Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru implementarea proiectului de Politici publice de dezvoltare locala planificare strategica pe termen mediu si lung a municipiului Bacau


Anunt de participare numarul 86878/22.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala: STR. MARASESTI NR.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: CORINA NEAGA, Tel.0234-581849;0723683160, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0234-588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru implementarea proiectului de Politici publice de dezvoltare locala planificare strategica pe termen mediu si lung a municipiului Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: municipiul Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de servicii de consultanta pentru implementarea proiectului de "Politici publice de dezvoltare locala planificare strategica pe termen mediu si lung" a municipiului Bacau pentru crearea unei administratii publice mai eficiente si mai eficace in beneficiul socio-economic al societatii romanesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform solicitari caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 702, 240RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 14.000 lei constituita cf.art.86 alin.(1) din HG 925/2006 modificat prin HG 834/2009. Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene nerambursabile prin Programul Operational de Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007-2013, Bugetul de stat si Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Eligibilitate2.Declaratie privind situatia personala cu anexele (certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor catre bugetul de stat eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si a taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat valabile la data licitatiei)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani minim 1.400.000 lei.2.Bilantul contabil la 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara1.1 - 1 contract de planif.a invest.de capital incheiat cu o unitate administrativ teritoriala de minim 150.000 de locuitori.
1.2 - 1 contract pentru realizarea unei strategii de dezvolt.locala incheiat cu o unitate administrativ teritoriala de minim 150.000 de locuitori
1.3 - 1 contract pentru folosirea/implementarea unui instrument electronic de comunicare interactiva, cresterea transparentei elaborarii si implementarii politicilor publice de dezvoltare, generarea proiectelor in mod participativ incheiat cu o unitate administrativ teritoriala de minim 150.000 locuitori
2. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului
4. Informatii privind capacitatea profesionala prin prezentarea echipei propuse pentru realizarea contractului avand urmatoarea componenta si experienta si cu respectarea urmatoarelor cerinte minime: Expert cheie 1: Manager de proiect; Expert cheie 2: Expert management administratie publica; Expert cheie 3: Expert administratie publica / trainer; Expert cheie 4: Expert economist; Expert cheie 5: Expert TIC (Tehnologia Informatiei si Comunicarii); Expert cheie 6: Expert TIC; Expert cheie 7: Expert managementul proiectelor; Expert cheie 8: Expert managementul proiectelor; Expert cheie 9: Expert juridic;5.Se va prezenta un tabel centralizator cu echipa de experti propusa6. Declaratie privind respectarea legislatiei
7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
8. Declaratie privind dotarea cu utilajele
9. Declaratie privind subcontractantii
10. Certificarea sistemului de management calitate conform ISO 9001 sau sistempropriu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Valoarea ofertei
55%
55
Descriere: pretul ofertelor
2.
Oferta tehnica
45%
45
Descriere: Conf. Factori de evaluare din fisa de date
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
Pondere componenta tehnica: 45 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative (AM PO DCA)2007-2013 - Axa prioritara 1 Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice, Domeniul de interventie 1.1 Imbunatatirea procesului de luare a deciziilor la nivel politico administrativ Strategii de dezvoltare locala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030804, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str.Cuza Voda nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513296, Fax: 0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 alin. (1), lit.a) din OUG 34/2006, actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii - Primaria mun.Bacau
Adresa postala: str. Marasesti nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel.0234581849, Fax: 0234588757
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2009 16:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer