Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru lucrari de reparatii a retelei stradale in sectoarele 1, 2 si 3


Anunt de participare numarul 91541/27.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Tat, Tel.0213138170, Email: [email protected], Fax: 0213138170, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru lucrari de reparatii a retelei stradale in sectoarele 1, 2 si 3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"Servicii de consultanta pentru lucrari de reparatii a retelei stradale in sectoarele 1, 2 si 3"
Autoritatea Contractanta doreste ca viitorul consultant sa furnizeze pe durata contractului informatii privind activitatea desfasurata de antreprenori si sa propuna masurile necesare, inclusiv aplicarea penalitatilor in situatia in care acestia nu respecta angajamentele privind executia lucrarilor in conformitate cu contractul
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
"Servicii de consultanta pentru lucrari de reparatii a retelei stradale in sectoarele 1, 2 si 3"
conform specificatiilor din Caietului de sarcini.Cantitatile estimative preconizate a se realiza in cadrul contractului de executie lucrari sunt mentionate in Anexa 2 la Caietul de sarcini. Scopul acestei anexe este de a transmite candidatilor informatii utile privind categoriile de lucrari care vor face obiectul contractului de executie.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 160, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 40.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, Certificat de atestare fiscala, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat constatator, Certificat care sa ateste inregistrarea la organul fiscal competent, Declaratie privind calitatea de participant.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Situatii financiare anuale, Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil la data de 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente (copie); Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 4.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara, Recomandari, Istoricul litigiilor, Resurse umane si structura managementului, Informatii privind dotarile specifice, Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si masurilor de protectie a muncii, Informatii privind lista asociatilor si subcontractantilor, Standarde de asigurarea calitatii, Standarde de protectia mediului, Obligatii referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, Cerinte privind prezentarea de Certificari /Atestari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 3 ani: a unui contract de management de proiect si/sau consultanta/supervizare lucrari de reparatii/reabilitare/ modernizare a drumurilor din mediul urban, drumuri nationale sau autostrazi, carui valoare sa fie de minimum 2.000.000 lei, exclusiv T.V.APersonalul cheie va cuprinde cel putin: 1.Sef Proiect-1 pers.2.Inspector Drum -3 pers.-atestat MLPTL, valabil la data deschiderii3.Inginer Asigurarea Calitatii-2 pers.4.Inginer de Cantitati-2 pers.5.Inspector Utilitati edilitare-1 pers.-(edilitare, gaze, instalatii aferente constructiilor)- atestat valabil la data deschiderii6.Inspector Topo-1 pers.- atestat valabil la data deschiderii8.Laborant-1 persOfertantii vor face dovada ca detin in proprietate sau au contracte in derulare pentru echipamente cu care sa realizeze pe durata proiectului: -determinari nedistructive;
-determinarea planeitatii;
-determinarea rugozitatiiISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001Certificat de atestare Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2010 10:30
Locul: Administartia Strazilor-Sala de Consiliu-Str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor sau imputernicitii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104642, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei, nr.107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021-3101860, Fax: 021-3101860
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor-Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Domnita Ancuta, nr.1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3138170, Fax: 021-3138170
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2009 19:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer