Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru Reabilitarea Ansamblului Muzeului National Secuiesc, Sfantu Gheorghe


Anunt de participare numarul 65118/30.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Covasna
Adresa postala: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Punct(e) de contact: Szaba agoston, Tel.0267311190, In atentia: BIRO Danat, Email: [email protected], Fax: 0267351228
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru Reabilitarea Ansamblului Muzeului National Secuiesc, Sfantu Gheorghe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante, la sediul Muzeului National Secuiesc, si la sediul ofertantului castigator
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru elaborarea documentatiei tehnico-economice, asigurarea asistentei tehnice la implementare si intocmirea Cererii de finantare pentru proiectulReabilitarea Ansamblului Muzeului National Secuiesc, Sfantu Gheorghe.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71200000-0 - Servicii de arhitectura si servicii conexe (Rev.2)
71310000-4-Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
79400000-8-Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniu: Arhitectura
Valoarea estimata fara TVA: 612, 269RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 6.500 lei (care se poate constitui prin scrisoare de garantie bancara, lei in numerar, sau OP - Trez. Sf. Gheorghe RO39TREZ2565006XXX000168.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din bugetul local al Consiliului Judetean Covasna
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile legii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind: eligibilitatea, calitatea de participant, neincadrare in art.181. Certificate de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat si bugetul local. Certificat constatator emis de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pentru anul 2007, 2006, 2005 vizat si inregistrat de organele competente (in copie).
Declaratie privind cifra de afaceri realizata in ultimii trei ani (2007, 2006, 2005).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) in anul 2007, 2006, 2005 a realizat profit.b) Cifra de afaceri medie anuala realizata de catre ofertant in ultimii trei ani de afaceri trebuie sa fie de minim 250.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea celor mai importante servicii efectuate in ultimii 3 ani din perioada premergatoare a anuntului de participare. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. In cazul asocierii se completeaza formularul model Acord de asociere.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Ofertantul, in ultimii 36 luni din perioada premergatoare anuntului de participare trebuie sa dispuna de referinta a cel putin 3 servicii efectuate (realizate) sau aflate in curs de desfasurare in domeniul de elaborare proiecte, coordonare proiecte pentru cladiri monument istoric sau aflate in zone protejate.b) Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatorii specialisti: Sef Proiect Arhitect (1 persoana), Ingineri / arhitecti proiectanti (cel putin 7 persoane: Arhitect cu diploma min. 3 persoane inclusiv sefulde proiect, Inginer constructor cu diplomamin. 1 persoana, Inginer instalatii de apa si canalizare cu diploma min. 1 persoana, Inginer instalatii electrice cu diploma min. 1 persoana, Inginer instalatii incalzire si climatizare cu diploma min. 1 persoana).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 9149 / 18.09.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Intre 9:00-12:00h. Prin solicitare scrisa. Plata se face la caseria acesteia, sau prin OP la Trez. mun. Sf. Gheorghe - RO27TREZ25621330250XXXXX).
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2008 12:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere vor participa membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, daca considera necesara aceasta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: mun. Brasov, Cod postal: 600356, Romania, Tel.0268413741, Email: [email protected], Fax: 0268475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Covasna - Compartimentul juridic-contencios si control legalitate acte administrative
Adresa postala: P-ta Libertatii nr.4, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Tel.0267-311190, Email: [email protected], Fax: 0267-351228
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2008 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer