Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru management de program


Anunt de participare numarul 126900/23.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala:  Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriela Teletin, Tel. +40750032623, In atentia:  Gabrielei Teletin, Email:  [email protected], Fax:  +40213110565, Adresa internet (URL):  www.mt.ro, www.ampost.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Autoritate de stat care elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare in domeniul transporturilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru management de program
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul proiectului este asigurarea de servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru sustinerea deciziilor referitoare la managementul, monitorizarea, implementarea si controlul POS-T.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta pentru managementul Programului Operational Sectorial Transport.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 000, 211RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare 250000 lei. Se solicita garantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitatea de finantare: fonduri comunitare si buget de stat. Modalitatea de plata este descrisa in clauzele contractuale, ce fac parte din documentatia de atribuire (factura / OP).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul ofertei comune castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta, inainte de incheierea contractului, dovada legalizarii asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta (Formularul 3 din sectiunea III a Documentatiei de atribuire), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (Formularul 4 din sectiunea III a Documentatiei de atribuire), Certificate doveditoare privind plata impozitelor si taxelor la data de 30.06.2011 sau o data ulterioara, Certificat constatator (eliberat de MJ-ONRC), Certificat de inregistrare (emis de CCI nat. sau terit.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul nr. 12 din sectiunea III a Documentatiei de atribuire)Ofertantul trebuie sa asigure respectarea urmatoarelor criterii: Media cifrei de afaceri anuale pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
sa fie de minim 3, 000, 000 Euro (echiv.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are suficienta capacitate tehnica si profesionala pentru a indeplini contractul in conformitate cu prevederile contractuale. In acest sens, ofertantul trebuie sa faca dovada urmatoarelor: a) ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a prestat, in ultimii 3 ani (impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertelor), servicii de consultanta privind managementul de program pentru un program finantat din fonduri europene nerambursabile sau program de investitiib) educatie si calificari profesionale pentru persoanele responsabile pentru furnizarea serviciilor. Se vor prezenta CV-uri pentru Expert cheie 1: Coordonator de proiect si Expert cheie 2: Expert management de proiect.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Valoarea cumulata a serviciilor similare, incluse in max 5 contracte, sa fie cel putin egala cu 1, 000, 000 Euro (echiv.) b) Coordonator de proiect - studii superioare finalizate, limba romana si / sau engleza nivel excelent; minim 15 ani experienta generala in domeniul proiectelor de investitii: proiectelor de infrastructura de transport/alte proiecte de investitii, politica, strategii, programe, alte activitati similare; minim 10 ani experienta in domeniul proiectelor de investitii in care a acordat consultanta/a desfasurat activitati privind managementul unui program/sistem/proiect si a pregatit/revizuit documente strategice; cel putin 1 proiect in care a ocupat pozitia de coordonator de proiect (similar). Expert management de proiect - studii superioare finalizate, limba romana si / sau engleza nivel excelent; minim 10 ani experienta generala in domeniul proiectelor de investitii: proiectelor de infrastructura de transport/alte proiecte de investitii, politica, strategii, programe, alte activitati similare; minim 7 ani experienta in domeniul proiectelor de infrastructura de transport de interes national / proiectelor de investitii, in care a acordat consultanta/a desfasurat activitati privind management de proiect sau program si a pregatit sau revizuit proceduri operationale (similar)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic
40%
Descriere: Organizare si metodologie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S131-217831din12.07.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2011 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2011 13:00
Locul: Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, Bd D Golescu nr. 38, Sect 1, Bucuresti, sala 29 et 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, maxim 2 persoane pe baza de imputernicire scrisa si depusa odata cu oferta sau anterior
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS T 2007-2013
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila de la data publicarii acestui anunt si se obtine gratuit, accesand site-ul www.e-licitatie.ro. Prestatorul cu care se va incheia contractul nu va mai putea participa la procedurile de achizitii publice de servicii de asistenta tehnica organizate de AM POS-T, fiind considerat in conflict de interese. Expertii Prestatorului (care au desfasurat activitati in cadrul contractului) nu vor putea fi propusi in alte oferte depuse pentru achizitia de servicii de asistenta tehnica si consultanta organizate de AM POS-T, pe perioada in care desfasoara activitati in cadrul contractului si pe o perioada de 3 luni de la incheierea activitatii lor in cadrul contractului, fiind considerati in conflict de interese.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 21 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator de actul autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii - Directia Generala Relatii Financiare Externe
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. +407500 32 623, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 311.05.65, Adresa internet (URL):  www.mt.ro, www.ampost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2011 18:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer