Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru proiectarea, realizarea si implementarea Sistemului Informatic Integrat la nivelul I.G.P.R


Anunt de participare numarul 87881/06.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS DRAGNEA, Tel.021-208.25.25 int. 26.188; 26.195; 26.173;, In atentia: Florina Florea, Email: [email protected], Fax: 021-317.49.65, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru proiectarea, realizarea si implementarea Sistemului Informatic Integrat la nivelul I.G.P.R
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sos. Stefan cel Mare nr. 13-15, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 425, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru proiectarea, realizarea si implementarea Sistemului Informatic Integrat pentru suportul decizional si organizational privind dezvoltarea capacitatii administrative a I.G.P.R. - SIISDODCA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72220000-3 - Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestari servicii de consultanta
Valoarea estimata fara TVA: 1, 425, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 21 375 RON, conform H.G. 925/2006Garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA, conform H.G. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European si Bugetul de statOrdin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor articolelor 44 si 45 din O.U.G. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006
Certificate constatatoare (in original sau copie legalizata) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale
Informatii generale
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in anul 2009 (original sau copie)
Autorizatie de functionare - pentru persoanele fizice romane
Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica - pentru persoanele fizice/juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil
Informatii privindcifra de afaceri si profitul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007 si 2008)trebuie sa fie mai mare de: 1.400 000 RONProfitul net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie pozitiv in fiecare an
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa fifinalizat in ultimii 3 ani, calculati la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin trei contracte in domeniul consultantei pentru managementul deproiect pentru proiecte IT, la nivel national dintre care cel putin un contract pentru managementul unui proiect finantat din fonduri europene, contract cu o valoare de cel putin 100.000 Euro.Nivel minim solicitat de experienta in realizarea Caietelor de Sarcini pentru achizitionarea de sisteme informatice, sisteme cu o valoare minima de 1 350 000 EuroNivel minim solicitat de experienta in evaluarea ofertelor pentru implementarea unor sisteme informatice, sisteme cu o valoare minima de 1 350 000 EuroNivel minim solicitat de experienta in proiectarea sistemelor informatice, sisteme cu o valoare minima de 1 350 000 EuroNivel minim solicitat de experienta in domeniul procedurilor care guverneaza proiectele finantate din Fonduri StructuraleOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa fi finalizat in ultimii 3 ani cel putin 5 contracte de servicii de consultanta pentru elaborarea documentaiei suport la cereri de finanare din fonduri structurale in vederea implementarii de sisteme informatice pentru instituii ale administraiei publice centrale, dintre care cel puin 3 cereri sa fi fost aprobate spre finanare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
113332
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2009 13:00
Locul: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si persoanele desemnate din partea ofertantilor sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor, pe baza unei imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de finantare din Fondul Social European in cadrul Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos numarul 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei numarul 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.021 3195183, Email: [email protected], Fax: 021 3195183, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatorul are dreptul de a depune contestatia in orice faza a procedurii, in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat ca fiind nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul General al Politiei Romane
Adresa postala: Strada Mihai Voda numarul 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Tel.021 3170300, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2009 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer