Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru realizarea documentatiei de finantare si implementare proiect PHARE 2005
Anunt de intentie numarul 6508/22.06.2007
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SIMNICU DE SUS
Adresa postala: Simnicu de Sus, sat Dudovicesti, jud Dolj, Localitatea: simnicu de Sus, Cod postal: 207550, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN STAICU, Tel.0251 451094, In atentia: D-lui Primar, Email: [email protected], Fax: 0251 451094, Adresa internet (URL): www.simnicudesus.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru realizarea documentatiei de finantare si implementare proiect PHARE 2005
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Comuna Simnicu de Sus
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Servicii de consultanta si SF pentru realizarea documentatiei de finantare si implementarea proiectului Sistem de colectare selectiva a deseurilor in aria comunei Simnicu de Sus, judetul Dolj in cadrul PROGRAMULUIPHARE 2005-COEZIUNE ECONOMICA SI SOCIALA
Valoarea estimata fara TVA: 20, 000EUR
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
74141100-0 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 06.07.2007
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 09.07.2007
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 08.08.2007
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face in transe :30% din Bugetul Local si 70% alte surse in urma rectificarii CJ Dolj din luna August.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Legislatia aplicata (se completeaza cu legislatia in vigoare privind achizitiile publice OUG nr.34/2006; HG nr. 925 /2006, dupa caz, alte acte normative (vezi www.anrmap.ro)
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2007 09:50