Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiei tehnico-economice de finantare, asigurarea asistentei tehnice la implementare si a managementului investitiei pentru un proiect integrat promovat prin PNDR-M322


Anunt de participare numarul 46187/12.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SADOVA (CONSILIUL LOCAL SADOVA SUCEAVA)
Adresa postala: COMUNA SADOVA, JUD. SUCEAVA, Localitatea: Sadova, Cod postal: 727470, Romania, Punct(e) de contact: GHERORGHE RUSU, Tel.0230314200 , 0723571015, Email: [email protected], Fax: 0230314200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiei tehnico-economice de finantare, asigurarea asistentei tehnice la implementare si a managementului investitiei pentru un proiect integrat promovat prin PNDR-M322
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: La adresa autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- studiu de fezabilitate, inclusiv analiza cost beneficiu, aprobari, avize, acorduri, studii de teren (topografic, geotehnic, hidrologic, studiul de evaluare a impactului asupra mediului daca este cazul, expertiza tehnica, etc.)
- proiect tehnic si detalii de executie;
- caiete de sarcini pentru achizitia lucrarilor de executie;
- asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata de executie;
- managementul proiectului pe toata durata de implementare a proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74140000-2 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- studiu de fezabilitate, inclusiv analiza cost beneficiu, aprobari, avize, acorduri, studii de teren (topografic, geotehnic, hidrologic, studiul de evaluare a impactului asupra mediului daca este cazul, expertiza tehnica, etc.)
- proiect tehnic si detalii de executie;
- caiete de sarcini pentru achizitia lucrarilor de executie;
- asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata de executie;
- managementul proiectului pe toata durata de implementare a proiectului.
Valoarea estimata fara TVA: 124, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: = 3000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
scrisoare de garantie bancara/ordin de plata in cont nr. RO20TREZ5925006XXX000048 deschis la Trezoreria Campulung Moldovenesc
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: completare Formular nr.12 A - declaratie privind eligibilitatea
Cerinta obligatorie: completare Formular nr. 12B (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006) Cerinta obligatorie: completare Formular nr.12C (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) Sesolicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.CERTIFICAT FISCAL DE LA ANAF si
CERTIFICAT FISCAL privind situatia taxelor si impozitelor datoratebugetului local
Cerinta obligatorie: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, Cod Unic de Inregistrare-in copie, Cod de Inregistrare Fiscala-in copie, Societatea va trebui sa dovedeasca ca are documentele statutare precizate urmatoarele obiecte de activitate conform cod CAEN: CAEN 7414 Activitati de consultanta pentru afaceri si management
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. IG (Fisa informatii generale ofertant) cu decalarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.Bilanturi contabile la 31 decembrie 2005, 31 decembrie 2006, 31 decembrie 2007, si contul de profit si pierdere vizat si inregistrat de organele competente in copie, din care sa reiasa cifra de afaceri si faptul ca ofertantul a obtinut profit.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Din formularul IG trebuie sa reiasa realizarea in ultimii 3 ani a unei cifre de afaceri medii de cel putin 372.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completareaFormularului 12 E (Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani), cu anexa Se solicita completarea Formularului 12H (Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului), cu anexa
Cel putin trei recomandari din partea altor beneficiari pentru servicii similare
Se solicita completarea Formularului 12I (Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere), cu CV anexat
Prezentare certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Realizarea a cel putin 3 contracte de prestari servicii cu o valoare de cel putin 62.000 euro fara TVA avand ca obiect servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiilor tehnico economice de finantare (inclusiv studiu de fezabilitate si analiza cost beneficiu) pentru proiecte de infrastructura publica promovate spre finantare in cadrul programelor cu finantare europeana.Pentru verificarea datelor, se vor prezenta copii dupa contractele incheiate. Asigurarea cu personal de specialitate, astfel: manager proiect cu minim 5 ani experienta in domeniul scrierii si implementarii proiectelor cu finantare europeanaeconomist cu minim 2 ani experienta in elaborarea analizelor cost - beneficiuconsultant programe cu finantare europeana cu minim 2 ani experienta.lider echipa proiectare tehnica cu experienta in proiectare de minin 5 ani.1 ing. specialist in domeniu geotehnic2 ing. specialisti in domeniu cadastru2 ing. specialisti in domeniu hidrotehnic , care sa fie angajati ai operatorului economic2 ing. specialisti drumuri si poduri (C.F.D.P.) , care sa fie angajati ai operatorului economicCertificatONCGC pentru autorizare, realizare si verificare lucrari in domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei, clasa I.Certificat emis de Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor pentru elaborarea de studii in domeniul gospodaririi apelor.(M.M.G.A.)Atestat A.P.D.P.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.03.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar, la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2008 11:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program PNDR Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr.6. sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.62, ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720060, Romania, Tel.0230524022, Email: [email protected], Fax: 0230524022
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2008 16:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer