Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru Realizarea documentatiei de finantare si implementare a proiectelor in vederea accesarii de catre Primaria Mircea Voda a fondurilor destinate administratiei publice in perioada 2008-2013
Anunt de intentie numarul 10135/05.02.2008
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MIRCEA VODA
Adresa postala: Sat Mircea Voda Str.Primariei Nr.43 comuna Mircea Voda , jud. Constanta, Localitatea: Mircea Voda, Cod postal: 907200, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Caluian, Tel.0241/853099, Email: [email protected], Fax: 0241/853099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru Realizarea documentatiei de finantare si implementare a proiectelor in vederea accesarii de catre Primaria Mircea Voda a fondurilor destinate administratiei publice in perioada 2008-2013
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de livrare sau de executare : Raza comunei Mircea Voda
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 110, 000EUR
Serviciile de consultanta constau in selectarea unui furnizor de servicii de consultanta pentru realizarea documentatiilor de finantare si implementarea proiectelor in vederea accesarii de catre Primaria comunei Mircea Voda a fondurilor destinate administratiei publice in perioada 2008 2013.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
73220000-0 - Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 03.03.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
monitorizarea si identificarea surselor de finantare si prezentarea lor catre Autoritatea Contractanta in termen de 10 zile de la lansarea sesiunii de finantare identificarea ideilor de proiecte realizarea auditului de eligibilitate cerere de finantare cu anexe (buget, matrice cadru logic, rezumat) SF+PT+DE+CS analiza economico financiara (partea economica din studiul de fezabilitate) plan de afaceri / plan de marketing studiu de piata studiu de impact asupra mediului master plan traduceri ale documentatiilor asistenta pentru aranjamente institutionale asistenta pentru semnarea contractului cu institutia finantatoare realizarea rapoartelor tehnice si financiare, intermediare si finale intocmirea cererilor de plata monitorizare si evaluare etc. (alte servicii conform procedurilor finantatorilor).
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2008 14:26