Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru implementarea proiectului " Parc energetic fotovoltaic Comuna Cetate "
Anunt de participare numarul 91018/16.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CETATE (CONSILIUL LOCAL CETATE)
Adresa postala: COMUNA CETATE , JUDETUL DOLJ, Localitatea: Cetate, Cod postal: 207190, Romania, Punct(e) de contact: GABRIAELA GHILA, Tel.0251/364.022, Email: [email protected], Fax: 0251/364.022, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru implementarea proiectului " Parc energetic fotovoltaic Comuna Cetate "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Comuna Cetate , judetul Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- intocmirea documentatieitehnico-economice aferente cererii de finantare pentru accesare fonduri structurale nerambursabile ;
- consultanta in perioada de la depunerea dosarului cererii de finantare pana la aprobarea proiectului si semnarea contracului de finantare cu autoritatea de management ;
-consultanta , proiectare , asistenta tehnica , management de proiect si asistenta in managementul afacerii in perioada de implementare a proiectului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- intocmirea documentatieitehnico-economice aferente cererii de finantare pentru accesare fonduri structurale nerambursabile ;
- consultanta in perioada de la depunerea dosarului cererii de finantare pana la aprobarea proiectului si semnarea contracului de finantare cu autoritatea de management ;
-consultanta , proiectare , asistenta tehnica , management de proiect si asistenta in managementul afacerii in perioada de implementare a proiectului
Valoarea estimata fara TVA: 852RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 3000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS " Cresterea Competitivitatii Economice " Axa Prioritara 4 " Cresterea eficientei energetice si a securitatii furnizarii, in contextul combaterii schimbarilor climatice "
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente in original, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- Toate documentele care vor fi prezentate de persoane fizice/ juridice straine vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2. Bilantul contabil pe 2006, 2007 si 2008 vizate si inregistrate de organele competente.3. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani4. In cazul asociatiei se va prezenta cifra de afaceri pe fiecare asociat, totalul cumulat al cifrei de afaceri va fi de minim 5.000.000 RONObligatii contractuale, in desfasurarefatade altibeneficiari/clienti (Declaratiepe propria raspundere)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani sa fie de minim 2.500.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani- Minim 3 proiecte avand ca obiect realizari de parcuri (centrale) energetice fotovoltaice- In ultimii 3 ani minim un contract similar de servicii de consultanta si proiectare cu valoare de minim 280.000 RON exclusiv TVA.- in ultimii 3 ani minim un contract de coordonare proiect fotovoltaic de minim 2 MW cu o valoare minima de 280.000 ronResurse umane
- Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personalCerinte privind expertii cheie: Manageride proiect
-studii superioare de lunga durata;
-minim 7 ani-certificare ca manager de proiect
-certificare in management control risc financiar
Manager achzitii
-Studii superioare de lunga durata in domeniul economic;
-Experienta profesionala de specialitate de minim 3 ani;
-Participarea la minim 1 (unu) proiect cu finantare internationala, in calitate de expert financiar.
-Certificare manager achizitii
Auditor AQ
- Certificare in audit AQ
- Acreditare internationala AQIngineri proiectanti
- Studii superioare de lunga durata- Experienta de minim 1 an in proiectarea centralelor fotovoltaiceIngineri diriginte de santier
- Studii superioare de lunga durata- Experienta de cel putin 7 ani- Autorizare valabila diriginte de santier, Expert economic
-Studii superioare de lunga durata in domeniul economic;
-Experienta profesionala de specialitate de min. 3 ani.Expert in domeniul juridic
- Studii superioare de lunga durata in domeniul juridic;
- Experienta profesionala de specialitate de min. 3 ani.Cerinte privind dotarile
Ofertantii vor face dovada detinerii soft-urilor specifice, dotatii speciale, pentru realizarea de lucrari de proiectare si implementare a proiectului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2009 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante - Comuna Cetate , Nr. 145, judetul Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare a ofertelor si persoanele imputernicite de catre ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2009 15:59