Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru managementul proiectului Proiect integrat Infrastrusctura edilitara moderna, de mediu, transport si sociala pentru A.D.I. StremtRamet din judetul Alba
Anunt de participare numarul 92370/18.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Stremt-Rimet din judetul Alba
Adresa postala: Comuna Stremt, nr.99, judetul Alba, Localitatea: Stremt, Cod postal: 517745, Romania, Punct(e) de contact: Traian - Stefan Popa, Tel.0258848242, Email: [email protected], Fax: 0258848302, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Agentia pentru Serviciile Societatii Informationale
Adresa postala: Strada Italiana nr. 22, sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel.40 21 305 27 77, Email: [email protected], Fax: 4021 303 29 37, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de Dezvoltare Intercomunitara
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru managementul proiectului Proiect integrat Infrastrusctura edilitara moderna, de mediu, transport si sociala pentru A.D.I. StremtRamet din judetul Alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: ADI Stremt Rimet, Stremt, str. Principala, nr. 99, codpostal 517745, judetul Alba, Romania
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru managementul proiectului Proiect integrat Infrastrusctura edilitara moderna, de mediu, transport si sociala pentru A.D.I. Stremt Ramet din judetul Alba
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta pentru managementul proiectului Proiect integrat Infrastrusctura edilitara moderna, de mediu, transport si sociala pentru A.D.I. StremtRamet din judetul Alba
Valoarea estimata fara TVA: 186, 066RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 1861 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin PNDR, masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform fisei de date a achizitiei si caietului de sarcini
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform fisei de date a achizitiei si caietului de sarcini
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform fisei de date a achizitiei si caietului de sarcini
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform fisei de date a achizitiei si caietului de sarcini
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform fisei de date a achizitiei si caietului de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2010 11:00
Locul: ADI Stremt Ramet, Comuna Stremt, Strada Principala nr. 99, jud. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori din partea UCVAP si CRPDRP 7 Centru
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National de Dezvoltare Rurala 2007-2013; Axa prioritara 3 Imbunatatirea calitatii vietii in zonele rurale si diversificarea economiei rurale; Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea servicilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, ,Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: str. IC Bratianu, nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510207, Romania, Tel.0258810289, Email: [email protected], Fax: 0258810286, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Stremt
Adresa postala: Str. Principala nr. 99, ,Localitatea: Stremt, Cod postal: 517745, Romania, Tel.0258848201, Email: [email protected], Fax: 0258848302
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2009 00:37