Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru managementul implementarii proiectului ?Reabilitare, modernizare si extindere infrastructura de transport public cu crearea unui terminal intermodal, precum si reabilitare, extinderea iluminatului public in Municipiul Vaslui
Anunt de participare numarul 113802/06.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL VASLUI
Adresa postala: Strada Spiru Haret nr.2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730139, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Municipiului Vaslui, Tel. 0235-310999, In atentia: ing. Vasilescu Petronela, Email: [email protected], Fax: 0235-315946, Adresa internet (URL): www.primariavaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru managementul implementarii proiectului ?Reabilitare, modernizare si extindere infrastructura de transport public cu crearea unui terminal intermodal, precum si reabilitare, extinderea iluminatului public in Municipiul Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Primaria Municipiului Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru managementul implementarii proiectului ?Reabilitare, modernizare si extindere infrastructura de transport public cu crearea unui terminal intermodal, precum si reabilitare, extinderea iluminatului public in Municipiul Vaslui
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta pentru managementul implementarii proiectului ?Reabilitare, modernizare si extindere infrastructura de transport public cu crearea unui terminal intermodal, precum si reabilitare, extinderea iluminatului public in Municipiul Vaslui - POR AXA 1.1, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 411, 249.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 8200lei. Garantia de buna executieeste de 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Fondul European de Dezvoltare Regionala - 85%2. Buget de stat - 13%3. Buget local - 2%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operator economic sau asociere de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006 modificata si completata, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre stat si catre bugetul local, Certificat Constatator emis de ORC cu obiectul principal de activitate "Activitati de consultanta pentru afaceri si management" - Cod CAEN 7022
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa informatii generale ofertant- Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani sau pe perioada de la infiintare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sau pe perioada de la infiintare daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani, din care sa reiasa realizareaunei cifre anuale de afaceride cel putin 800.000lei-Profitul anual net al ofertantului pentru fiecare din anii 2007, 2008 si 2009 trebuie sa fie pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimi 3 ani - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. -Personal cheie obligatoriu: 1. Manager de proiect, 2. Responsabil achiziti. 3. Consilier juridic. 4. Responsabil financiar. 5. Expert implementare. - IOSO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHsas 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor face dovada derularii in ultimii 3 ani aunu - maxim 3 contracte de servicii pentru implementarea de proiecte de infrastructura publica finantate din fonduri nerambursabile europene, din care: -Unu maxim 3contractede servicii (management de proiect) cu finantare europeana avand o valoare de minim 400.000 lei fara TVA.-cel putin un contract finantat din fonduri nerambursabile europene finalizat.Pentru personalul cheie obligatoriu - absolventi cu studii superioare tehnice/economice/juridice, atestati in domeniile cerute si experienta conform documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
20%
Descriere:
3.
Metodologia de prestare a serviciilor
15%
Descriere:
4.
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor pe durata contractului
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2011 10:30
Locul: Primaria Municipiului Vaslui, Birou Achiziti Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantilor si observatori UCVAP - daca este cazul
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - Poli urbani de crestere. Domeniul de interventie 1.1 Planuri Integrate de Dezvoltare Urbana
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Investitii Achizitii Publice - Primaria Municipiului Vaslui
Adresa postala: str. Spiru Haret nr.2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730139, Romania, Tel. 0235/310999, Email: [email protected], Fax: 0235/315946, Adresa internet (URL): www.primariavaslui.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2011 14:36