Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Servicii de consultanta pentru intocmirea documentatiei si menagementul implementarii grupului de proiecte-Dezvoltare, modernizare si echipare spatii de invatamant U.M.C.


Anunt de participare numarul 83744/04.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA
Adresa postala: str. Mircea cel Batran nr. 104 cod postal 900663, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Punct(e) de contact: Cristalina STOIAN, Tel.0241/664740, In atentia: Elena GHITA, Email: [email protected], Fax: 0241/617260, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica.
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Servicii de consultanta pentru intocmirea documentatiei si menagementul implementariigrupului de proiecte-Dezvoltare, modernizare si echipare spatii de invatamant U.M.C.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: 1.Sediul Universitatii Maritime din Constanta, Str.Mircea cel Batran nr.104, Constanta;
2.Baza Nautica a Universitatii Maritime din Constanta situata pe malul lacului Siutghiol;
3.Baza de instruire marinareasca a Universitatii Maritime din Constanta situatain port Midia, Navodari.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 210, 580 si 223, 215RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor: conform Anexei nr.1 din Fisa de date a achizitiei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de "Servicii de consultanta pentru intocmirea documentatiei si menagementul implementarii grupului de proiecte-Dezvoltare, reabilitare, modernizare si echipare spatii de invatamant U.M.C in vederea realizarii si echiparii din fonduri structurale, de coeziune sau din alte fonduri complementare a urmatoarelor obiective de investitii: a. Extindere spatii de invatamant, sediu UMC P+1b. Supraetajare pavilion A Baza Nauticac. Baza de instruire marinareasca - Port Midia, Navodari (infrastructura si dotare).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71541000-2 - Servicii de gestionare a proiectelor de constructii (Rev.2)
66171000-9-Servicii de consultanta financiara (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
79994000-8-Servicii de gestionare a contractelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta pentru intocmirea documentatiei si menagementul implementarii grupului de proiecte-Dezvoltare, reabilitare, modernizare si echipare spatii de invatamant U.M.C in vederea realizarii si echiparii din fonduri structurale, de coeziune sau din alte fonduri complementare a urmatoarelor obiective de investitii: a. Extindere spatii de invatamant, sediu UMC P+1b. Supraetajare pavilion A Baza Nauticac. Baza de instruire marinareasca - Port Midia, Navodari (infrastructura si dotare).Cantitatea contractului: Conform ANEXA 1- Fisa de date a achizitiei si detaliat in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 210, 580 si 223, 215RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 3.348 lei, respectiv 795 euro.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1.Fonduri structurale, de coeziune sau din alte fonduri complementare -Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 - Vezi Fisa de date a achizitiei;2. Compl.din V.P.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata, numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Situatia personala a ofertantului: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ; 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ; 3.Certficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; 4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ; 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 6.Operatorul economic trebuie sa fie inregistrat in SEAPb)Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): 1.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatia de functionare; 2.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale; 2.Bilantul contabil din anul precedent; 3.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana -angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana- angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica; 2.Lista a principalelor prestari de servicii similare ultimii 3 ani; 3.Experienta similara; 4.Informatii referitoare la personalul de specialitate; 5.Declaratie privind efectivul mediu anual; 6.Obligatii contractuale in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti; 7.Certificate emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertanul va face dovada incheierii in ultimii 3 ani: - a 3(trei) contracte pentru care s-a obtinut finantare din fonduri structurale, de coeziune sau din alte fonduri complementare acestora. Valoarea minima cumulata a proiectelor pentru care s-a obtinut finantarea trebuie sa fie de cel putin 2.500.000 EURO.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul.Durata fazei finale de licitatie electronica: 1 zi (24 ore).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
LD_09_Accesare
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2009 13:00
Locul: Universitatea Maritima din Constanta, Str. Mircea cel Batran nr.104 - Sala de Consiliu, etajul 7.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant-Formular nr.12C
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Cheltuielile considerate neeligibile vor fi finantate din venituri proprii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta de judecata din raza teritoriala a Universitatii Maritime din Constanta
Adresa postala: Str. Traian nr. 31, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/55.13.45, Email: [email protected], Fax: 0241/61.02.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Decizia autoritatii contractante poate fi contestata in termen de 5 zile de la comunicare, conform prevederilor art. 2561 si 2562 din O.U.G. nr. 34/2006 adoptata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Maritima din Constanta, Compartiment Juridic
Adresa postala: Str.Mircea cel Batran nr.104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Tel.0241/664.740/130, Email: [email protected], Fax: 0241/617.260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2009 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer