Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru implementarea Proiectului: ?Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti?


Anunt de participare numarul 140904/05.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MINCU, Tel. +4 0213055530, In atentia: Silvia BARBULESCU, director executiv, Dragos DIMITRIU, sef serviciu, Florina CHIVU, expert, Email: [email protected], Fax: +4 0213055587, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru implementarea Proiectului: ?Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru implementarea Proiectului: ?Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarvici
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
37 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constit de ofertanti, in favoarea autoritatii contractante, in conf cu prev art. 86 din HG 925/2006 cu modif si compl ulter, respectiv: -virament bancar sau instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o societate de asigurari;?Instr garantare/scrisoare de garantie bancara conf Form nr.14, care se prez in orig in cuantumul si pentru perioada prev in prezenta doc, Sau-ordin de plata, sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca beneficiarului pana la term limita pt. dep ofertei. Contul in care se depune gar de partic: RO53TREZ7005006XXX000227 deschis la ATCPMB, CUI 4267117.Nota: - In cazul unei asocieri, instr de garantare/scris de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu cond nominalizarii la punctele a), b), c) si d) din formularul anexat (Formularul nr. 14) a tuturor membrilor asocierii.-Instrumentul de gar/scris de garantie bancara elib de o societate bancara/soc de asigurari din strainatate va fi prez in original si va fi insotita de traducere legalizata/ autorizata in limba romana.2.Cuantumul gar de participare este de 20.000 euro.Per valab 90zile de la term limita pt dep ofertei Nota: -Ofertantii tip I.M.M. care indepl prev leg in vig (Legea nr. 346/2004 priv stimularea infiintarii si dezv IMM, modif si compl prin O.G. nr. 27/2006) si doresc sa depuna 50% din val gar de partic vor depune documentul care atesta dov constituirii garantiei insotit de Formularul nr. 15 (Decl priv incadrarea IMM).In cazul in care of este o asociere, incadr in categ IMM se va analiza daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categ IMM.In masura in care C.N.S.C. respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va aplica prev art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006 aprob cu modif si compl prin Legea nr. 337/2006, cu modif si comple ulter.NOTA: ECHIV LEU-EURO SE VA FACE LA CURSUL COM DE BNR CU 5 ZILE INAINTEA DATEI LIMITA DE DEP A OFERTELOR. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din pretul contractului, fara T.V.A. si se constituie conform prevederilor art. 89 alin (2) si art. 90 alin (1)din H.G.nr. 925/2006.Modul de restituire conf. art. 92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri B.E.I. si buget local, modalitati de plata conform art. 20 din Modelul de contract.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006, completata in coformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)2.Declaratie pe propia raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Prezentare Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)4.Certificat de participare cu oferta independentaPrezentare Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere.5.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitata cu Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare.(Acest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator.)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire conf. art 69^1 din OUG 34/2006 sunt: Sorin Mircea OPRESCU - Primar General al Municipiului BucurestiMircea Octavian Constantinescu - Director General D.G.E.Daniela Mincu Director General D.G.A.Silvia Barbulescu - Director Executiv D.P.A.Adrian Iordache - Director - D.J.Ion Florea - Director executiv D.F.C.Bogdan Hreapca - Director General D.G.D.I.Anghel Person Ileana - director executiv D.M.P.F.EDorel Condurat - Sef adjunt U.I.P. SCOLILiliana Coroian - consilier U.I.P. SCOLILorena Bardan - consilier U.I.P. SCOLIConsiliul General al Municipiului Bucuresti aproba bugetul Municipiului Bucuresti. Numele consilierilor generali se poate vizualiza pe site-ul PMB : www.pmb.ro ? pagina de start ? la rubrica Institutii / Consiului General al Mun.Bucuresti/Componenta/Consilieri : Alexandre-Fontoura Lacramioara, Angelescu Ramiro-Robert-Eduard, Boaja Minica, Bologa Catalin ? Gheorghe, Campeanu Remus ? Catalin, Comanescu Mihai, Comanici Ancuta ? Sorina, Comsa Cornel ? George, Cretu Simona, Darabont Alexandru ? Dan, Deaconescu Ionel ? Cristinel, Dinu Maria ? Mirela, Draghici Aurelia ? Gratiela, Florescu Dragos, Georgescu Bogdan ? Cristian, Ghita Richard ? Vicentiu, Giugula Mihai ? Doru, Iliescu Catalin ?Lucian, Ilina Ion ? Cosmin, Manolache Valeriu ? Marian, Margarit Nicolae ? Sorin, Marin Stefanel ? Dan, Mustaciosu Vlad, Naghi Gabriel, Neacsu Adrian, Nicolae Andrei, Nicolaescu Marcel ? Octavian, Nicolescu Cristina ? Elena, Olteanu Cristian ? Marian, Orzata Radu ? Paul, Peptan Mihai, Pieptea Cornel, Pirvu Cosmin Gabriel, Popa Maria, Popescu Dorin, Popescu Eugenia Ana ? Maria, Popescu Manuela Violeta, Poterasu Cornel ? Constantin, Radulescu Stefan ? Cristian, Raicu Mircea ? Cristian, Rizoiu Mircea, Sava Ioan ? Razvan, Stan Ion, Stetco Ioan, Tache Felix Mihai, Talau Mihnea ? Stefan, Tanase Ion ? Gabriel, Tapardel Ana ? Claudia, Tugurel Marius ? Cristian, Vaduva Silviu, Voicu Mihai, Zorkoczy Julia.6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana 1.Persoane juridice/fizice romane: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Pentru persoane fizice/juridice romane: - Certificat constatator emis de ONRC care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, in original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus in cadrul ofertei certificatul constatator in copie "conform cu originalul", autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: - Documente necesare pentru dovedirea unei forme de inregistrare/atestare ori a apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat (pentru ofertantii persoane fizice autorizate/persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului propuse de ofertantii persoane juridice)- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentNota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare cu 2.000.000 euro. Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate la organele competente, in copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? sau orice alte documente de care dispune pentru a demonstra indeplinirea cerintei de calificare.
Persoanele juridice straine vor atasa, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autentificata/legalizata in limba romana, documente din care sa rezulte respectarea cerintei minime privind marimea cifrei de afaceri globale anuale medii
Capacitatea economico - financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. - in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica(conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sase afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, indepliniti la data limita de depunere a ofertelor servicii de consultanta pentru constructii civile, cel putin un contract de consultanta (supervizare) a executiei lucrarilor, cu o valoare egala sau mai marede 1.000.000 euro fara TVA.
Se vor anexa, in ?copie conform cu originalul?: a) copii ale contractului/contractelor declarate (in situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta o copie a contractului de subantrepriza). In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi. b) recomandari din partea beneficiarilor continand valoarea, perioada, locul prestarii serviciilor receptionate/finalizate si modul de indeplinire a obligtiilor contractuale. Nota: Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata/legalizata.
Declaratie privind dotarea cu echipamente specifice: utilaje, instalatiile, echipamente tehnice, resurse hardware si software si alte mijloace fixe pe care ofertantul le considera utile si se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului fara a fi necesara solicitarea ulterioara a altor echipamente.
Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate sau cu contracte de inchiriere, urmatoarelor echipamente si utilaje: Se solicita asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) cel putin a : - unei retele informatice (hard si soft cu licenta) si de comunicare capabile sa asigure suportul pentru desfasurarea activitatilor legate de contract, cel putin un computer personal pentru fiecare membru al echipei de consultanta, Pentium 4 sau echivalent. - un set de programe cu licenta, pentru managementul proiectului: Windows, Microsoft Office, Project Manager sau echivalent - 2 licente program de proiectare asistata pe calculator Autocad sau echivalent - mijloace de transport necesare pentru realizarea scopului proiectului: mimim 2 autoturisme.
Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
Lista personalului ce va fi angajat in cadrul contractului: EXPERTI CHEIELider de echipa / Project Manager
1 expert
Diplome si studii ? diploma studii superioare absolviteindomeniul constructii civile
Certificat de Project Manager recunoscut CNFPA, pentru operatorii economici straini se accepta documente echivalente.
Experienta profesionala generala ? min 5 ani
Experienta profesionala specifica ? participarea intr-un contract similar finalizat, atat ca si complexitate cat si ca natura a lucrarilor.
Disponibilitate: in perioada de realizare a executiei inclusiv pe perioada de garantie pana la receptia finala
Expert achizitii
1 expert
Diplome si studii ? diploma studii superioare absolviteindomeniul constructiiCertificat de Expert Achizitii recunoscut CNFPA, pentru operatorii economici straini se accepta documente echivalente.
Experienta profesionala generala ? min 5 ani
Experienta profesionala specifica ?participarea intr-un contract similar finalizat, atat ca si complexitate cat si ca natura a lucrarilor.
Disponibilitate: in perioada de realizare a executiei
Expert controlor financiar si Expert planificare costuri
1 expertDiplome si studii ? diploma studii superioare absolviteindomeniul tehnic, constructii civile
Experienta profesionala generala ? min 5 ani
Experienta profesionala specifica ? participarea intr-un contract similar finalizat, atat ca si complexitate cat si ca natura a lucrarilor.
Disponibilitate: in perioada de realizare a executiei inclusiv pe perioada de garantie pana la receptia finala
EXPERTI-NON CHEIE
Diriginti de SantierSe va lua 1 diriginte la 7 scoli in executie
Diplome si studii ? diploma studii superioare absolviteindomeniul constructii civile;
Se va prezenta autorizatie ISC pentru domeniul de constructii civile- lucrari de arhitectura
Disponibilitate: in perioada de realizare a executiei
Diriginti de SantierSe va lua 1 diriginte la 7 scoli in executie
Diplome si studii ? diploma studii superioare absolviteindomeniul instalatii;
Se va prezenta autorizatie ISC pentru domeniul de instalatii in constructii civile - in domeniul instalatii electrice; instalatii sanitare, termoventilatii, instalatii gaze naturale ? sa fie acoperite toate domeniile;
Disponibilitate: in perioada de realizare a executiei
Diriginti de Santier urmarire comportare in exploatare a constructiilor
2 expertiDiplome si studii ? diploma studii superioare absolviteindomeniul constructii civile;
Se va prezenta autorizatie ISC pentru domeniul de constructii civile si domeniul de instalatii in constructii civile - in domeniul instalatii electrice; instalatii sanitare, termoventilatii, instalatii gaze naturale ? sa fie acoperite toate domeniile;
Disponibilitate: in perioada de realizare a executiei inclusiv pe perioada de garantie pana la receptia finala
Coordonatori Cartea Constructiei
1 expertDiplome si studii ? diploma studii superioare absolviteindomeniultehnic;
Experienta profesionala generala ? min 5 ani
Experienta profesionala specifica ? 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului ? coordonare cartea constructiei.
Disponibilitate: in perioada de realizare a executiei si trei luni perioada de remediere a defectiunilor.
Asistent manager 1 asistentDiplome si studii ? diploma studii superioare;
Experienta profesionala generala ? min 5 ani
Experienta profesionala specifica ? 3 aniDisponibilitate: in perioada de realizare a executiei inclusiv pe perioada de garantie pana la receptia finala.
Alti experti
Experienta profesionala generala ? min 5 ani
Experienta profesionala specifica ? 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului ? supervizareconstructii civile.
Pentru persoanele nominalizate mai sus se vor prezenta urmatoarele documente: CV semnatin original; copie ?conform cu originalul? a diplomelor de studii, a atestatelor/certificatelor profesionale.
Informatii privind subcontractantii- Ofertantul trebuie sa completeze o declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Informatii privind asocierea- In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere. Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare
Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 pentru activitati de consultanta tehnica in domeniul constructiilor. Ofertantii trebuie sa prezinte documentele emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante respective SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii, in copie conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Nota. In cazul unei asocieri, aceasta conditie minima trebuie indeplinita de toti membrii asocierii.
Implementarea standardului de management al mediului din seria ISO 14001 pentru activitati de consultanta tehnica in domeniul constructiilor Ofertantii trebuie sa prezinte documentele emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de management de protectia mediului, respectiv SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, in copie conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Nota. In cazul unei asocieri, aceasta conditie minima trebuie indeplinita de toti membrii asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.01.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.01.2013 12:00
Locul: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et. 10 Directia Generala Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Ofertantii care au preturi egale si care au primit invitatia de reofertare din partea autoritatii contractante vor depune noua propunere financiara in plic inchis, netransparent, marcat cu adresa autoritatii contractante, denumirea si adresa operatorului economic si cu inscriptia ?Reofertare Propunere Financiara?. Noile propuneri financiare se vor depune in termen de 3 zile lucratoare de la solicitarea autoritatii contractante si se vor deschide in cadrul unei sedinte de deschidere la care vor participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au preturi egale si membrii comisiei de evaluare constituita prin Nota aprobata de conducatorul institutiei. Noua propunere financiara nu va influenta in niciun caz propunerea tehnica, aceasta ramanand neschimbata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Proceduri Achizitie
Adresa postala: Splaiul independentei 291-293, sector 6, etaj 10, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. +40 213055530, Fax: +40 213055587
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2012 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer