Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru Managementul implementarii proiectului: Modernizare Ambulatoriu Integrat al Spitalului de Recuperare Sf. Gheorghe Botosani


Anunt de participare numarul 86176/09.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BOTOSANI
Adresa postala: str. Piata Revolutiei nr.1, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Zaiceanu, Tel.0231530143 int.103/0231515142, Email: [email protected], Fax: 0231515142/0231531595, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru Managementul implementarii proiectului: Modernizare Ambulatoriu Integrat al Spitalului de RecuperareSf. Gheorghe Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultanta in vederea alegerii executantului lucrarii, prin analiza ofertelor depuse pentru executia lucrarilor prin prisma caietelor de sarcini, a proiectului tehnic si a obiectivelor
Intocmirea dosarelor de achizitie a constructorului si sustinerea acestora la Autoritatea Contractanta
Managementul de proiect pentru lucrarile de modernizare ambulatoriu integrat al Spitalului de RecuperareSf. Gheorghe Botosani, constand in urmarirea derularii executiei, incadrarea in bugetele contractate; intocmirea graficului de executie cantitativ si valoric al investitiei si urmarirea incadrarii executiei in acest grafic;
Intocmirea dosarelor de plata, verificarea existentei certificatelor de calitate si de origine pentru materialele folosite, a agrementelor tehnice in vigoare, in conformitate cu legislatia Uniunii Europene.
Intocmirea rapoartelor tehnice si financiare, intermediare si finale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consultanta in vederea alegerii executantului lucrarii, prin analiza ofertelor depuse pentru executia lucrarilor prin prisma caietelor de sarcini, a proiectului tehnic si a obiectivelor
Intocmirea dosarelor de achizitie a constructorului si sustinerea acestora la Autoritatea Contractanta
Managementul de proiect pentru lucrarile de modernizare ambulatoriu integrat al Spitalului de RecuperareSf. Gheorghe Botosani, constand in urmarirea derularii executiei, incadrarea in bugetele contractate; intocmirea graficului de executie cantitativ si valoric al investitiei si urmarirea incadrarii executiei in acest grafic;
Intocmirea dosarelor de plata, verificarea existentei certificatelor de calitate si de origine pentru materialele folosite, a agrementelor tehnice in vigoare, in conformitate cu legislatia Uniunii Europene.
Intocmirea rapoartelor tehnice si financiare, intermediare si finale
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 120, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 2400 lei-scrisoare de garantie bancara, O.P. sau numerar-casierie . CUI 3372882, cont de trezorerie RO20TREZ1165006XXX000266, Trezoreria Botosani.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local dupa caz, din fonduri europene.POR 2007-2013, Axa 3, Domeniul de interventie 3.1. - Reabilitarea/modernizarea echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate.COD SMIS: 2850.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - legalizata daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate, art. 181/ OUGnr. 34/ 2006, certificat fiscal de la ANAF, certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datoratebugetului local, certificat constatator ORC-obiect de activitate Activitati de consultanta pentru afaceri si management - cod CAEN 7022, Cod Unic de Inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale cu CA pe ultimii 3 ani de cel putin 240.000 lei;
Bilant contabil (2006, 2007, 2008), inclusiv conturile de profit si pierdere, vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa informatii generale cu CA pe ultimii 3 ani de cel putin 240.000 lei;Bilant contabil (2006, 2007, 2008), inclusiv conturile de profit si pierdere, vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, cu anexa; Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului), cu anexa;
Cel putin 2 contracte servicii de asigurare a managementului de proiect pentru proiecte de infrastructura - administratii publice locale prin POR. Unul din contractele va avea o valoare minima de 120000 lei fara TVA, copii dupa cele doua contracte; finalizarea a cel putin 2 contracte de management al proiectului proiecte de infrastructura finalizate de o institutie publica locala in ultimii 2 ani, copii dupa contracte, recomandari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente forma de atestare, apartenenta din punct de vedere profesional ai ofertantilor la organisme legal constituite privind consultanta in management;Declaratie efective medii anuale personal angajat cu anexa.Din care sa reiasa ca: Are angajat personal calificat(dovada fiind copii dupa cartile de munca)cu experienta in managementul proiectelor cu finantare comunitara astfel: Un manager de proiect cu experienta min.5 ani, un consultant programe de finantare cu experienta min.5 ani, un consultant financiar cu experienta min.4 ani in domeniul programelor de finantare.Certificarea managerului de proiect-act recunoscut de Ministerul Educatiei si Ministerul Muncii.Cel putin unul din angajatiCertificat de absolvire a unui curs in utilizarea conditiilor FIDIC in cadrul proiectelor cu finantare europeana.O persoana nu poate ocupa 2 posturi simultan.Managerul de proiect trebuie sa aiba experienta in coordonarea echipelor de implementare a proiectelor de finantare pentrucel putin o administratie/institutie publica.Copie dupa contractul de prestari servicii impreuna cu procesul verbal aferent finalizarii contractului respectiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
Metodologia de realizare a documentatiilor tehnico-economice
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2009 11:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local din Sediul Primariei Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat de o singura persoana cu un singur insotitor si vor avea imputernicire si copie dupa actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul de interventie 3.1.- Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate.COD SMIS: 2850.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): w.w.w.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.62, Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/216.321, Fax: 0230/215.383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei Municipiului Botosani
Adresa postala: Adresa postala: str. Postei nr.9 , Botosani, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710273, Romania, Tel.0231/511.712, Fax: 0321/531.595, Adresa internet (URL): primariabt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2009 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer