Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru implementarea proiectului "Evaluarea barierelor administrative de natura legislativa cu care se confrunta mediul de afaceri si construirea unui sistem durabil pentru monitorizare si evaluare ulterioara"


Anunt de participare numarul 99761/13.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala:  CALEA VICTORIEI NR.152, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010096, Romania, Punct(e) de contact:  FLORENTINA CONSTANTINESCU, Tel. 0212025227, Email:  [email protected], Fax:  0212025294, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru implementarea proiectului "Evaluarea barierelor administrative de natura legislativa cu care se confrunta mediul de afaceri si construirea unui sistem durabil pentru monitorizare si evaluare ulterioara"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul consultantului si/sau alte locatii agreate de ambele parti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru implementarea proiectului "Evaluarea barierelor administrative de natura legislativa cu care se confrunta mediul de afaceri si construirea unui sistem durabil pentru monitorizare si evaluare ulterioara"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
73000000-2-Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de prestari servicii pentru implementarea proiectului "Evaluarea barierelor administrative de natura legislativa cu care se confrunta mediul de afaceri si construirea unui sistem durabil pentru monitorizare si evaluare ulterioara"
Valoarea estimata fara TVA: 2, 965, 644RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare in etapa I, urmand sa se solicite in etapa a II-a, in suma de 29.750 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European -Programul Operational„Dezvolatrea Capacitatii Administrative" - PODCABugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratiile privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, completata si modificata
-Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat-Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor catre bugetele locale
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura
-Pt pers juridice/fizice romana, Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului, din care sa rezulte C.U.I/C.I.F. si J00/00/00, valabil la data deschiderii ofertelor-Persoane juridice /fizice straine, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabil la data deschiderii ofertelor-Persoane juridice/fizice romane, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor-Persoane juridice /fizice straine, Certificat constatator eliberat de organe competente din tara unde ofertantul este rezident, valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privindcifra de afaceri
2. Profitul net
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Media cifrei de afaceri a candidatului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2007, 2008, 2009 trebuie sa fie de minim 5.000.000 lei2. Media profitului net al candidatului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara Candidatul va prezenta declaratia privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) Pentru fiecare contract mentionat in lista se vor atasa copii dupa contracte, recomandari, etc.)Recomandarile/certificarile vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii mentionate la experienta similara si depuse in original sau copie legalizata.
Resurse umane si structura managementului-Candidatul trebuie sa prezinte Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
Informatii privind personalul angajat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cand.tb.sa dem.exp.in dom.formularii, implementarii si evaluarii polit.publ.la niv.admin.publ.centr.prin intermediul: - 1 proiect derulat si finalizat in ultimii 3 ani, de serv.de instruire vizand intarirea capac.admin.publ. centrale/locale de eval.a barierelor admin.de nat.legislativa cu care se confrunta mediul de afaceri, finantat din fonduri europene, din fonduri acordate de organ.internat(B.Mondiala, BEI, BERD) sau din fonduri publ.(bugetare), la niv.central si regional, cu o val. min.de 900.000 lei- 1 proiect derulat si finalizat in ultimii 3 anicare sa fi avut ca rezultat realiz.de analize si studii comparative in dom. mediului de afaceri, cu val.min.de 1.700.000 leiLider de echipa: • participarea ca lider intr-un proiect de eval.a barierelor admin.de nat.legislativa cu care se confrunta mediul de afaceri, cu o val. min.900.000 lei, derulat si finalizat in per.2007-2009Expert cheie nr. 2 (pol.economice)• participarea ca expert intr-un proiect de eval.a barierelor admin.de nat.legislativa cu care se confrunta mediul de afaceri, care a cuprins si studii in dom politicilor economice cu impact asupra mediului de afaceri, cu o val.de minim 500.000 lei, derulat si finalizat in perioada 2007-2009Expert cheie nr. 3 (jurist• participarea ca expert intr-un proiect de asistenta juridica si elaborare de acte normative in domeniul admin. publ.locale/centrale, la nivel central si regional, cu o valoare de min. 500.000 lei, derulate si finalizate in perioada 2007-2009Expert cheie nr.4(competitivitate si evaluare)• participarea ca expert intr-un pr.in dom.asig.asist.tehn in dom. monitorizarii si/sau evaluarii impactului politicilor publice, la nivel central si regional, cu o val.de min. 500.000 lei, derulat si finalizat in perioada 2007-2009Expert cheie nr. 5 (instruire• Participarea ca expert in coordonarea/derularea unui proiect de formare/instruire vizand intarirea capac.admin. publ.centrale/locale in dom.evaluarii barierelor administrative de natura legislativa aflate in calea mediului de afaceri, la nivel central si regional, cu o val.de min.500.000 lei, derulat si finalizat in perioada 2007-2009 .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Dispozitiile Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 51/2009 si necesitatea recuperarii intarzierii in graficul de derulare a activitatilor prevazute in contractul de finantare aprobat
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
Experienta profesionala a expertilor-metodologia de punctare se regaseste in documentatia de atribuire si la sectiunea VI.3) din prezentul anunt de participare
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2010 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Calea Victoriei nr. 152, etaj 3, cam. 322
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si persoanele imputernicite in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social European -Programul Operational„Dezvolatrea Capacitatii Administrative" - PODCA
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Crt.de sel.-metodologie de punctare1.Seful echipei de consultanta.Pt.particip., in ultimii 3 ani, in cal.de conduc.de echipa intr-un ctr.de consult., cu obiect serv.de eval.a barierelor admin.de nat.legislativa cu care se confrunta mediul de afaceri, la niv.central si regional cu val.cea mai mare, se acorda pctaj.max.de 20 pct. Pt.val.inf.ale ctr.prezentat ca experienta, aferent pctj.max., se aplica reg.proportionalit.2.Expert cheie in dom.pol.econ.Pt.particip., in ultimii 3 ani, in cal.de expert cheie intr-un ctr.de consult., cu obiect serv.de eval.a barierelor admin. de nat.legislativa cu care se confrunta mediul de afaceri, la niv.central si regional, care a cuprins si studii in dom.pol.econ.cu impact asupra mediului de afaceri cu val.cea mai mare, se acorda pctj.max.de 20 pct.Pt.val.inf.ale ctr.prezentat ca experienta, aferent pctj.max., se aplica regula proportionalit.3.Expert cheie in dom.juridic.Pt.particip., in ultimii 3 ani, in cal.de expert cheie intr-un proiect de asist.jurid.si elab.de acte normative in dom.admin.publ.locale/centrale, la niv.central si regional cu val.cea mai mare, se acorda pctj.max.de 20 pct.Pt.val.inf.ale ctr.prezentat ca experienta, aferent pctj.max., se aplica regula proportionalit.4. Expert cheiein dom.competitiv.si eval.Pt.particip., in ultimii 3 ani, in cal.de expert cheie intr-un proiect in dom.asig.asist.tehnice in dom. monitoriz.si/sau eval.impactului pol.publ.cu val.cea mai mare, se acorda pctj.max.de 20 pct.Pt.val.inf.ale ctr. prezentat ca experienta, aferent pctj.max., se aplica regula proportionalit.5.Expert cheie in dom.instruirii.Pt.particip., in ultimii 3 ani, in cal.de expert cheie intr-un proiect de formare/instruire vizand intarirea capac.admin.publ.centrale/locale in dom.eval.barierelor admin.de nat.legislativa aflate in calea mediului de afaceri, la niv.central si regional cu val.cea mai mare, se acorda pctj.max.de 20 pct.Pt.val.inf.ale ctr. prezentat ca experienta, aferent pctj.max., se aplica regula proportionalit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030064, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA de APEL Bucuresti
Adresa postala:  str. Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +40213195180, Email:  [email protected], Fax:  +40213195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile ?ep? cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MECMA - DGAPC
Adresa postala:  Calea Victoriei nr. 152, sector 1, etaj 3, cam. 322, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010096, Romania, Tel. 021.202.52.27, Email:  [email protected], Fax:  021 202.52.94
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2010 09:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer