Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru intocmirea documentatiilor de atribuire a contractelor de lucrari si servicii in cadrul proiectului Reabilitarea complexului Muzeul Regiunii Portilor de Fier si valorificarea lui ca produs turistic


Anunt de participare numarul 95012/27.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BOSOANCA, Tel.0372521137, Email: [email protected], Fax: 0372521137; 0252311892, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru intocmirea documentatiilor de atribuire a contractelor de lucrari si servicii in cadrul proiectului Reabilitarea complexului Muzeul Regiunii Portilor de Fier si valorificarea lui ca produs turistic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante Consiliul Judetean Mehedinti str. Traian nr. 89, Drobeta Turnu Severin, jud Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru intocmirea documentatiilor de atribuire a contractelor de lucrari si servicii in cadrul proiectului Reabilitarea complexului Muzeul Regiunii Portilor de Fier si valorificarea lui ca produs turistic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79418000-7 - Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantul declarat castigator va elabora documentatia de atribuire, respectiv fisa de date a achizitiei, caietul de sarcini, formularele si proiectul de contract pentru achizitia de lucrari si servicii in cadrulproiectului Reabilitarea Complexului Muzeul Regiunii Portile de Fier si valorificarea lui ca produs turistic conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 608, 878RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVACuantumul garantiei de participare este de 11.500 RON (50% pentru IMM-uri)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul Reabilitarea Complexului Muzeul Regiunii Portile de Fier si valorificarea lui ca produs turistic finantat in cadrul Axei prioritare 5, Domeniul major de interventie 5.1.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1813. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
4. Certificat de atestare fiscala ( ANAF) privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat
5. Certificat de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local
6. Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie
7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului si Extras de la registrul comertuluiIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 lit c) din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitii publice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie de afaceri
2. - Formularul nr. 6 - cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008).
3. Bilanturi contabile vizate si inregistrate de organele competente ale finantelor publicesi balantele contabile aferente, la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in sa fie mai mare de 1.200.000 lei, echivalentul a 285.000 euro, la cursul1Euro = 4, 136 lei (cursul Inforeuro al lunii februarie 2010)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. lista principalelor servicii prestate, din ultimii 3 ani2. Informatii privind experienta similara
3. Informatii privind subcontractantii
4. Declaratie privind echipamentele, utilajele, instalatiile necesare realizarii investitiei
5. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
6. Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii
7. Standarde de asigurare a calitatii executiei, managementului mediului si protectiei muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.1 Ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii si finalizarii in ultimii 3 ani a cel putin unui serviciu similar in valoare de minim 600.000 lei, echivalentul a 145.000 Euro, la cursul de1 Euro = 4.136 lei, avand ca obiect elaborarea documentatiei de atribuire (fisa de date a achizitiei, instructiuni catre ofertanti, caiet de sarcini, contract, formulare) pentru o procedura de atribuire a unui contract de lucrari sau servicii cu o valoare de minim 37.000.000 lei;2.2 Ofertantul, trebuie sa prezinte dovada prestarii si finalizariicorespunzatoarein ultimii 3 ani, a cel putin unui contract avand ca obiect servicii de consultanta in implementarea unui proiect finantat in cadrul Programului Operational Regional, fara limita de suma3. Lista cuprinzand subcontractantii4. Lista privind dotarile specifice siechipamentul tehnicde care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului5. Personalul strict necesar pentru indeplinirea contractului este :1. Manager de proiect 2. Expert achizitii publice 3.Expert tehnic 4.Expert financiar 5.Expert in domeniul juridic 6. Arhitect7.Expert fonduri europene7. - Certificat SR EN ISO 9001, sau echivalent in domeniul de consultanta- SR EN ISO 14001 sau echivalent in domeniul de consultanta- SR EN ISO 18001 sau echivalent in domeniul de consultanta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2010 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Mehedinti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul Reabilitarea Complexului Muzeul Regiunii Portile de Fier si valorificarea lui ca produs turistic finantat in cadrul Axei prioritare 5, Domeniul major de interventie 5.1.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL SE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: BD. N TITULESCU, NR 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251.418.586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2010 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer