Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru proiectarea si auditarea implementarii Sist.National de Semnalari


Anunt de participare numarul 448/23.01.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Financiara
Adresa postala: Str. Domnita Anastasia nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Spinu Vieanu, Tel.3146664, Email: [email protected], Fax: 3146664, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
M.A.I., Directia Comunicatii si Informatica
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0186, Romania, Tel.315.61.05, Email: [email protected], Fax: 311.20.52
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
M.A.I., Directia Comunicatii si Informatica
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0186, Romania, Tel.315.61.05, Email: [email protected], Fax: 311.20.52
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
M.A.I., Directia Comunicatii si Informatica
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0186, Romania, Tel.315.61.05, Email: [email protected], Fax: 311.20.52
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru proiectarea si auditarea implementarii Sist.National de Semnalari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Intocmirea Studiului de Fezabilitate, a Proiectului Tehnic si a Caietului de Sarcini necesare achizitiei publice privind realizarea si implementarea Sistemului Informatic National de Semnalari (S.I.N.S.).
- Furnizarea de consultanta pentru monitorizarea realizarii si implementarii S.I.N.S.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta4 (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea proiectarii necesare implementarii S.I.N.S., auditarea achizitiei si implementarii sistemului, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 184, 874EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.04.2007 pana la 30.04.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 147696 RON, in folosul autoritatii contractante, prin scrisoare bancara, prezentata in original.Garantie de buna executie-10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere cu lider de asociatie.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Decl.privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG nr.34/2006.
- Doc.de confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si bugetul local.
- Formulare tip emise de autoritatile competente din tara de origine dupa data de 31.12.2006, in termen de valabilitate.
- Certif.constatator emis de oficiul registrului comertului cu obiect principal de activitate-consultanta in sistemeinformatice sau echivalent.Neprezentarea oricarui document din cele solicitate duce automat la descalificarea ofertantului/candidatului. Nu este permisa completarea documentelor ulterior deschiderii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, vizat de institutii competente in domeniu (administratii financiare, institutii de audit);
-Declararea pe proprie raspundere a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, in domeniul aferent contractului;
-Declaratii bancare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita realizarea unei cifre medii de afaceri, in domeniul aferent contractului, pe ultimii 3 ani, de minim 5.000.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentatia de atribuire;CV pentru fiecare dintre specialistii de mai sus;Certif. de atestare a sist.de asig.a calitatii, ISO 9001;Inf.privind subcontractantii;Toti candidatii care indeplinesc cond.minimale de mai sus vor fi selectati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita incheierea si finalizarea in ultimii 3 ani a unui contract de prestare servicii similare cu o valoare de minim 655000 Euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2007 10:00
Locul: M.A.I., Directia Comunicatii si Informatica, P-ta Revolutiei nr.1A, sect.1, tel.315.61.05
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor avand asupra lor imputernicirea semnata si stampilata.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel - sectia a VIII-a - contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.311.80.90, Fax: 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica, Serviciul Contracte
Adresa postala: Piata revolutiei nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0186, Romania, Tel.303.70.80/11573
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.01.2007 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer