Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru identificarea nevoilor de dezvoltare post 2013


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.984.163 RON

Castigatorul Licitatiei: FONDAZIONE GIACOMO BRODOLINI
Anunt de atribuire numarul 132441/11.12.2012
Informatii anunt de participare asociat 131595
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Afacerilor Europene
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Ministerul Afacerilor Europene ? Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Tel. +40 213025233, In atentia: dna. Balamat Elena Manuela, Email: [email protected], Fax: +40 213025264, Adresa internet (URL): www.fonduri-ue.ro / www.poat.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru identificarea nevoilor de dezvoltare post 2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestari servicii de consultan?a in vederea identificarii prioritatilor de dezvoltare ale Romaniei pentru perioada de programare 2014-2020, pe baza unei analize detaliate si exacte a nevoilor de dezvoltare
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73200000-4 - Servicii de consultanta in cercetare si in dezvoltare (Rev.2)
79300000-7-Studii de piata si cercetare economica; sondaje si statistici (Rev.2)
79952000-2-Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 984, 163RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2011/S251-410271din30.12.2011
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 64 Denumirea: Servicii de consultanta pentru identificarea nevoilor de dezvoltare post 2013
V.1) Data atribuirii contractului 06.11.2012
V.2) Numarul de oferte primite 5
Numarul de oferte admisibile 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
FONDAZIONE GIACOMO BRODOLINI
Adresa postala: VIA BARBERINI, 50 ROMA, Localitatea: NA, Cod postal: 00187, Italy, Tel. +39 0644249625, Email: [email protected], Fax: +39 0644249565, Adresa internet (URL): http: //www.fondazionebrodolini.it/
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 5039900.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1984163.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul Identificarea nevoilor de dezvoltare post 2013, finantat in cadrul Programului Operational Asistenta Tehnica
VI.2) Alte informatii
Dupa expirarea termenului prevazut la Sectiunea IV.3.4) "Termen limita pentru primirea candidaturilor sau a ofertelor", Autoritatea contractanta va incepe evaluarea a candidaturilor depuse.La incheierea contractului, ofertantului castigator i se va solicita sa prezinte contractele incheiate cu asociatii/subcontractantii (daca este cazul) si scrisoarea de garantie financiara de buna executie in formatul din documentatia de atribuire.Orice operator economic care incearca sa stabileasca intalniri individuale cu autoritatea contractanta/ beneficiar in legatura cu acest proiect pe perioada procedurii de atribuire poate fi exclus din procedura.Autoritatea contractanta are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica in conditiile prevazute de lege.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a incheia contractul de prestari servicii cu operatorii economici castigatori in limitele fondurilor disponibile.In cazul in care procedura se anuleaza, ofertantii vor fi notificati de catre Autoritatea Contractanta.In nici un caz Autoritatea Contractanta nu va fi responsabila pentru daunele, indiferent de ce natura, legate de anularea procedurii, chiar daca Autoritatea Contractanta a fost notificata in prealabil in acest sens. Publicarea unui anunt de participare nu constituie o obligatie a Autoritatii Contractante de a implementa programul sau proiectul anuntat.Autoritatea contractanta va folosi pentru contractare formularul de contract prezentatin documentatia de atribuire, cu toate anexele specificate.Autoritatea contractanta va incheia contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertelor, dar nu mai devreme de 11 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii, conform prevederilor art 205 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Afacerilor Europene ? Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel. +40 213025229, Email: [email protected], Fax: +40 213025264, Adresa internet (URL): www.fonduri-ue.ro, www.poat.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2012 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer