Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru gestionarea proiectelor si elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (EXTERNE si guvernamentale), asigurarii cofinantarii din alte surse atrase


Anunt de participare numarul 80003/13.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Ocna Mures
Adresa postala: OCNA MURES, STR.N.IORGA, NR.27, JUDETUL ALBA, Localitatea: Ocna Mures, Cod postal: 515700, Romania, Punct(e) de contact: IOAN NANDREAN, Tel.0258/871257; 0748118913, Email: [email protected], Fax: 0258/871217, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru gestionarea proiectelor si elaborarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare prin fonduri nerambursabile (EXTERNE si guvernamentale), asigurarii cofinantarii din alte surse atrase
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Ocna Mures, str.N.Iorga, 27, judetul Alba
Sediul contractantului
Cod NUTS: RO121
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 350, 000 si 500, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
A. Consultanta dest.elaborarii pr.de investitii pt.accesarea de fonduri europene nerambursabile: Elaborarea documentatiilor:
Identificarea reala a necesitatilor Incadrarea proiectului de investitie pe programul de finantareStabilire surse financiare.Consiliere privind costurile eligibile si structurarea continutului cererii de finantareRealizare Analiza de Eligibilitate.Intocmire analize sau studii socio-economice conf.criteriilor de eligibilitate ale programului de finantareIntocmire Plan de AfaceriElaborare Studiu de Prefez.Elaborare SF(include si fazele: PUD, PUZ, expertiza tehnica, documentatii avize, studii geo, studii topo etc.)sauActualizare/Adaptare SF pus la dispozitie de ACIntocmire PT, PAC, DE sauActualizare/Adaptare PT existent(inclusiv PAC, DE)Analiza cost-beneficiuIntocmirea dosarului de finantareDepunerea dosarului de finantare in termen
B.Consultanta destinata managementului proiectelor de investitii pe domeniul fonduri europene nerambursabile: Consultanta si asistenta pentru implementarea proiectului(ofertantul va oferi echipei de proiect din cadrul primariei asistenta):
Asistenta elaborare Dosare de AchizitiiAsistenta in cadrul Procedurilor de AchizitieElaborare si depunere Dosare Cerere de PlataAsistenta lamanagementul proiectului pe perioada de implementare propriu-zisa a proiectului de investitii, respectiv pe perioada de mentinere obligatorie a investitiei
C.Consultanta destinata elaborarii proiectelor de investitii pentru accesarea de credite bancare: Identificarea necesitatilor financiare aferente proiectului de investitiiStabilirea surselor de finantareIdentificarea garantiilorElaborarea dosarului de credit destinat accesarii sursei de finantare
D.Consultanta destinata managementului proiectelor de investitii pe domeniul accesarii de credite bancare: Elaborarea planului de afaceri si a proiectului tehnic in functie de cerintele beneficiarului, respectiv in functie de criteriile de eligibilitate ale banciiElaborarea studiului de prefezabilitate/studiului de fezabilitate in functie de cerintele beneficiarului, respectiv in functie de criteriile de eligibilitate ale banciiAsistenta permanenta acordata beneficiarului proiectului pe intreaga perioada de elaborare a proiectului de investitieE. Elaborarea documentatiilor necesare asigurarii cofinantarii din surse proprii sau atrase
Identificarea nevoilor de cofinantareIdentificarea si prezentareamodurilor de finantare posibile (IPO, emisiune de obligatiuni etc)Stabilirea de comun acord a mixuluide finantare agreatConsultanta cu privire la structura capitalului socialElaborarea documentelor specifice operatiunilor stabiliteConsultanta in relatia cu institutiile pietei de capital
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 5 proiecte, maxim 40 proiecte
Valoarea estimata fara TVA: intre 350, 000 si 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 2.500 lei se achita cu OP cont RO21TREZ0075006xxx000216 Trez OcMures sau scrisoare garantie bancara.Garantia de buna executie 10% din valoarea a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile, bugetul de stat, bugetul local, piata de capital, banci etc.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate completata in conformitate cu art.180 din OUG 34 /2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 completata in conformitate cu art. 181 din OUG 34 /2006
Certificatul constatatorprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat
Certificatul constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul Informatii generale
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
Bilantul contabil pe anul 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 1.000.000 euroVa fi admis numai ofertantul care a inregistrat profit pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
Certificat ISO 9001 :2001 pentru activitatea de Consultanta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
8 proiecte cu finantare nerambursabila europeana (preaderare / alte surse de finantare) realizate de ofertant2 proiecte realizate de ofertant(altele decat cele de la punctul anterior), pentru obtinere de finantari nerambursabile din fonduri postaderare, pentru institutii publice si/sau persoane juridice, care au trecut cu succes de cel putin prima etapa de evaluare.1 proiect, pentru infrastructura, pe POR, care a obtinut finantareDovada ca, in ultimii 3 ani financiari, a implementat sau are in curs de implementare un contract servicii management in valoare de 100000 euro.Dovada capacitatii de-a acorda consultanta destinata managementului proiectelor de investitii pe domeniul accesarii de credite bancare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1. Propunerea financiara
51%
Descriere:
2.
2. Propunerea tehnica
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6283 din 29.05.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2009 11:00
Locul: OCNA MURES, STR.N.IORGA, NR.27, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau imputernicitii acestora, reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Str. Stravolopeos, nr. 6, Sector 3, localitatea Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Alba
Adresa postala: str. Piata Iuliu Maniu, nr. 24 , Localitatea: Alba Iulia, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania, Tel.0258811184, Fax: 0258811184
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul local al orasului Ocna Mures - serviciul juridic
Adresa postala: Ocna Mures, str.N.Iorga, nr.27, judetul Alba, Localitatea: Ocna Mures, Cod postal: 515700, Romania, Tel.0258871257, Email: [email protected], Fax: 0258871217, Adresa internet (URL): www.primariaocnamures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2009 07:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer