Licitatie Publica - ?Servicii de consultanta pentru Managementul implementarii proiectului ,, REABILITARE SI SCHIMBARE DESTINATIE INFRASTRUCTURA PENTRU SERVICII SOCIALE IN MUNICIPIUL VASLUI ?? aferent Planului Integrat de Dezvoltare a Municipiului Vaslui?
Anunt de participare numarul 115772/18.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL VASLUI
Adresa postala: Strada Spiru Haret, nr. 2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730139, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Municipiului Vaslui, Tel. 0235-310999, In atentia: Dorin Apavaloaie, Email: [email protected], Fax: 0235-315946, Adresa internet (URL): www.primariavaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servici publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii de consultanta pentru Managementul implementarii proiectului , , REABILITARE SI SCHIMBARE DESTINATIE INFRASTRUCTURA PENTRU SERVICII SOCIALE IN MUNICIPIUL VASLUI ?? aferent Planului Integrat de Dezvoltare a Municipiului Vaslui?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Primaria Municipiului Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Servicii de consultanta pentru Managementul implementarii proiectului , , REABILITARE SI SCHIMBARE DESTINATIE INFRASTRUCTURA PENTRU SERVICII SOCIALE IN MUNICIPIUL VASLUI ?? aferent Planului Integrat de Dezvoltare a Municipiului Vaslui?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Servicii de consultanta pentru Managementul implementarii proiectului , , REABILITARE SI SCHIMBARE DESTINATIE INFRASTRUCTURA PENTRU SERVICII SOCIALE IN MUNICIPIUL VASLUI ?? aferent Planului Integrat de Dezvoltare a Municipiului Vaslui? , conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 18, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 300 lei.Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri Europene (FEDR)-85%;
- Buget de stat ? 13%;
- Buget local ? 2%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea la art.181 din OUG 34/2006 modificata si completata, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre stat si catre bugetul local, Certificat Constatator emis de ORC cu obiectul principal de activitate -"Activitati de consultanta pentru afaceri si management": Cod CAEN 7022,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale;
- Copii alebilanturilorcontabile prescurtate pe ultimii 3ani (2007, 2008 si 2009)sau pe prioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
-Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, (cu anexa), Personal cheie obligatoriu1. Manager de proiect, 2. Responsabil achizitii, 3. Consilier juridic, 4 Responsabil financiar, 5. Expert implementare
- ISO 9001sau echivalent, - ISO 14001 sau echivalent, -OHSAS 18001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor face dovada derularii in ultimii 3 ani aunu - maxim 3 contracte de servicii pentru implementarea de proiecte de infrastructura publica finantate din fonduri nerambursabile europene, din care: -Unu maxim 3contractede servicii (management de proiect) cu finantare europeana, - cel putin un contract finantat din fonduri nerambursabile europene finalizat- Pentru personalul cheie obligatoriu se solicita sa fie absolventi cu studii superioare tehnice/economice/juridice, atestati in domeniile cerute, experienta cel putin 3 ani in contracte similare, pentru managerul de proiect experienta in min. 3 proiecte de infrastructura publica cu finantare europeana, iar pentru responsabilul financiar si expertul in implementare se solicita experienta in realizarea sau implementarea a cel putin o documentatie sau proiect de infrastructura publica cu finantare europeana.Pentru demonstrarea experientei, se vor prezenta urmatoarele: ?recomandariinregistrate si semnate din partea beneficiarilor celor 1- 3 contracte si copii dupa cele 3 contracte de prestari servicii?copia procesului verbal de la receptia lucrarilor pentru contractul finalizat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2011 10:30
Locul: Primaria Municipiului Vaslui - Birou Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantilor si observatori UCVAP - daca este cazul
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 1 - Sprijinirea Dezvoltarii durabile a Oraselor - Poli urbani de crestere. Domeniul de interventie 1.1. Centre Urbane, Planuri Integrate de Dezvoltare Urbana
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luariii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Investitii Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Spiru Haret nr.2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730139, Romania, Tel. 0235-310999, Email: [email protected], Fax: 0235-315946, Adresa internet (URL): www.primariavaslui.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2011 14:33