Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru intocmirea documentatiei tehnice de co-finantare din fonduri europene POR axa 1.1. a proiectului de Planuri integrate de dezvoltare urbana oras Bragadiru judet Ilfov


Anunt de participare numarul 70317/24.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL BRAGADIRU (PRIMARIA ORASULUI BRAGADIRU ILFOV)
Adresa postala: sos Alexandriei nr 249, Localitatea: Bragadiru, Cod postal: 077025, Romania, Punct(e) de contact: Marin Branzoi, Tel.448 07 95, Email: [email protected], Fax: 448 07 95
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru intocmirea documentatiei tehnice de co-finantare din fonduri europene POR axa 1.1. a proiectului dePlanuri integrate de dezvoltare urbana oras Bragadiru judet Ilfov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: Orasul Bragadiru judetul IUlfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru intocmirea documentatiei tehnice de co-finantare din fonduri europene POR axa 1.1. a proiectului dePlanuri integrate de dezvoltare urbana oras Bragadiru judet Ilfov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73220000-0 - Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea totala estimata a proiectului este de 12.000.000 euro fara TVA adica aproximativ 48.000.000 lei exclusiv TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 48, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 10000 lei si garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale, europene, credite interne si exeterne precum si surse proprii constituite la nivelul bugetului local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea contractului de asociere conform legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art.181;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile anterior datei de deschidere a ofertelor (in original sau copie legalizata);Certificat de inregistrare(copie stampilata de societate);Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelorlocale in termen de valabilitate la data deschiderii, eliberat pentru ultima luna incheiata d.p.d.v. al exercitiului economico-financiar (in original sau copie legalizata);certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant, valabil la data deschiderii, eliberat pentru ultima luna incheiata d.p.d.v. al exercitiului economico-financiar (in original sau copie legalizata);Cazier fiscalin conformitate cu H.G. 31 / 2003, emis cu maxim 15 zile anterior datei limita de depunere a ofertei care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante (in original sau copie legalizata);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: bilantul contabil pe anul 2007 la data de 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata);Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani (2005, 2006 si 2007 ) ; rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an (2007)sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestatee in ultimii 3 ani; Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti; declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului; fisa de experienta similara pentru serviciile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa prezinte obligatoriu o asigurare de raspundere profesionala; Op. economic trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar de prestari serviciide proiectare cu copie contract, copie PVRsi recomandare de la beneficiar;Op. economic trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar de prestari serviciide proiectare faza Studiu de Fezabilitate privind supravegherea si monitorizarea video cu copie contract, copie PVR si recomandare de la beneficiar; Operatorul economic trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar de prestari serviciide consultanta in dezvoltare prin care s-aobinut finantarea unui proiect, cu copie contract, copie PVR si recomandare de la beneficiar;Op. economic trebuie sa faca dovada ca cel putin o persoana din echipa sa are atestat/certificat in vederea participarii la un curs pentru obtinerea de fonduri structurale(este obligatorie prezentarea certificatului/atestatului);Sa aibaimplementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2000pentru servicii de proiectaresau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului);Sa aibaimplementat standardul de management de mediu ISO 14001:2004 pentru servicii de proiectaresau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Licit. de proiecte ptr axa 1.1POR a inceput in dec 2008, fiind in desf, ceea ce implica necesitatea demararii de urgenta a elab. doc. tehnice ptr a obtine fondurile nec elab S .F. P.T. si obt avizelor
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 999
Autoritatea Contractatnta nu limiteaza numarul de candidati calificati.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.12.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Contra sumei de 50 lei achitata la casieria Primariei Bragadirupana la data de 29.12.2008. ora 12.00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2009 11:00
Locul: Primaria orasului Bragadiru, Soseaua Alexandriei nr. 249, judet Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Un reprezentant pentru fiecare operator economic cu imputernicire si copie BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006 modificata si completata de OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Bragadiru- departamentul Juridic
Adresa postala: sos. Alexandriei nr. 249, Localitatea: Bragadiru, Cod postal: 077025, Romania, Tel.0214480795, Fax: 0214480795
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2008 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer