Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru managementul de proiect,aferente proiectului RESTAURARE SI PUNERE IN VALOARE ZONA ISTORICA SI CULTURALA CURTEA DOMNEASCA DIN PIATRA NEAMT PRIN REABILITAREA, DOTAREA SI PUNEREA IN VALOARE A SITURILOR SI CLADIRILOR DE


Anunt de participare numarul 97948/16.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: RO-610101, Romania, Punct(e) de contact: Neculai Munteanu, Tel.0233218991, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0233215374, Adresa internet (URL): http: //www.primariapn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice generale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru managementul de proiect, aferente proiectului RESTAURARE SI PUNERE IN VALOARE ZONA ISTORICA SI CULTURALA CURTEA DOMNEASCA DIN PIATRA NEAMT PRIN REABILITAREA, DOTAREA SI PUNEREA IN VALOARE A SITURILOR SI CLADIRILOR DE PATRIMONIU: MUZEUL DE ETNOGAFIE, MUZUL DE ARTA, TEATRUL TINERETULUI, TURNUL CLOPOTNITA, RUINELE BECIULUI SI RUINELE ZIDULUI DE INCINTA ALE CURTII DOMNESTI SI MUZEUL AFERENT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Piatra Neamt
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul va actiona in calitate de Manager pentru Municipiului Piatra Neamt in vederea indeplinirii atributiilor legate de managementul de proiect in conformitate cu procedurile de implementare impuse de AMPOR.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 814, 470RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei de participare -4.100 ron valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor., garantiei de buna executie 10 %din pretul contractului fara TVA ;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local 2%; FEDR 98% - POR 2007 2013, Axa Prioritara 5 Domeniul Major de Interventie 5.1.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractanti / Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , conform art. 180/ O.U.G. nr. 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 /O.U.G. nr. 34/2006
Certificatului de atestare fiscala eliberat de ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat.
Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local.Calitatea de participant la proceduraCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de ORC, in original si valabil la data deschiderii ofertelor. Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.
Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original si valabil la data deschiderii ofertelor. Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale , prezentarea bilanturilor vizate MFP 2007, 2008 si 2009;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) sa fie de minim 300.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani - minim 1 contract semnat, in domeniul consultantei pentru managementul de proiect, pentru proiecte cu bugete de implementare de cel putin 20.000.000 lei, finantate din fonduri europene, informatii referitoare la studii, pregatire profesionala.
Expert cheie 1: cu minim 10 ani experinta profesionala si minimum 5 ani experienta in implementarea proiectelor finantate din fonduri ale Uniunii Europene si experienta in coordonarea cel putin a unui proiect cu valoare de minimum 500.000 Euro, minim 3 ani experianta manageriala,
Expert cheie nr. 2: experienta profesionala de minimum 5 ani, experienta profesionala in implementarea proiectelor finantate din fonduri ale Uniunii Europene si experienta profesionala specifica de minimum 3 ani experienta in implementarea proiectelor de finantate din fonduri ale Uniunii Europene, Diploma universitara sau echivalent, in inginerie sau un domeniu similar;
Cunoasterea procedurilor de implementare tehnica a proiectului, reglemetate de AMPOR
Certificat profesional pentru ocupatia de Manager de Proiect conform COR 241919.Diploma universitara in stiinte economice / management / finante sau un domeniu similar;
Experienta profesionala de cel putin 3 ani dupa finalizarea studiilor universitare, in intocmirea /
analizarea aspectelor financiare ale proiectelor de tipul celor finantate prin POR. Alti experti
CV-urile altor experti decat cei principali, Toti experti trebuie sa fie independenti, fara a se afla in conflict de interes in indeplinirea responsabilitatilor lor pentru acest contract.Obligatii privind conditiile de munca si protectia muncii, Informatii privind subcontractantii/asocierea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
existenta in ultimii 3 ani a maxim 5 contracte de servicii de consultanta in management, care insumate au valoarea de minim 600.000 lei .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2010 09:00
Locul: Municipiul Piatra Neamt, str. Stefan cel Mare, nr. 6 - 8, sediul nou
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa Prioritara 5 Domeniul Major de Interventie 5.1. -Reabilitarea Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea /modernizarea infrastructurilor conexe
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 / 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda , nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/513296, Fax: 0234/514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 25621.adin OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Piatra Neamt
Adresa postala: str. Stefan cel Mare , nr. 6 - 8, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610101, Romania, Tel.0233/218 991 int 224, Email: [email protected], Fax: 0233/215374
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2010 16:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer