Licitatie Publica - servicii de consultanta pentru obtinerea de fonduri comunitare ptr proiectul "reabilitare, extindere, modernizare Scoala nr.2 oras Baicoi"
Anunt de participare numarul 81571/07.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Baicoi(Primaria Oras Baicoi)
Adresa postala: Baicoi str.Unirii nr.21, Localitatea: Baicoi, Cod postal: 105200, Romania, Punct(e) de contact: Alina Constantin, Tel.0244260830, In atentia: comp achizitii publice, Email: [email protected], Fax: 0244/260987, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de consultanta pentru obtinerea de fonduri comunitare ptr proiectul "reabilitare, extindere, modernizare Scoala nr.2 oras Baicoi"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Scoala nr.2 Baicoi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de consultanta pentru obtinerea de fonduri comunitare ptr proiectul "reabilitare, extindere, modernizare Scoala nr.2 oras Baicoi"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de consultanta si implementare proiect"reabilitare, extindere, modernizare Scoala nr.2 oras Baicoi" prin obtinerea de fonduri comunitare pe Axa prioritara 3-Programul Operational regional
Valoarea estimata fara TVA: intre 98, 000 si 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna-executie 10% din valoarea fara t.v.a a contractuluigarantia de participare: 4.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget localbuget de statfonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
copie certificat inregistrare
-certificat constatator de la Registrul Comertului(original sau copie legalizata , valabil)
-certificate privind plata taxelor si impozitelor locale si catre stat (original sau copie legalizata, valabil, ofertantii care figureaza cu datorii vor fi descalificati)
-declaratie privind eligibilitateadeclaratie privind neincadrarea in art.181
-calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie deafaceri pe 2006, 2007, 2008 egala sau mai mare de 1.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind echipamentele minime
-lista principalelor serviciiprestate in ultimii 3 ani pe fonduri comunitare
-capacitatea profesionala(INFORMATII REFERITOARE LA PERSONALUL tehnic si de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertantul participant)
-declaratie referitaore la efectivele medii ale personalului angajat
-certificarea ISO 9001:2001 SAU ECHIVALENT in domeniul prestarii de servicii
-certificarea ISO 14001:2004 sau echivalent in domeniul prestarii de servicii
-certificarea OHSAS 18001:2007 SAU ECHIVALENT in domeniul prestarii de servicii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- minim 2 contacte in derulare pe Axa prioritara3 sau echivalent(in asociere ex se ia in considerare prin insumarea ex asociatilor)expert 1 -manager de proiect, expert 2 pe fonduri structurale, expert 3 -arhitect, expert 4 -inginer de structura, expert 5 -economist devize(cerinte minime conf fisei de date a achizitiei), declaratie pe proprie raspundere ca expertii isi exprima disponibilitatea in angrenarea in contractul de servicii)-minim 7 persoane-certificate eliberate de un organism acreditat in acest sens, valabile
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2009 13:00
Locul: Sala de Consiliu a orasului Baicoi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor-1 persoana
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programului Operational Regional-Axa prioritara 3 "Imbunatatirea infrastructurii sociale"; Domeniul de interventie 3.4 "Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: str.emile Zolla nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria oras Baicoi-comp. achizitii publice
Adresa postala: str.Unirii nr.21, Localitatea: Baicoi, Cod postal: 105200, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2009 10:23