Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru elaborarea si implementarea cererii de finantare in vederea obtinerii finantarii din Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala (FEADR) pentru proiectul proiectului Extindere alimentare cu apa si canalizare


Anunt de participare numarul 45712/06.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BIVOLARI (CONSILIUL LOCAL BIVOLARI)
Adresa postala: COMUNA BIVOLARI, JUDETUL IASI, Localitatea: Bivolari, Cod postal: 707055, Romania, Punct(e) de contact: ELENA STEFANCU, Tel.0232/298555, Email: [email protected], Fax: 0232298508, Adresa internet (URL): Comuna Bivolari, jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru elaborarea si implementarea cererii de finantare in vederea obtinerii finantarii din Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala (FEADR) pentru proiectulproiectului Extindere alimentare cu apa si canalizare, amenajare teren de sport in comuna Bivolari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: comuna Bivolari , jud. Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru elaborarea si implementarea cererii de finantare in vederea obtinerii finantarii din Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala (FEADR) pentru proiectulproiectului Extindere alimentare cu apa si canalizare, amenajare teren de sport in comuna BivolariProiectul integrat cuprinde trei proiecte componente, dupa cum urmeaza:
- Extindere alimentare cu apa in comuna Bivolari
- Extindere retea canalizare in comuna Bivolari
- Amenajare teren de sport in comuna Bivolari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74210000-4 - Servicii de consultanta tehnica (Rev.1)
74141100-0-Servicii generale de consultanta in management (Rev.1)
74141800-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.1)
74142000-6-Servicii conexe managementului (Rev.1)
74142120-3-Servicii de elaborare de proiecte altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DOMENIUL CONTRACTULUI - Servicii de consultanta pentru elaborarea si implementarea cererii de finantare in vederea obtinerii finantarii din Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala (FEADR) pentru proiectulproiectului Extindere alimentare cu apa si canalizare, amenajare teren de sport in comuna BivolariProiectul integrat cuprinde trei proiecte componente, dupa cum urmeaza:
- Extindere alimentare cu apa in comuna Bivolari
- Extindere retea canalizare in comuna Bivolari
- Amenajare teren de sport in comuna Bivolari
Valoarea estimata fara TVA: 65, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 200 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare a contractului de servicii care urmeaza sa fie atribuit: Programul FEADR, cu finantare 75 %Uniunea Europeana si 25% Guvernul Romaniei , cu O.P.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
S.R.L.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc eligibilitatea:
1.-Declaratia pe propria raspundere privind eligibilitatea (formular din sectiunea IV)
2.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale.
Documente care dovedesc inregistrarea: 1.- Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului2.- Document care sa ateste forma de inregistrare juridica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.- Fisa de prezentare generala.2.- Lista cuprinzand subcontractantii, insotita de acordurile de subcontractare.3.- Fisa de informatii privind experienta similara (formular din sectiunea IV).4.- Declaratie cu informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, alte mijloace pe care candidatii se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contractului.5.- Declaratie privind numarul angajati/colaboratori care vor fi angrenati pentru indeplinirea contractului insotita de CV-urile acestora, din care sa rezulte gradul de expertiza si de experienta al lor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
.- Capacitatea metodologico organizatorica: max. 35 puncte, din care: - Lipsa unei metodologii0 puncte- Prezentarea completa a activitatilor aferente elaborariisi depunerii cererii de finantaremax5 puncte- Prezentarea unui grafic al activitatilor de elaboraremax.5 puncte- Prezentarea completa a activitatilor aferente implementariiproiectuluimax.20 puncte- Prezentarea unui grafic al activitatilor de implementaremax15 puncte
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) experienta similara a societatii sau angajatilor/colaboratorilor ei - 35 punte, din care: - in elaborarea de proiecte europene: max. 15 puncte, astfel: - fara experienta: 0 puncte- 1 proiect elaborat5 puncte- 2 proiecte elaborate10 puncte- 3 sau mai multe proiecte elaborate15 puncte- in implementarea de proiecte europene: max. 20 puncte, astfel:
- fara experienta: 0 puncte
-1 proiect in curs de implementare5 puncte- 1 proiect implementat10 puncte- 2 proiecte implementate15 puncte- 3 sau mai multe proiecte implementate20 puncteb) resurse umane: maximum 20 puncte, astfel: - angajati/colaboratori fara experienta in domeniu0 puncte- angajati/colaboratori cu experienta in elaborare sau implementare10 puncte- angajati/colaboratori cu experienta in elaborare si implementare20 puncte
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
.- Capacitatea financiara: max. 10 puncte, astfel: - cifra de afaceri in anul precedent mai mica de 30.000 euro5 puncte- cifra de afaceri in anul precedent de cel putin 30.000 euro10 puncteTOTAL100 punctePunctajele pentru ofertele financiare se vor stabili astfel: - Se vor acorda 100 puncte ofertei care va avea pretul cel mai mic.- Celelalte oferte vor primi un punctaj calculat dupa formula: PrminPi = --------- x 100unde: Pi= punctajul ofertei financiare iPriPrmin= pretul cel mai mic dintre toate ofertelePri = pretul ofertei financiare iPonderea influentei tehnice este de 40 % si a celei financiare de 60%, astfel incat punctajul final se va calcula cu formula: Ptot=P1 x 0, 40 + P1 x 0, 60, unde: Ptot= punctajul total (final)P1= punctajul ofertei tehniceP2= punctajul ofertei financiare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: OP sau direct la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2008 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentant -ANRMAP-FINANTE- MEMBRII COMISIEI SI PRESEDINTELE ACESTEIA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Sursele de finantare a contractului de servicii care urmeaza sa fie atribuit: Programul FEADR, cu finantare 75 %Uniunea Europeana si 25% Guvernul Romaniei
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
A.N.R.M.A.P.
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.(+40) 21.319.95.65 int. 123.211, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, COD POSTAL 030084, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM LEGISLATIEI IN VIGOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL BIVOLARI
Adresa postala: COMUNA BIVOLARI , JUD. IASI, Localitatea: BIVOLARI, Cod postal: 707055, Romania, Email: [email protected], Fax: 0232/298508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2008 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer