Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru implementarea Proiectului: ?Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti?


Anunt de participare numarul 142035/19.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: Directia Proceduri Achizitie, Tel. +40 213055530, In atentia: Silvia BARBULESCU -director executiv, Dragos DIMITRIU - sef serviciu, Email: [email protected], Fax: +40 213055587, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru implementarea Proiectului: ?Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru implementarea Proiectului: ?Reabilitarea Infrastructurii Educationale in Bucuresti?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
32 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti, in favoarea autoritatii contractante, in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv: -virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;?Instrument garantare/scrisoare de garantie bancara conform Formularului nr.14, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie, Sau-ordin de plata, sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca beneficiarului pana la termenul limita pentru depunerea ofertei. Contul in care se depune garantia de participare: RO53TREZ7005006XXX000227 deschis la ATCPMB, CUI 4267117.Nota: - In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la punctele a), b), c) si d) din formularul Formularul nr. 14 a tuturor membrilor asocierii.-Instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara eliberata de o societate bancara/societate de asigurari din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata/ autorizata in limba romana.2.Cuantumul garantiei de participare este de 20.000 euro.Perioada valabilitate 90zile de la termenul limita pentru depunerea ofertei Nota: -Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legale in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documentul care atesta dovada constituirii garantiei insotit de Formularul nr. 15.NOTA: ECHIVALENTA LEU-EURO SE VA FACE LA CURSUL COMUNICAT DE BNR CU 5 ZILE INAINTEA DATEI LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din pretul contractului, fara T.V.A. si se constituie conform prevederilor art. 89 alin (2) si art. 90 alin (1)din H.G.nr. 925/2006.Modul de restituire conf. art. 92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, modalitati de plata conform art. 20 din Modelul de contract
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006, completata in coformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)2.Declaratie pe propia raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Prezentare Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)4.Certificat de participare cu oferta independentaPrezentare Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere.5.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitata cu Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare.(Acest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator.)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire conf. art 69^1 din OUG 34/2006 sunt: Sorin Mircea OPRESCU - Primar General al Municipiului BucurestiMircea Octavian Constantinescu - Director General D.G.E.Daniela Mincu Director General D.G.A.Silvia Barbulescu - Director Executiv D.P.A.Adrian Iordache - Director - D.J.Ion Florea - Director executiv D.F.C.Bogdan Hreapca - Director General D.G.D.I.Anghel Person Ileana - director executiv D.M.P.F.EDorel Condurat - Sef adjunt U.I.P. SCOLILiliana Coroian - consilier U.I.P. SCOLILorena Bardan - consilier U.I.P. SCOLIConsiliul General al Municipiului Bucuresti aproba bugetul Municipiului Bucuresti. Numele consilierilor generali se poate vizualiza pe site-ul PMB : www.pmb.ro ? pagina de start ? la rubrica Institutii / Consiului General al Mun.Bucuresti/Componenta/Consilieri : Alexandre-Fontoura Lacramioara, Angelescu Ramiro-Robert-Eduard, Boaja Minica, Bologa Catalin ? Gheorghe, Campeanu Remus ? Catalin, Comanescu Mihai, Comanici Ancuta ? Sorina, Comsa Cornel ? George, Cretu Simona, Darabont Alexandru ? Dan, Deaconescu Ionel ? Cristinel, Dinu Maria ? Mirela, Draghici Aurelia ? Gratiela, Florescu Dragos, Georgescu Bogdan ? Cristian, Ghita Richard ? Vicentiu, Giugula Mihai ? Doru, Iliescu Catalin ?Lucian, Ilina Ion ? Cosmin, Manolache Valeriu ? Marian, Margarit Nicolae ? Sorin, Marin Stefanel ? Dan, Mustaciosu Vlad, Naghi Gabriel, Neacsu Adrian, Nicolae Andrei, Nicolaescu Marcel ? Octavian, Nicolescu Cristina ? Elena, Olteanu Cristian ? Marian, Orzata Radu ? Paul, Peptan Mihai, Pieptea Cornel, Pirvu Cosmin Gabriel, Popa Maria, Popescu Dorin, Popescu Eugenia Ana ? Maria, Popescu Manuela Violeta, Poterasu Cornel ? Constantin, Radulescu Stefan ? Cristian, Raicu Mircea ? Cristian, Rizoiu Mircea, Sava Ioan ? Razvan, Stan Ion, Stetco Ioan, Tache Felix Mihai, Talau Mihnea ? Stefan, Tanase Ion ? Gabriel, Tapardel Ana ? Claudia, Tugurel Marius ? Cristian, Vaduva Silviu, Voicu Mihai, Zorkoczy Julia.6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana 1.Persoane juridice/fizice romane: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Pentru persoane fizice/juridice romane: - Certificat constatator emis de ONRC care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, in original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus in cadrul ofertei certificatul constatator in copie "conform cu originalul", autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: - Documente necesare pentru dovedirea unei forme de inregistrare/atestare ori a apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat (pentru ofertantii persoane fizice autorizate/persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului propuse de ofertantii persoane juridice)- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentNota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani(pentru care exista exercitiu financiar incheiat) sa fie egala sau mai mare cu2.000.000 euro. Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate la organele competente, in copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? sau orice alte documente, emise de autoritati legale competente, de care dispune pentru a demonstra indeplinirea cerintei de calificare.Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata/legalizata in limba romana, documente din care sa rezulte respectarea cerintei minime privind marimea cifrei de afaceri globale anuale medii
Dovada ca auacces la, sau au disponibile resurse, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 93.750 euro (echivalent in lei, la cursul lei/euro comunicat de BNR in ziua emiterii documentului) care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract pentru o perioada de minim 3 luni de la data semnarii contractului de achizitie cu autoritatea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.Se solicita prezentarea documentelor eliberate de banca din care sa rezulte indeplinirea in mod neechivoc a cerintei de calificare, sau orice tip de document care sa demonstreze indeplinirea cerintei.
Capacitatea economico - financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. - in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica(conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sase afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit. a), c indice 1) si d) art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul 6 din sectiunea Formulare.2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei; 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei; 2012 ? 1 euro = 4, 560 lei).-Se vor completa Formularul nr.1, Formularul 5 Formularul nr.20 si Formularul nr.22
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, inpliniti la data limita de depunere a ofertelor, din maximum 3 contracte, prestarea de servicii similare de consultanta pentru cladiri, in valoare totala egala sau mai mare de 1.000.000 euro. Se vor anexa in copie "conform cu originalul"copii ale contractelor sau ale paginilor din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi, cat si orice alte parti din contract pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstraea experientei similare/proces verbal de receptie partiala sau la sfarsitul prestarii serviciilor.
Declaratie privind dotarea cu echipamente specifice: utilaje, instalatiile, echipamente tehnice, resurse hardware si software si alte mijloace fixe pe care ofertantul le considera utile si se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului fara a fi necesara solicitarea ulterioara a altor echipamente.Dispunerea de urmatoarele resurse tehnice: calculatoare Pc, imprimante, scannere, copiatoare, aparate de fotografiat, telefon, fax, e-mail, mijloace auto de transport persoane ? cel putin 2 buc.
Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica conform cerintelor de mai jos.
A. EXPERTI CHEIE:
1. Lider de echipa / Project Manager - 1 expert
Diplome si studii ? diploma studii superioare absolvite indomeniul tehnic ( specialitatea: constructii civile, instalatii, inginerie civila)
Justificare ? conform Nomenclator nr. 707/2012, conform Legii Nr. 1/2011 si conform cu art. 3, alin. 1, lit. a din Ordinul MECTS Nr. 3271/2012 sau echivalent.
Aceasta cerinta se impune a fi solicitata, intrucat proiectul care face obiectul prezentei proceduri prevede lucrari de consolidari, reabilitari si instalatiile aferente, pentru unitatile de invatamant preuniversitar.Persoana care va ocupa pozitia de Lider de echipa/Manager de proiect va trebui sa aiba cunostinte necesare privindconformitatea, in toate etapele Proiectului, cu cerintele legislatiei in vigoare privind proiectarea si executia lucrarilor, precum si cu cea referitoare la asigurarea calitatii in constructii si protejarea mediului.Totodata, managerul de proiect aproba materialele menite a fi puse in opera avand ca si criteriu respectarea standardelor nationale si UE. Se solicita: Certificat de Manager de Proiect recunoscut CNFPA sau echivalent. Pentru operatorii economici straini se accepta documente echivalente
Experienta profesionala generala ? min 5 ani
Experienta profesionala specifica ? ? in pozitia de Director Proiect intr-un contract de servicii similare de consultanta pentru cladiri . Disponibilitate: in perioada de realizare a executiei inclusiv pe perioada de garantie pana la receptia finala
2.Expert achizitii - 1 expert
Diplome si studii ? diploma studii superioare (conform Legii Nr. 1/2011 si conform cu art. 3, alin. 1, lit. a din Ordinul MECTS Nr. 3271/2012 sau echivalent;)
Se solicita: Certificat de Expert Achizitii recunoscut CNFPA sau echivalent. Pentru operatorii economici straini se accepta documente echivalente.Experienta profesionala generala ? min 5 ani
Experienta profesionala specifica elaborare documentatii de atribuire; participarea in comisii de evaluare a ofertelor pentru atribuirea de servicii/ lucrari de executieDisponibilitate: in perioada de realizare a executiei
3. Expert controlor financiar si Expert planificare costuri - 1 expertDiplome si studii ? diploma studii superioare absolviteindomeniul economico-financiar.(conform Normativ nr. 707/2012; Legii Nr. 1/2011 si conform cu art. 3, alin. 1, lit. a din Ordinul MECTS Nr. 3271/2012 sau echivalent);Experienta profesionala generala ? min 5 ani
Experienta profesionala specifica ? experienta in coordonarea activitatii de management financiar si in certificarea platilor in cel putin 1 proiect similarDisponibilitate: in perioada de realizare a executiei inclusiv pe perioada de garantie pana la receptia finala.
B. EXPERTI-NON CHEIE
4. Diriginti de Santier- Se va lua 1 diriginte la 7 scoli in executie.
Diplome si studii ? Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate autorizat de ISC pentrut dirigintii de santier cu respectarea Ord.MDRT nr. 1496/2011, pentru domeniile in care sunt autorizati respectiv: domeniul constructii civile.Autorizatie ISC, OMDRT nr. 1496/2011
Disponibilitate: in perioada de realizare a executiei
5. Diriginti de Santier - Se va lua 1 diriginte la 7 scoli in executie
Diplome si studii ? Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate autorizat de ISC pentrut dirigintii de santier cu respectarea Ord.MDRT nr. 1496/2011, pentru domeniile in care sunt autorizati respectiv: in domeniul de in constructii civile - instalatii electrice; instalatii sanitare, termoventilatii, instalatii gaze naturale.Se va prezenta autorizatie ISC in unul sau mai multe domenii. Domeniilepot fi acoperite prin cumul de diriginti de santier.
Disponibilitate: in perioada de realizare a executiei.
6. Diriginti de Santier urmarire comportare in exploatare a constructiilor - 2 expertiDiplome si studii ? Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate autorizat de ISC pentrut dirigintii de santier cu respectarea Ord.MDRT nr. 1496/2011
Se va prezenta: Autorizatie ISC, conform OMDRT nr. 1496/2011 pentru domeniul de instalatii in constructii civile - in domeniul instalatii electrice; instalatii sanitare, termoventilatii, instalatii gaze naturaleAutorizatia ISC in unul sau mai multe domenii. Domeniilepot fi acoperite prin cumul de diriginti de santier.
Disponibilitate: in perioada de realizare a executiei inclusiv pe perioada de garantie pana la receptia finala
7. Coordonatori Cartea Constructiei - 1 expertDiplome si studii ? diploma studii superioare, conform Legii Nr. 1/2011 si conform cu art. 3, alin. 1, lit. a si b din Ordinul MECTS Nr. 3271/2012 sau echivalent.
Experienta profesionala generala ? min 5 ani
Experienta profesionala specifica ? in cel putin un proiect similar.
Disponibilitate: in perioada de realizare a executiei inclusiv pe perioada de garantie pana la receptia finala
8. Asistent manager 1 asistentDiplome si studii ? diploma studii superioare (conform Legii Nr. 1/2011 si conform cu art. 3, alin. 1, lit. a din Ordinul MECTS Nr. 3271/2012 sau echivalent);Experienta profesionala generala ? min 5 ani.
Experienta profesionala specifica ? in cel putin un proiect similar.
Disponibilitate: in perioada de realizare a executiei inclusiv pe perioada de garantie pana la receptia finala.
Alti ExpertiExperienta profesionala generala ? min 5 ani
Experienta profesionala specifica ? in cel putin un proiect similar.
Pentru persoanele nominalizate mai sus se vor prezenta urmatoarele documente: CV semnat in original; copie ?conform cu originalul? a diplomelor de studii, a atestatelor/certificatelor profesionale.
Informatii privind subcontractantii- Ofertantul trebuie sa completeze o declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Informatii privind asocierea- In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere. Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilorart. 69 ind. 1, art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare
Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 pentru activitati de consultanta tehnica in domeniul constructiilor. Ofertantii trebuie sa prezinte documentele emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante respective SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii, in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor
Implementarea standardului de management al mediului din seria ISO 14001 pentru activitati de consultanta tehnica in domeniul constructiilor Ofertantii trebuie sa prezinte documentele emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de management de protectia mediului, respectiv SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Nota. In cazul unei asocieri, aceasta conditie minima trebuie indeplinita de toti membrii asocierii.
Nota: In cazul unei asocieri, cerintele trebuie indeplinite individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul 7 din sectiunea FormulareSe va prezenta Formularul 8 din sectiunea Formulare.Pentru experienta similara prezentata in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte (2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei; 2011 ? 1 euro = 4, 2379 leI;2012 ? 1 euro = 4, 560 lei).Se va prezenta Formularul 9 din sectiunea FormulareSe va prezenta Formularul 10 din sectiunea Formulare.----------Se va completa Formularul 5 si Formularul nr. 11 din Sectiunea Formulare, insotit si de acordurile de subcontractare. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati.Se va completa Formularul nr.12 din Sectiunea FormulareSe vor completa Formularul nr.1 Formularul 5, Formularul nr.21 si Formularul nr.22ISO 9001:2008 sau echivalentISO 14001:2005 sau echivalent-
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2013 11:00
Locul: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Proceduri Achizitie
Adresa postala: Splaiul independentei 291-293, sector 6, etaj 10, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. +40 213055530, Fax: +40 213055587
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2013 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer