Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru lucrarile de ?Reabilitare Sistem Rutier DJ228 (tronson intre DN22C si DN2A)? finantat din Fonduri Structurale prin Programul Operational Regional 2007-2013, cod SMIS 1483


Anunt de participare numarul 106932/31.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala:  BD.TOMIS 51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAELA LUNGU, Tel. 0241708413, Email:  [email protected], Fax:  0241488411, Adresa internet (URL):  www.cjc.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru lucrarile de ?Reabilitare Sistem Rutier DJ228 (tronson intre DN22C si DN2A)? finantat din Fonduri Structurale prin Programul Operational Regional 2007-2013, cod SMIS 1483
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru lucrarile de ?Reabilitare Sistem Rutier DJ228 (tronson intre DN22C si DN2A)? finantat din Fonduri Structurale prin Programul Operational Regional 2007-2013, cod SMIS 1483
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311300-4 - Servicii de consultanta in infrastructura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta pentru lucrarile de ?Reabilitare Sistem Rutier DJ228 (tronson intre DN22C si DN2A)? finantat din Fonduri Structurale prin Programul Operational Regional 2007-2013, cod SMIS 1483
Valoarea estimata fara TVA: 985, 685.67RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 19.000 lei ; garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale europene POR 2007-2013 - Fondul European de Dezvoltare Regionala, buget de stat si buget local; contractul de finantare nr.518/06.08.2009, cod SMIS 1483
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inainte de semnarea contractului;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006; certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul de stat si bugetul local in original sau copie legalizata. Pentru persoane juridice straine documente echivalente privind dovezile de achitare a obligatiilor de plata conform legislatiei din tara ofertantului, in original sau copie legalizata, insotite de traducera autorizata si legalizata a acestora in lb.romana, valabile la data deschiderii ofertelor. Certificat ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor, in original sau copie legalizata; certificat de inregistrare Oficiul Registrului Comertului, in copie; declaratie privind calitatea de participant. Documentele se vor prezenta in forma specificata in DA, atasta prezentului anunt.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilant contabil la 31.12.2009, 31.12.2008, 31.12.2007vizate si inregistratede organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani ( 2007, 2008, 2009) sa fie de minim 1.900.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind principalele prestari de servicii similare obiectului achizitiei incheiate si finalizate in ultimii 3 ani;Experienta similara se va demonstra prinprezentarea urmatoarele documente:
- fisa de experienta similaracopia contractului de servicii care demonstreaza experienta similara;
- recomandarea in original sau copie legalizata de la beneficiarul contractului serviciilor de consultanta.
- copia procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau a procesului verbal de predare - primireintocmite conform legislatiei in vigoare, pentru demonstrarea prestarii serviciilor de consultanta la executia lucrarilor respective.
- Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii necesare pentru indeplinirea contractului si dovezile de detinere ale acestora;
-declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului din ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de servicii: CV-uri, certificate, atestate, conform rolului acordat in echipa;
- implementare ISO 9001; 14001; OHSAS 18001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin un contract de servicii de consultanta lucrari infrastructura, in obiectul achizitiei incheiat si finalizat in ultimii 3 ani cu o valoarea de minim 900.000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Constanta, Bd. Tomis nr.51, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat din fonduri structurale europene ? POR 2007-2013, Axa Prioritara 2, ?Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale?, Domeniul major de interventie 2.1.?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura?, cod SMIS 1483
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  Str. Traian nr.23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241/616.003, Fax:  0241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii , Consiliul Judetean Constanta
Adresa postala:  Bd.Tomis nr.51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Tel. 0241/708.413, Email:  [email protected], Fax:  0241/488.411, Adresa internet (URL):  www.cjc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2010 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer