Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru managementul proiectului ? Dezvoltarea si modernizarea Aeroportului International Iasi-Modul 1-Proiectarea si executia lucrarilor pentru realizarea suprafetelor de miscare aferente unei piste noi cu lungimea de 2400 m in R.A


Anunt de participare (utilitati) numarul 144186/07.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A. AEROPORTUL IASI
Adresa postala: Moara de Vint 34, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700377, Romania, Punct(e) de contact: BRM, Tel. +40 232271590, In atentia: Anghel Aelxandru, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 232271570, Adresa internet (URL): www.aeroport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Bursa Romana de Marfuri-Terminal Iasi
Adresa postala: Calea Chisinaului nr 27 et 1 camera 8, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700177, Romania, Punct(e) de contact: BRM, Tel. +40 332408304, In atentia: Anghel Alexandru, Email: [email protected], Fax: +40 332402539, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Bursa Romana de Marfuri-Terminal Iasi
Adresa postala: Calea Chisinaului nr 27 et 1 camera 8, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700177, Romania, Punct(e) de contact: BRM, Tel. +40 332408304, In atentia: Anghel Alexandru, Email: [email protected], Fax: +40 332402539, Adresa internet (URL): www.brm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Servicii de interes economic general
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de consultanta pentru managementul proiectului ? Dezvoltarea si modernizarea Aeroportului International Iasi-Modul 1-Proiectarea si executia lucrarilor pentru realizarea suprafetelor de miscare aferente unei piste noi cu lungimea de 2400 m in R.A. Aeroportul Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul RA AEROPORTUL IASI
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru managementul proiectului ? Dezvoltarea si modernizarea Aeroportului International Iasi-Modul 1-Proiectarea si executia lucrarilor pentru realizarea suprafetelor de miscare aferente unei piste noi cu lungimea de 2400 m in R.A. Aeroportul Iasi
Nu exista disponibilitati pentru alocarea de chaltuieli diverse si neprevazute
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta pentru managementul proiectului ? Dezvoltarea si modernizarea Aeroportului International Iasi-Modul 1-Proiectarea si executia lucrarilor pentru realizarea suprafetelor de miscare aferente unei piste noi cu lungimea de 2400 m in R.A. Aeroportul Iasi
Valoarea estimata fara TVA: 1, 492, 909RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 29.858, 18 lei. Modul de constituire al garantiei pentru participare: Conform HG 925/2006 reactualizata, art. 86.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in conformitate cu art.278 indice 1 din OUG 34/2006; in cazul unei asocieri, Garantia de participare va fi emisa de catre lider in numele asocierii. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate oferta, respectiv 90 zile de la data ce reprezinta termenul limita de primire a ofertelor. Restituirea garantiei de participare, conform HG 925/2006 reactualizata art.88.Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare.Mentionam faptul ca aut. contr. nu dispune de conturi in alta moneda decat moneda nationala. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile HG 925/2006 reactualizata art. 90. Perioada de valabilitate a garantiei este cel putin egala cu durata contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 1 - Declaratie privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare2. Formular 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3. Certificat de atestare fiscala (bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele
4. Certificat de taxe si impozite locale (bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioar celei la care se depun ofertele
5. Formular 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Acest document se va prezenta inclusiv de eventualii subcontratanti.
6. Formular 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta7. Formular 5 - Declaratie privind conflictul de interese conform art. 69 ind 1 din O.U.G. nr.34/2006l. Acest document se va prezenta inclusiv de eventualii subcontractanti sau terti sustinatori.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Marius Bodea-Director General , Monica Nichitus- Director Comercial , Alexandru Anghel ?Director Operational , mihaela dumitriu-viza CFP, jr.Insuratelu Cecilia, Mihart Sever-sef serv.tehnic, Alexandrescu Nicoleta ?sef serv.financiar , Tofan Daniel-Serviciu SMS; 7)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va prezenta Declaratia privnd calitatea de participant la procedura -Formular nr. 5;In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. 1)Persoane juridice-Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului. Se va prezenta Certificat constatator emisde Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate. In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau copia legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.2)Daca este cazul, documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intrepriderilor mici si mijlocii; se va completa formularul nr. 7.3)Persoane juridice/fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare in tara in care ofertantul este rezident - copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie globala pentru cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie de minim2.500.000 Lei.Se vor prezenta: Formularul Informatii Generale- formularul nr. 6 - cu cifra de afaceri exprimata in mii lei si mii euro(caz in care se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicatde BNR ), si bilanturile contabile pentru anii pentru care se face ovada cu precizarea ca pentru anul 2012 ramane la latitudinea ofertantului sa prezinte ce documente considera ca sunt necesare in vederea demonstrarii cerintei in cauza. Oferantii IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea de documente conform Legii nr. 346/2004) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. Persoane juridice/fizice straine: Daca in tara de rezidenta a op ec straini aceste docum. se depun prin alte metode (spre ex. electronic), of. va depune si o declaratie pe propria raspundere asupra modului de inregistrare a doc. la autoritatile abilitate, specificand denumire si adresa acestora precum si data transmiterii.Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu anual afisat de BNR, aferent anilor in cauza.
Modalitatea de indeplinire
Completarea Formularului Informatii Generale- formularul nr. 6 - cu cifra de afaceri exprimata in mii lei si mii euro(caz in care se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicatde BNR ). In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conformitate cu prev art. 186, alin.1 din OUG34/2006 de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina exluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006(acesta va completa Declaratia de eligibilitate-Formular nr. 3) si nici in situatia prevazuta la art. 181, lit.a, c1 si d (acesta va completa formular nr. 4 cu neincadrarea la art. 181, lit. a, c1 si d), si neinc la adrt.69 ind.1 din OUG 34/2006 react
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5.Expert in informare si publicitate: studii universitare economice de lunga durata, experienta in marketing intr-un proiect similar.
Prezentarea de documente care sa ateste experienta/specializarea prezentata in CV , respectiv: Copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare in conformitate cu Ordinul ANRMAP 509/2011. Declaratie de disponibiliatate
Modalitatea de indeplinire
CV -Anexa la Formularul7, Declaratie de disponibiliatate, Copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare in conformitate cu Ordinul ANRMAP 509/2011.
3.Expert financiar: studii universitare economice de lunga durata, diploma expert contabil specializare in management financiar.Prezentarea de documente care sa ateste experienta/specializarea prezentata in CV, respectiv: Copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare in conformitate cu Ordinul ANRMAP 509/2011. Declaratie de disponibiliatate
Modalitatea de indeplinire
CV-Anexa la Formularul7, Declaratie de disponibiliatate, Copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare in conformitate cu Ordinul ANRMAP 509/2011.
Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora. In cazul in care nu se va subcontracta parte/parti din contract se va completa "Nu este cazul".
Modalitatea de indeplinire
Se solicita prezentarea Declaratiei privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontract si specializarea acestora-compl Formular nr. 12 si anexa la Formularul 12 Acordul se subcontractare , daca este cazul
Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul). Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contr.va solicita ca acordul de asociere sa fie autentificat numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, caz in care la incheierea contractului se va prezenta un acord de asociere in forma autentica.Ofertele depuse de o asociere tb sa indepl urm cerinte: a)Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener in parte in cadrul asocierii. b)Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. c)Unul din membri trebuie numit ca partener conducator(lider)-responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.
Modalitatea de indeplinire
Acordul de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire, prezentat si completat in conformitate cu formular nr. 11 din Sectiunea Formulare daca este cazul.
Informatii PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE
Modalitatea de indeplinire
formularul nr 7 Declaratia PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE din sectiunea "Formulare"
Ofertantul va face dovada faptului ca a realizat in ultimii trei animinim unul , maxim trei contracte care sa aiba ca obiect prestarea de servicii similare cu cele care fac obiectul procedurii, cu o valoare cumulata de minim 1.400.000 lei fara TVA. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Documentele prezentate in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in copie"conform cu originalul" si vor fi, insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Modalitatea de indeplinire
Se va completaAnexa la Formularul 8-Experienta similara, doar pentru contractul/ contractele prezentat/prezentate ca experienta similara. La conversia lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicatde BNR . Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Documentele prezentate in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in copie"conform cu originalul" si vor fi, insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Informatii privind principalele servicii prestate in ultimii trei ani.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 8- Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
2. Expert monitorizare: studii universitare in domeniul constructiilor sau economice de lunga durata, detinerea a cel putin o pozitie de expert intr-un proiect similar
Prezentarea de documente care sa ateste experienta/specializarea prezentata in CV, respectiv: Copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare in conformitate cu Ordinul ANRMAP 509/2011. Declaratie de disponibiliatate
Modalitatea de indeplinire
CV-Anexa la Formularul nr.7, Declaratie de disponibiliatate, Copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare in conformitate cu Ordinul ANRMAP 509/2011.
1. Expert-Manager de proiect:
Studii universitare in domeniul constructiilor
sau economice de lunga durata, specializare ca manager de proiect.Se vor depune:
a.CV-ul Anexa la Formularul nr.7
b. Declaratie de disponibilitate semnata in original de expertul propusPrezentarea de documente care sa ateste experienta/specializarea prezentata in CV, respectiv: Copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare in conformitate cu Ordinul ANRMAP 509/2011. Declaratie de disponibiliatate
Modalitatea de indeplinire
CV-Anexa la Formularul nr.7, Declaratie de disponibiliatate, Copii conforme cu originalul ale diplomelor, certificatelor, actelor doveditoare in conformitate cu Ordinul ANRMAP 509/2011.
Informatii privind personalul de specialitate
Ofertantul va trebui sa propuna o echipa tehnica responsabila pentru
managementul proiectului cu minim 5 specialisti: expert manager, expert
monitorizare, expert financiar, expert informare si
publicitate.Cerintele cu privire la fiecare specialist in parte vor fi detaliate in prezenta fisade date.
Modalitatea de indeplinire
Anexa 1 la Formularul nr 7 Lista personalului de specialitate
Ofertantul va face dovada faptului ca dispune de echipamente necesare realizarii contractului.Se va completa Formularul nr.9 - Declaratie privind echipamentele de care dispune ofertantul pentru realizarea contractului.
Modalitatea de indeplinire
Formularul nr.9 - Declaratie privind echipamentele de care dispune ofertantul pentru realizarea contractului.
Ofertantul. va dem. ca respecta standardele de asigurare a calit., respectiv detine certificare ISO 9001 sau echiv.Se va prezenta Certificat/e emise de organisme indep. care atesta resp. standardelor de asig. a calit., respectiv ISO9001 sau echivalente, in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Nota 1: Daca un grup de op. ec. depune o of. com., cer. se dem. indiv. de catre fiecare membru in parte, pentru partea din contract pecare o va indeplini. Nota 2: Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor
Modalitatea de indeplinire
Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: ? Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Pretul ofertei : se vor avea in vedere la eveluarea ofertelor valorile ofertate fara TVA
2.
Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor
30%
Descriere: Se vor contabiliza toate riscurile generale identificate in oferte suplimentar fata de cele incluse in caietul de sarcini , se vor fundamenta/explicita si vor fi descrise recomnadarile/strategiile de reducere/eliminarea lor, pivind ducerea la indeplinire a activitatilor si atingerea obiectivelor si rezultatelor investitiei de fata, in vederea obtinerii numarului maximde riscuri notat NIR, pentru care se va acorda punctajul maxim acordat acestui factor de evaluare, respectiv 30 puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.11.2013
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2013 11:00
Locul: Sediul Bursei Romane de Marfuri -Calea Chisnaului nr 27 et 1 camera 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura, comisia de evaluare, expertiii cooptati pe langa comisia de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe locul I se situeaza doua sau mai multe oferte cu punctaj egal, modalitatea de departajare va fi cea a pretului cel mai mic. In cazul in care si preturile sunt egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea preturilor in plic inchis, in vederea departajarii. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In cazul in care uzeaza de acest drept prevazut la art.11, alin. (4) din HGR nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Caietul de sarcini, formularele si conditiile contractuale pot fi descarcate gratuit de pe SEAP, www.e-licitatie.ro, atasat invitatiei de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art 255^2 din OUG 34/2006 reactualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A. Aeroportul Iasi - Serviciul Juridic
Adresa postala: Moara de Vint 34, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700377, Romania, Tel. +40 232271590, Email: [email protected], Fax: +40 232271570, Adresa internet (URL): www.aeroport.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2013 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer