Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru obtinerea de finantari din fonduri europene, respectiv finantare prin POSCCE - DMI 4.2 si managementul proiectului ,, Iluminat public eco-eficient,, in municipiul Calafat
Anunt de participare numarul 96457/20.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Local al Municipiului Calafat
Adresa postala: Calafat, str Tudor Vladimirescu, nr 24, Localitatea: Calafat, Cod postal: 205200, Romania, Punct(e) de contact: Jr. Colina Maria, Tel.0251/333016, In atentia: Insp. Pencea Nicoleta Alina, Email: [email protected], Fax: 0251/333016, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru obtinerea de finantari din fonduri europene, respectiv finantare prinPOSCCE - DMI 4.2 si managementul proiectului , , Iluminat public eco-eficient, , in municipiul Calafat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Calafat
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru obtinerea de fonduri europene si managementul proiectului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE CONSULTANTA PENTRU OBTINEREA DE FONDURI EUROPENE SI MANAGEMENTUL PROIECTULUI , ,ILUMINAT PUBLIC ECO-EFICIENT'
Valoarea estimata fara TVA: 3, 440, 762RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare, guvernamentale si locale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, 2.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN O.U.G. 34/2006 ,
3. Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.
4.DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA,
5.C.U.I. emis de O.R.C., in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila
6.Certificat constatator emis de O.R.C. (eliberat cu cel mult30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila,
7.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite in conf. cu prev. legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in lb. romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala medie pe an , pe ultimii 3 ani.
-Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu valoarea de: 6 881 524 RON (fara TVA)-Bilantul contabil pentru anul 2009.
- copie conform cu originalul certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR SERVICII EXECUTATE IN ULTIMII 3 ANI,
2.INFORMATII GENERALE PRIVIND ANGAJATII,
3.ANGAJAMENTUL OFERTANTULUI PRIVIND RESURSELE UMANE
4.CURRICULUM VITAE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2010 10:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI CALAFAT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTIIOFERTANTILOR -in baza art.33(2)/HG 925/2006
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL , ,CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE' SI DOMENIUL MAJOR DE INTERVENTIE 2 .
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CRAIOVA, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Str. N. Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
C.N.S.C.
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021/3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI CALAFAT
Adresa postala: Str. Traian, nr. 41, Localitatea: Calafat, Cod postal: 205200, Romania, Tel.0251/33016, Fax: 0251/333016
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2010 12:53