUI JUDETULUI GALATI.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Certificate de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat/local (orginal sau copie legalizata) valabile la data deschiderii ofertelor;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G 34/2006 actualizata;
-Persoane juridice/fizice straine: documentecare demonstreaza ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local; certificat de rezidenta fiscala valabil pentru anul 2010-traducerea autorizata si legalizata.-Certif constatator ORC (original/copie legalizata) cu identificarea codului CAEN 7022si/sau CAEN 7112 (Activitati de inginerie si consultanta tehnica) in obiectul de activitate al ofertantilor, emis cu cel mult 30 zile inaintede data depunerii.
-Certificatul de inregistrare-copie;
-Persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare - in limba de origine, insotite de o traducere legalizata in limba romana; declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se obliga ca intermen de 30 zile de la data primirii comunicarii de acceptare a ofertei castigatoare, vor prezenta dovada deschiderii sediului permanent in Romania.
In cazul asocierii aceste cerinte-sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formularului B2-Informatii generale;
-Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
-Ofertantii nerezidenti-traducerea autorizata si legalizata a documentelor mentionate;
-Bilantul contabil la 31.12.2009, inregistrat si vizat la organele competente;
Media cifrei de afaceri a candidatului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2007, 2008 si 2009trebuie sa fie de minim1.099.000 lei fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
-sa fi perfectat in prealabil maxim doua contracte de prestari servicii, ce au avut ca obiect un serviciu similar (realizarea unui plan de management/strategie de dezvoltare) in valoare insumata de minim 500.000 lei fara TVA.
-recomandari si copii legalizate a contractelor respective;
-Dovada asigurarii dotarilor tehnice minimale proprie/inchiriata /contracte/angajamente de furnizare: calculatoare, imprimante color, videoproiectoare, autovehicule.
-Asigurarea cu personal, lista persoanelor, CVstandard european
-calificarile necesare ;
-recomandari din partea beneficiarilor acelor contracte (recomandari) si copii legalizate ale contractelor respective;
-copii diplome, atestate/acte doveditoare din care sa reiasa calificarea personalului si legatura acestora cu ofertantul
-Declaratia de disponib-pentru persoanele care nu sunt angajati ai ofertantului
-Angajament al ofertantului privind res umane
-Informatii privind subcontr
-Informatii privind asociatii
-Standarde: ISO 9001/echivalent pentru activitati de consultanta ISO14001/echivalent pentru activitati de consultanta
-sa demonstreze nivelul de profesionalism detinut in domeniul cercetarilor de piata sau a cercetarilor sociologice (exemplu: certificare ESOMAR, SORMA/echivalent etc.)
-acreditare permanenta de la Ministerul Mediului si Padurilor/autoritati similare din alte tari pentru realizarea: Bilanturilor de Mediu, Evaluare adecvata, Rapoarte de amplasament, Raport privind impactul asupra mediului, Raport de mediu, Rapoarte de securitate/echivalente -valabila pentru toata perioada derularii proiectului.-Declaratiei privind respectarea la elaborarea ofertei a obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii?original
-Declaratiei-respectarea principiului egalitatii de sanse si de tratament
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-1 coordonator ECHIPA: -Studii sup universitarede lunga durata(absolvent/licentiat ) .-Diploma de Manager de Proiect;
-Experienta in managementul implementarii strategiilor de dezvoltare/planurilor de management la nivel judetean/regional (minim 3 contracte);
-Experienta in mn proiectelor de finantare (minim 3 proiecte finantate de UE in care sa ocupe pozitia de manager de proiect);
-Sa aiba capacitatea de a desfasura activitati de analiza a factorilor de mediu si de interpretare a acestora.- 1 expert cercetare/studii de piata: -Studii superioare in domeniul economic sau sociologie (absolvent sau licentiat) .-Doctoratul constituie un avantaj (cerinta nu este obligatorie)-Experienta in realizarea de studii de piata pentru strategiile de dezvoltare/planuri de management la nivel de judete/regiune (minim 3 studii) ;
- 1 expert strategii de dezvoltare: -Studii superioare in domeniul economic sau juridic (absolvent sau licentiat).-Experienta in realizarea de strategii de dezvoltare/planuri de management pentru minim 3 orase si/sau judete si/sau regiuni ;
-Experienta in realizarea de minim 3 strategii sau planuri de dezvoltare turistica ;
- 1 expert dezvoltare durabila si mediu: -Studii superioare in domeniul tehnic.-Experienta in domeniul protectiei mediului/dezvoltare durabila ? cel putin 1 proiect de dezvoltare strategica in domeniu ;
-Experienta in realizarea a minimum 3 analize a sectorului de mediu din cadrul strategiilor de dezvoltare durabila/localasau planurilor de management;
- 1 expert studii tehnice si de fezabilitate: -Studii superioare in domeniul tehnic.-Experienta in minim 3 strategii de dezvoltare /planuri de management ca si expert pe domeniul tehnic si de fezabilitate ;
-Minim 3lucrari de evaluari si studii de fezabilitate realizate ;
- 1 expert in chimist-Studii superioare in domeniul chimiei.-Experienta in domeniu ? minim 10 ani de experienta.-Sa fi fost implicat in cel putin 10 expertize avand ca obiect probleme legate de mediul inconjurator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
35%
Descriere: P1(10 puncte)+P2(25puncte)
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2011 11:00
Locul: CJGALATI- STRADA DOMNEASCA NR.56 , BLOC CRISTAL ETAJ 1, SERVICIUL LICITATII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Mediu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Programul Operational Sectorial Mediu, bugetul de stat si bugetul propriu al CONSILIULUI JUDETULUI GALATI
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR BUCURESTI
Adresa postala:  STRADA STAVROPOLEUS NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Sectia de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Galati , ,CALE DE ATAC''
Adresa postala:  Strada Brailei nr.153, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800201, Romania, Tel. 0236.460.333, Email:  [email protected], Fax:  0236.460.333
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetului Galati- Serviciul Juridic
Adresa postala:  Strada Eroilor nr.7, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800119, Romania, Tel. 0236.468.060, Email:  [email protected], Fax:  0236.468.060
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2010 09:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer