Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiilor de atribuire necesare achizitiilor publice de supervizare, auditare, promovare si de furnizare echipamente si dispozitive medicale, in vederea implementarii proiectului ?Reabilitare Spital Judetean
Anunt de participare numarul 112754/08.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TELEORMAN
Adresa postala: str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: VICTORITA PASCUTU, Tel. 0247/421132, Fax: 0247/421132, Adresa internet (URL): www.cjteleorman.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 68
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 68 , ,Tel. 0247/311201, int.343, In atentia: ing.Mugur Bataus, Fax: 0247/314787
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 68
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 68, Tel. 0247/311201, int.343, In atentia: ing.Radu Gabriela, Fax: 0247/314787
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiilor de atribuire necesare achizitiilor publice de supervizare, auditare, promovare si de furnizare echipamente si dispozitive medicale, in vederea implementarii proiectului ?Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Alexandria, jud. Teleorman, Consiliul Judetean Teleorman, Directia managementul proiectelor cu finantare internationala
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiilor de atribuire necesare achizitiilor publice de supervizare, auditare, promovare si de furnizare echipamente si dispozitive medicale, in vederea implementarii proiectului ?Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiilor de atribuire necesare achizitiilor publice de supervizare, auditare, promovare si de furnizare echipamente si dispozitive medicale, in vederea implementarii proiectului ?Reabilitare Spital Judetean de Urgenta Alexandria, judetul Teleorman?- Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 413, 413RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare este de 8268 lei. Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR), Bugetul de stat, Bugetul Consiliului Judetean Teleorman
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform prevederilor art.44 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.
Persoanele juridice romane-Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente.
Persoanele juridice straine-Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din Ordonanta orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit
Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de ORC, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii sau autorizatie de functionare/altele echivalenteExtras din Registrul actionarilor/asociatilor certificat de administratorul societatii pentru societatile pe actiuni din care sa reiasa care sunt membrii consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare si/sau care sunt actionarii ori asociatii
Persoane juridice/fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
- extras din Registrul actionarilor/asociatilor certificate de administratorul societatii pentru societatile pe actiuni, din care sa reiasa care sunt membrii consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau care sunt actionarii ori asociatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri medie anuala pe anii (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie de minim 700.000 lei, adica 164.111 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere Se vor prezenta CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Se solicita: 1.Expert cheie 1 ? Liderul de echipa2.Expert cheie 2 ? Expert achizitii publice3.Expert cheie 3 ? Expert tehnic 14.Expert cheie 4 ? Expert tehnic 25.Expert cheie 5 ? Expert financiar6.Expert cheie 6 ? Expert publicitatePentru a verifica indeplinirea cerintelor, pentru fiecare expert propus ofertantul va depune: - copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza.- extras cartea de munca/contract de munca/ colaborare .Se vor prezenta: - Angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru realizarea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.- Angajamentul de participare, cu semnatura persoanei, in original, pentru fiecare dintre specialistii propusi, in cazul in care acestia nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, completat pentru fiecare dintre acestia.Informatii privind subcontractantii
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Expertii-cheie propusi in echipa de proiect trebuie sa detina urmatoarele calificari si experiente profesionale: Expert cheie 1: Liderul de echipa- Studii superioare universitare de lunga durata;
- Minim 5 ani experienta de coordonator de echipa de proiect.- Participarea la cel putin 5 proiecte care au presupus consultanta pentru elaborarea documentatiilor de atribuire necesare achizitiilor publice.Expert cheie 2: Expert achizitii publice- Studii superioare universitare de lunga durata;
- Atestat expert achizitii publice recunoscut de Ministerul Muncii sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea respectivelor cerinte.- Experienta de cel putin 3 ani in domeniul achizitiilor publice.- Intocmirea documentatiilor de atribuire si asigurarea consultantei in organizare pentru cel putin 5 proceduri de achizitie publicaExpert cheie 3: Expert tehnic 1- Studii superioare universitare de lunga durata in domeniul constructii civile;
- Experienta generala profesionala de minim 5 ani in domeniul constructii civile;
- Experienta in minim 5 proiecte de consultanta in domeniul constructii civile.Expert cheie 4 ? Expert tehnic 2- Studii superioare universitare de lunga durata in domeniul tehnic;
- Experienta de minim 5 ani in domeniul medical - parte tehnica.Expert cheie 5 ? Expert financiar- Studii superioare universitare de lunga durata in domeniul economic;
- Experienta generala profesionala de minim 5 ani in domeniul financiar;
- Experienta de minim 5 ani in auditare.Expert cheie 6 ? Expert publicitate- Studii superioare universitare de lunga durata;
- Experienta de minim 5 ani in domeniul publicitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 04.03.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Teleorman, camera 68.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 3 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale? Domeniul de interventie 3.1 ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii serviciilor de sanatate?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel sectia contencios ?administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Tel. 0247/311201, int.399
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.12.2010 16:41