Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiei tehnico-economice de finantare, asigurarea asistentei tehnice la implementare si a managementului investitiei pentru proiectul ,,Modernizare si extindere pensiune turistica Iristar
Anunt de participare numarul 43921/20.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC IRISTAR SRL
Adresa postala: STR. 2 GRANICERI NR. 5, Localitatea: Falticeni, Cod postal: 725200, Romania, Punct(e) de contact: SILVIA STAN, Tel.0230544300, Email: [email protected], Fax: 0230544300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: servicii turism
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiei tehnico-economice de finantare, asigurarea asistentei tehnice la implementare si a managementului investitiei pentru proiectul , ,Modernizare si extindere pensiune turistica Iristar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Pensiune turistica Iristar localitate Falticeni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
studiu de fezabilitate, inclusiv analiza cost beneficiu, aprobari, avize, acorduriplanul de afaceri (inclusiv strategia de marketing);proiect tehnic si detalii de executie;managementul proiectului pe toata durata de implementare a proiectului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74140000-2 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
studiu de fezabilitate, inclusiv analiza cost beneficiu, aprobari, avize, acorduri
planul de afaceri (inclusiv strategia de marketing);
proiect tehnic si detalii de executie;
managementul proiectului pe toata durata de implementare a proiectului
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare pentru servicii de proiectare= 7.500 leiscrisoare de garantie bancara / Ordin de plata in cont nr. RO68TREZ5935069XXX000337 deschis la Trezoreria Falticeni
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri propriifonduri structurale Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 Formular nr.12C (Declaratie privind calitatea de participant la procedura)CERTIFICAT FISCAL DE LA ANAF
CERTIFICAT FISCAL privind situatia taxelor si impozitelor datoratebugetului local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. IG (Fisa informatii generale ofertant) cu decalarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, din care sa reiasa realizarea in ultimii 3 ani a unei cifre de afaceri medii de cel putin 600.000 euro.
Bilanturi contabile la 31 decembrie 2005, 31 decembrie 2006, 31 decembrie 2007, si contul de profit si pierdere vizat si inregistrat de organele competente in copie, din care sa reiasa ca ofertantul a obtinut profit
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, declaratii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, recomandari din partea altor beneficiari pentru servicii similare, experienta similara si personal conform documentatiei de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la sediul Pensiunii Iristar din Falticeni
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2008 12:00
Locul: loc. Falticeni, Str. 2 Graniceri nr. 51sediul Pensiunii Iristar
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul de interventie 5.2 Crearea, dezvoltarea, odernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterea calitatii serviciilor turistice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SUCEAVA
Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE NR. 62, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720062, Romania, Tel.02320215383, Fax: 0230215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC IRISTAR SRL
Adresa postala: Str. 2 Graniceri nr. 51, Localitatea: Falticeni, Cod postal: 725200, Romania, Tel.230544300, Email: [email protected], Fax: 230544300
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2008 17:55