Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru proiectul de concesionare a zonei turistice Pestera-Padina
Anunt de participare numarul 87755/03.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala: Piata Tricolorului, Nr 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii Publice, Tel.0245-207.612, In atentia: ing. Traian ICOBET, Email: [email protected], Fax: 0245-616.827, Adresa internet (URL): www.cjd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru proiectul de concesionare a zonei turistice Pestera-Padina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru proiectul de concesionare a zonei turistice Pestera-Padina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79412000-5 - Servicii de consultanta in gestiune financiara (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
79140000-7-Servicii de consultanta si de informare juridica (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatiei de atribuire (atasata anuntului de participare) ce poate fi descarcata gratuit de pe SEAP, in conformitate cu prevederile art. 40 alin. 1 din OUG 34/2006.Valoarea estimata a contractului de achizitie publica: 2.600.000 EURO fara taxa pe valoarea adaugata (TVA). Din aceasta valoare, 100.000 Euro vor fi platiti dupa aprobarea de catre beneficiar a rapoartelor cu privire la planul general coordonator, studiul de fezabilitate si studiului de fundamentare a deciziei de concesionare emise de catre prestator, restul valorii urmand a fi platite in urma finalizarii procedurii de atribuire pentru contractul de concesiune, concretizata prin desemnarea operatorului economic castigator de catre comisia de evaluare si semnarea contractului/contractelor de concesiune/finantare intre achizitor si ofertantul castigator.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 600, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantia de participare: 210.000 lei, - Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Bugetul Consiliului Judetean Dambovita
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- Asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea, - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, - Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, - Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul nr. 4 (INFORMATII GENERALE)- Copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe anii 2006, 2007 si 2008, inregistrate la administratia financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2008, 2007 si 2006) sa fie de minim 21.000.000 RON (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumeiin EURO la cursul BNR valabil pentru data de 29.09.2009, respectiv 4, 1851 lei/Euro (pentru persoanele juridice straine).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii executate in ultimii 3 ani
- Copii dupa contractele, recomandarile din partea beneficiarilor si procesele verbale la finalizarea contractelor mentionate.- Certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunere financiara
30%
Descriere:
2.
Propunere tehnica
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2009 10:00
Locul: Consiliul Judetean Dambovita, Piata Tricolorului nr.1, parter, camera 26, Targoviste, jud. Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei de evaluare, - reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor; - observatorii desemnati de catre UCVAP;
- alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.040-21- 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 040- 21- 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dambovita, Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala: B-dul Independentei nr. 34, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130104, Romania, Tel.040-245-612.344, Email: [email protected], Fax: 040-245-611.893, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspxidInstitutie=120
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- Conform prevederilor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Dambovita, Directia Administratie Publica Locala, Serviciul Juridic
Adresa postala: Piata Tricolorului nr. 1, Localitatea: Targoviste, judetul Dambovita, Cod postal: 130060, Romania, Tel.040-245-207.612, Email: [email protected], Fax: 040-245-616.827, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2009 23:55