Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru managementul proiectului "Colentina-Dezvoltare Pavilion Cercetare"


Anunt de participare numarul 73316/11.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala: Sos.Stefan cel Mare nr.19-21, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020125, Romania, Punct(e) de contact: Conf.Dr.George - Sorin Tiplica, Tel.+400734407267/+40213165512, Email: [email protected], Fax: +40213165512, Adresa internet (URL): www.spitalulcolentina.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru managementul proiectului "Colentina-Dezvoltare Pavilion Cercetare"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: La adresa autoritatii contractante si a prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul este focalizat pe furnizareade servicii de consultanta pentru asigurarea managementului proiectului Colentina-Dezvoltare Pavilion de Cercetare, mai precis: organizarea procedurilor de achizitie publica in scopul selectiei prestatorului de servicii de proiectare, organizarea procedurilor de achizitie publica a executantului lucrarilor conform proiectului, a dirigintelui de santier si a auditorului financiar; asigurarea coordonarii si monitorizarii activitatilor conform planului de lucru aprobat prin contract; organizarea procedurilor de achizitie publica in scopul achizitiei echipamentelor de cercetare conform proiectului, inclusiv a mobilierului aferent; realizarea raportarilor catre Finantator/Organisme de Implementare/Organisme de plati; desfasurarea activitatilor de promovare si publicitate; furnizarea consultantei la implementare pentru beneficiar pe intreaga durata de desfasurare a proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta pentru managementul proiectului "Colentina-Dezvoltare Pavilion Cercetare"
Valoarea estimata fara TVA: 975, 975RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 5000 leiGarantie de buna executie: 2 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: buget comunitar FEDR, modalitati de plata conform clauzelor contractuale a contractelor semnate pe POS CCE-AXA II
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru oferta castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), cazier fiscal
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / altele echivalente in original valabil la data depunerii ofertei (formulare tip elaborate de autoritatile competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit operatorul economicSa posede cod CAEN 7022 conform legislatiei nationale sau echivalentul conform legislatiei statului in care este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani (cumulat) rezultand din activitatea corespunzatoare obiectului procedurii trebuie sa fie mai mare de 4.200.000 lei.Profitul net al ofertantului (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta si pregatirea profesionala a persoanelor responsabile de executarea contractelorDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, semnata si stampilata de subcontractant sau subcontractantiiDeclaratie privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani
Acord de asociere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul a finalizat min.5 proiecte finantate din fonduri publice (in calitate de coordonator, partener sau subcontractor) in valoare totala de cel putin 280.000 euro (participarea ofertantului), cf. caiet sarcini.Expertii: 1.Manager de proiect: -Dip.de Masterat in Adm. Afacerilor/Manag.; diploma MsProject 2007, dip. ca manag. de proiect;
-Min.10 ani exp. practica in dom. proiectelor cu fin.nat.si internat., min.5ani exp.prof. in implementarea proiectelor cu fin.nat.si internat.;
-Participarea ca Manag. de proiect/Coordonator de proiect in min.5 proiecte/contracte in ultimii 3ani, exp. in manag.proiectelor de CD in dom. sanatatii (min.2 proiecte).2.Coordonator tehnic proiect: -Dip. de licenta in dom. tehnic, dip. de certificare ca manager de proiect;
-Min.10 ani exp. practica in dom. proiectelor cu fin.nat.si internat., min.5ani exp.prof. in implementarea proiectelor cu fin.nat.si internat.;
-Participarea ca Manag. de proiect/Coordonator de proiect in min.5 proiecte/contracte in ultimii 3ani, exp. in manag.proiectelor de CD in dom. sanatatii (min.2 proiecte).3.Expert achizitii publice: Dip. de Master in Ec. /Adm. Afacerilor/Manag., dip. de certificare in achizitii publice;Min.3ani exp. practica in dom. proiectelor cu fin.nat.sau internat., min.3ani exp.prof. in implementarea proiectelor cu fin.nat.sau internat.;Participarea ca Manag. de proiect/Coordonator de proiect in min.1 proiect/contract in ultimii 3ani, exp. in activitati de consultanta achizitii publice (min.1 contract in ultimul an)4.Expert ec.-financiar: Dip. de master in Ec./Adm. Afacerilor/Manag.;Min.5ani exp. practica in dom. ec.financiar, exp. specifica ec.-financiara in derularea de proiecte/contracte finantate din fonduri publice (min.4 contracte/proiecte in ultimii 5ani)5.Expert juridic: -Dip. de master in Adm. Afacerilor/Manag./Drept, dip. de licenta in Stiinte Juridice;
-Min.3ani exp. practica in dom. juridic;6.Expert PR: Dip. de licenta in Ec./Comunicare si relatii publice; Min.2ani exp. in mark./PR, exp. specifica de mediatizare si promovare de proiecte cu finant.nat.sau internat.(min.2 contracte/proiecte in ultimul an)Si alte cerinte cf.caiet sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
1.Pretul fara TVA
60%
Descriere:
2.
2.Propunere tehnica
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face la casieria Sp.Clinic Colentina.Ridicarea caietului de sarcini se face de la Serv.Achizitii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2009 15:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de catre ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice (POS Cresterea competitivitatii economice), Axa 2
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.76, Fax: 021.319.51.76, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaOrganizare
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.272 alin.2 si art.280 alin.5 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala: Sos. Stefan cel Mare nr.19-21, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020125, Romania, Tel..+400734407267, Email: [email protected], Fax: +4021.316.55.12
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2009 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer