Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru elaborarea strategiei INSPIRE si a proiectului de acte normative privind politicile tarifare, de schimb de date si de acces


Anunt de participare numarul 144707/04.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Cercelaru, Tel. +40 213152520, Email: [email protected], Fax: +40 213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Sistemul Electronic deAchizitii Publice
Adresa postala: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sistemul Electronic deAchizitii Publice
Adresa postala: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sistemul Electronic deAchizitii Publice
Adresa postala: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru elaborarea strategiei INSPIRE si a proiectului de acte normative privind politicile tarifare, de schimb de date si de acces
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea strategiei INSPIRE si elaborarea proiectelor de acte normative cu privire la politicile tarifare ?i de schimb de date, drepturile de acces la seturile de date spa?iale ?i serviciile aferente, in cadrul proiectului cu titlul ?INSPIRE - Decizii fundamentate, politici coerente la nivel national, un cadru european unitar?cod SMIS 37956, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Opera?ional Dezvoltarea Capacitatii Administrative, axa prioritara 2 ? Imbunatatirea capacitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79421200-3 - Servicii de elaborare de proiecte, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
71621000-7-Servicii de analiza sau consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati conform Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 153, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul: 23.000 LeiEchivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile.b)Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei, adica 4.932, 99 lei;c)Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.d)Forma de constituire a garantiei de participare: d.1.) Scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari din Romania sau dupa caz, din strainatatesaud.2.) Ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO63TREZ7005005XXX000970, deschis la ATCPMB, cu conditia prezentarii ordinului de plata avizat de banca emitenta, in original. In caz contrar, oferta va fi respinsa.Nota: 1. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 12 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.2. Garantia de participare se va completa si se va depune si in original (la adresa mentionata la punctul I.1) si va fi incarcata si in SEAP, la sectiunea Documente de calificare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat si Fondul Social European prin Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Se va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Formularul nr. 1, semnat si stampilat;
- Prezentarea cazierului judiciar si cazierului fiscal pentru operatorul economic ? original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
2. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit. a), c)1 si d) din OUG nr. 34/2006: Formularul nr. 2, semnat si stampilat;
Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
Se va prezenta certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010: Formularul nr. 3, semnat si stampilat;
Se va prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006: Formularul nr. 4 semnat si stampilat. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Marius Arthur Ursu, Adrian Lucian Nica, Cernea Marian Simion, Camelia Zisu, Gabriel Cosmeanu, Nicoleta Cercelaru, Mihaela Duca, Gabriela Dragan, Ginu Popescu, Andreea Crasnopolschi, Karla Docan.
Note: a)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la acest capitol.
b)Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr. 34/2006 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul;
c)Documentele privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul;
d)Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 691din OUG 34/2006, se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul;
e)Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;
f)Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;
g)Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru ultimul an fiscal incheiat , ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
h)Cu exceptia formularelor/declaratiilor care se vor depune in original scanat, se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - scanate. Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, scanat si semnat electronic de catre ofertant, pe proprie raspundere.
Note:
a)Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.
b)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la acest capitol
c)In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;d)In situatia in care ofertantul nu este afiliat la nicio organizatie profesionala, punctul b din aceasta sectiune nu este aplicabil;
e)Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu suma de: 2.300.000 lei.
Se solicita:
- Formularul nr. 5 ? Informatii generale aferente ultimilor 3 ani.
- Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care sa rezulte cifra de afaceri globalasau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte doc. edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea economico-financiara.
Nota:
Pt. op. ec. nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte doc. edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei econ. si fin. a op. econ. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in lb. rom.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta: Formularul nr. 5 ? Informatii generale aferente ultimilor trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1:
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, in cadrul unuia pana la maxim 2 contracte similare, servicii de natura si complexitatea celor prevazute in caietul de sarcini.
Se solicita:
a. Prezentarea unor certificate/doc. emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client privat beneficiar prin care se face dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara;
Continuare cerinta nr. 1
Nota: a. Operatorii economici care nu si-au indeplinit conditiile contractuale privind calitatea si/sau au prezentat documente false in cadrul procedurii de atribuire sau la alte proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica vor fi respinsi din cadrul procedurii de atribuire a contractului.
b.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Cerinta nr. 2:
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispunecel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului (echipa de proiect):
Experti cheie: 1. Manager proiect (1 pers.)
2. Consultant analist (1 pers.)
3. Consultant Sistem Geografic Informatic (1 pers.)
4. Expert Juridic (1 pers.)
5. Expert financiar (1 pers.)
6. Expert configurare / administrare aplicatie informatica (1 pers.)
7. Expert asigurarea calitatii (1 pers.)8. Expert Directiva INSPIRE (2 pers.)
Continuare cerinta nr. 2: Se solicita: a)Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (Formularul nr. 8)b) Anexa la formularul nr. 8 ? CV Europassc) Angajamentul privind resursele umane (Formularul nr. 10)d) Documente suport din care sa rezulte faptul ca, dpdv al experientei si competentelor prof. ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini;
Continuare cerinta nr. 2: Nota: a)Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate. Justificarea se regaseste in nota justificativa privind cerintele de calificare.b)In sensul prevederilor de mai sus, ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerintelor solicitate, cum ar fi: diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala), documente prin care se sustin informatiile din CV.c)In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta dovada relatiei contractuale intre expert si ofertant si/sau se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta Angajament de participare/Declaratie de disponibilitate (Formularul nr. 9).
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: MANAGER DE PROIECT (1 persoana): Absolvent de studii superioare;Experienta profesionala generala de minim 5 ani;Participarea in cadrul a cel putin un proiect, in cadrul caruia sa fi desfasurat activitati specifice pozitiei pentru care este propus;Cunostinte aprofundate in domeniul managementului de proiect, dovedite prin diploma/certificare de tip PMP/PRINCE 2 sau echivalent;
CONSULTANT ANALIST (1 persoana): Absolvent de studii superioare;Experienta profesionala generala de minim 5 ani;Participarea in cadrul a cel putin un proiect, in cadrul caruia sa fi desfasurat activitati specifice pozitiei pentru care este propus;Cunostinte privind analiza si optimizarea proceselor de business, dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniu;
CONSULTANT GIS (1 persoana): Absolvent de studii superioare, domeniul: Geografie/Informatica/Cibernetica/Ing. sistemelor;Experienta profesionala generala de minim 5 ani;Participarea in cadrul a cel putin un proiect, in cadrul caruia sa fi desfasurat activitati specifice pozitiei pentru care este propus;Cunostinte privind fluxurile de date si analize GIS, dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniu;
EXPERT JURIDIC(1 persoana): Absolvent de studii superioare, domeniul: Stiinte juridice/Drept;Experienta profesionala generala de minim 5 ani;Participarea in cadrul a cel putin un proiect in cadrul caruia sa fi desfasurat activitati specifice pozitiei pentru care este propus;Detinerea calitatii de consilier juridic, membru al unei Asociatii Profesionale a Consilierilor Juridici afiliata la Uniunea Colegiilor Consilierilor Juridici din Romania si/sau a unor organisme internationale echivalente;
EXPERT FINANCIAR (1 persoana)Absolvent de studii superioare, domeniul: Economie/Contabilitate;Experienta profesionala generala de minim 5 ani;Participarea in cadrul a cel putin un proiect in cadrul caruia sa fi desfasurat activitati specifice pozitiei pentru care este propus;Cunostinte in domeniul financiar, dovedite prin prezentarea uneidiplome/certificari in domeniu;
EXPERT IT (1 persoana)Absolvent de studii superioare, domeniul: Informatica/Cibernetica/Ing. sistemelor;Experienta profesionala generala de minim 5 ani;Participarea in cadrul a cel putin un proiect in cadrul caruia sa fi desfasurat activitati specifice pozitiei pentru care este propus;Cunostinte privind dezvoltarea/configurarea aplicatiilor software, dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniu;
EXPERT ASIGURAREA CALITATII(1 persoana)Absolvent de studii superioare;Experienta profesionala generala de minim 5 ani;Participarea in cadrul a cel putin un proiect, in cadrul caruia sa fi desfasurat activitati specifice pozitiei pentru care este propus;Cunostinte privind sistemul de management al calitatii conform standardului ISO 9001 sau echivalent ? certificare de absolvire a unui curs in domeniu sau echivalent;
EXPERT DIRECTIVA INSPIRE (2 persoane)
Absolvent de studii superioare;
Experienta profesionala generala de minim 5 ani;
Participarea in cadrul a cel putin un proiect in care s-au desfasurat activitati de analiza/elaborare studii cu privire la Directiva INSPIRE.
CERINTA NR.3 - INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTIILista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia - Formularul nr. 11). Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.
Nota:
In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.
Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA
In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate (Formular nr. 15 si/sau Formular nr. 15A). Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 111 din H.G. nr. 925/2006
Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea sa din procedura de atribuire. In acest sens, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 precum si documentele pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de catre tertul sustinator
Se solicita certificarea privind implementarea unui sistem de asigurare a calitatii conform cerintelor standardului ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul unei asocieri, documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta: a)Formularul nr. 6 - Lista privind principalelor prestari de servicii/furnizari de produse in ultimii 3 ani;b)Formularul nr. 7 ? Fisa de experienta similaraA se vedea modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 1Se vor prezenta: Formularul nr. 8 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Anexa la formularul nr. 8 ? CV EuropassFormularul nr. 10 ? Angajamentul privind resursele umaneFormularul nr. 9 - Declara?ia de disponibilitate / angajament de participareA se vedea modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 2A se vedea modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 2A se vedea modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 2A se vedea modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 2A se vedea modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 2A se vedea modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 2A se vedea modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 2A se vedea modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 2A se vedea modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 2A se vedea modalitatea de indeplinire a cerintei nr. 2Se va prezenta: - Formularul nr. 11 - Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia)Se vor prezenta: Formularul nr. 17 ? Angajament privind sustinerea economico ? financiara a ofertantuluiFormular nr. 17A - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantuluiCertificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente/documente prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene). Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: Componenta financiara
2.
Identificarea si justificarea riscurilor care pot afecta executia obiectului contractului (suplimentar fata de nr minim solicitat in CS
15%
15
Descriere: Identificarea si justificarea riscurilor care pot afecta executia obiectului contractului
3.
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele CS(suplim. fata de cele aferente nr minim de riscuri solicitate in CS)
15%
15
Descriere: Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele CS
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9669/19.06.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2013 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social European prin Programul Opera?ional Dezvoltarea Capacitatii Administrative, axa prioritara 2 - Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare, domeniul major de interventie 2.2 - Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
Desemnarea ofertei castigatoare: Ofertele vor fi clasificate in ordinea descrescatoare a punctajului total calculat prin insumarea punctelor obtinute prin aplicarea fiecarui factor/subfactor de evaluare.Oferta care intruneste cel mai mare punctaj total va fi declarata castigatoare.In cazul in care in urma evaluarii se constata existenta a cel putin 2 oferte cu punctaj egal clasate pe primul loc, oferta care are cel mai mic pret va fi declarata castigatoare. In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va recurge la solicitarea de clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: cursul mediu B.N.R. comunicat la data publicarii anuntului de participare in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 alin. (1) lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii din cadrul ANCPI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.202A, etaj 10, camera 30, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Tel. +40 213152520, Email: [email protected], Fax: +40 213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2013 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer