Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru managementul si asigurarea sustenabilitatii proiectului ?Crearea de spatii publice urbane in municipiul Piatra Neamt, prin construirea unui pod si a unei arii de parcari, in zona intersectiei Piata Stefan cel Mare, str. Orhe


Anunt de participare numarul 109082/07.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Localitatea:  Piatra-Neamt, Cod postal:  RO-610101, Romania, Punct(e) de contact:  Neculai Munteanu, Tel. 0233218991, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0233215374, Adresa internet (URL):  http: //www.primariapn.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice generale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru managementul si asigurarea sustenabilitatii proiectului ?Crearea de spatii publice urbane in municipiul Piatra Neamt, prin construirea unui pod si a unei arii de parcari, in zona intersectiei Piata Stefan cel Mare, str. Orhei, b-dul. Dacia si amenajarea complexa a Paraului Cuejdi ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Piatra Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru managementul si asigurarea sustenabilitatii proiectului ?Crearea de spatii publice urbane in municipiul Piatra Neamt, prin construirea unui pod si a unei arii de parcari, in zona intersectiei Piata Stefan cel Mare, str. Orhei, b-dul. Dacia si amenajarea complexa a Paraului Cuejdi ?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 861, 980RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare - 8.600ron, garantiei de buna executie ? 10 % din pretul contractului fara TVA ;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contributia municipiului Piatra Neamt ? 2%; FEDR ? 98%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractanti / Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie pentru candidat/candidati asociati / persoana care sustine candidatul sau asocierea : Declaratii privind eligibilitatea , conform art. 180/ O.U.G. nr. 34/2006
Cerinte obligatorii pentru candidat/candidati asociati :
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 /O.U.G. nr. 34/2006
2.Certificatului de atestare fiscala eliberat de ANAF, valabil la data deschiderii candidaturilor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat.
3.Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii candidaturilor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local.4. Calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69 indice 1 /O.U.G. nr. 34/2006
Certificat constatator emis de ORC, in original si valabil la data deschiderii candidaturilor.
Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original si valabil la data deschiderii candidaturilor. Candidatul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale , prezentarea bilanturilor vizate MFP 2007, 2008 si 2009;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) sa fie de minim 1.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Resurse umane : informatii referitoare la studii, pregatire profesionala si calificarea personalului de conducere si responsabile pentru prestarea serviciului.CV-uri si declaratie de disponibilitate de a lucra 24 luni in contract, la sediul deschis in Piatra Neamt de catre SC .................; Cerinte minime : Cunoasterea legislatiei romanesti in domeniul constructiilor si a achizitiilor publice, cunoasterea procedurilor de implementare tehnica a proiectului, reglemetate de AMPOR
Manager de proiect
experienta de 5 ani in managementul de proiect, certificat deabsolvire curs acreditat de manager proiect.
Expert tehnic: Diploma universitara sau echivalent, in inginerie sau un domeniu similar, Experienta de cel putin 3 ani in managementul de proiect, Certificat profesional pentru ocupatia de Manager de Proiect conform COR 241919, acceptat de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei si Cercetarii
Expert economist / financiar: Diploma universitara in stiinte economice / management / finante sau un domeniu similar; Experienta profesionala de cel putin 2 ani dupa finalizarea studiilor universitare, in intocmirea / analizarea aspectelor financiare ale proiectelor de tipul celor finantate prin POR, Certificat profesional pentru ocupatia de Manager de Proiect conform COR 241919, acceptat de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei si CercetariiLista principale prestari in ultimii 3ani . Lista va include : Maxim 5 contracte semnate pentru servicii de management proiect pentru proiecte beneficiare de finantare nerambursabila din fonduri UE, cu valoare cumulata de 600.000 lei, valoare fara TVA , din care 1 contract cu valoarea de minima250.000 lei, fara tva. Confirmare - copie dupa contract
Obligatii privind conditiile de munca si protectia muncii, Informatii privind subcontractantii / asocierea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 contract cu valoarea de minima250.000 lei,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
conform Ordinului nr. 51/2009
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
selectia in ordinea descrescatoare a mediei cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) dar nu mai putin decat nivelul minim impus respectiv 1.000.000 lei.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2010 12:00
Locul: str. Stefan cel Mare , nr. 6 - 8 , sediul nou, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): AM POR 2007 ? 2013, Axa Prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1. ? planuri integrate de dezvoltare urbana.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 / 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 / 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  str. Cuza Voda , nr. 1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234/513296, Fax:  0234/514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Piatra Neamt
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare , nr. 6 - 8, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610101, Romania, Tel. 0233/218991, int.224, Email:  [email protected], Fax:  0233/215374
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2010 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer