Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de Consultanta pentru realizarea Lucrarilor de Reparatii Capitale a unui pachet de 4 poduri


Anunt de participare numarul 88632/14.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan TAT, Tel.0213138170, Email: [email protected], Fax: 0213138170, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de Consultanta pentru realizarea Lucrarilor de Reparatii Capitale a unui pachet de 4 poduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de Consultanta pentru realizarea Lucrarilor de Reparatii Capitale a unui pachet de 4 poduri
PodCIUREL Bucuresti, Sos. Virtutii, peste raul Dambovita
PodLAC I.O.R. Bucuresti, Str Liviu Rebreanu, peste lacul Titan
PodTEI -TOBOC Bucuresti, Str Petricani, peste raul Colentina
PodTIMPURI NOI Bucuresti, Str Nerva Traian, pest raul Dambovita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71530000-2 - Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pod CIUREL
Desfaceri si Demolari
Racordari cu Terasamentele
Reparatii Infrastructura
Suprastructura
- Reparatii
- Refacere Hidroizolatie
- Refacere Cale de Rulare (dala, carosabil, trotuare)
- Parapeti de ProtectiePod LAC I.O.R.
-Desfaceri si Demolari
-Curatare Albie
-Reparatie Capitala Infrastructura
-SuprastructuraReparatiiRefacere HidroizolatieRefacere Cale de Rulare (dala, carosabil, trotuare)Parapeti de ProtectiePlacari cu TravertinPod TEI-TOBOC
-Desfaceri si Demolari
-Curatare Albie
-Reparatie Capitala Infrastructura
-SuprastructuraReparatiiRefacere HidroizolatieRefacere Cale de Rulare (dala, carosabil, trotuare)Parapeti de ProtectiePlacari cu TravertinPod TIMPURI NOI
-Desfaceri si Demolari
-Curatare Albie
-Reparatie Capitala Infrastructura
-SuprastructuraReparatiiRefacere HidroizolatieRefacere Cale de Rulare (dala, carosabil, trotuare)Parapeti de ProtectiePlacari cu Travertin
Valoarea estimata fara TVA: 520, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-5200 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG nr.34/2006;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat;
Certificat de atestare fiscala;
Certificat privind taxele si impozitele locale;
Certificat de inregistrare(CUI);Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara:
Bilant contabil la 31.12.2008
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;
Cifra de afaceri medie anuala=1000000 lei;
Lichiditate generala>95%;
Declaratie privind obligatiile contractuale in desfasurare;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
Fisa experienta similara
Se solicita experienta in realizarea cu succes in ultimii 3 ani a: 1 (unui) contract de servicii de consultanta poduri finalizat in valoare de minim55 000 leifara TVA.1 (unui) contract de servicii consultanta poduri finalizat/in derulare in valoare de minim 160.000 lei fara TVA.
Recomandare
Istoricul litigiilor
Resurse umane:
lista personalului responsabil cheie care va fi angajat in cadrul contractului, descrierea pe scurt a pregatirii profesionale(conform Formular . Tot personalul cheie trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru proiect. Organigrama specificand numele si pozitiile personalului cheie din cadrul organizatiei ofertantului (conform Formular ).
Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de lucrari. Pentru persoanele prezentate la punctul b) se vor prezenta Curriculum Vitae (conform Formular).
Conditii minime:
1.Director de proiect-Studii superioare
-Experienta generala de minim 10 ani in domeniul infrastructurii de transport (drumuri, poduri, pasaje, tunele)
-Cel putin un proiect derulat pe o pozitie similara2.Inspector poduri(2 persoane)
-Studii superioare
-Autorizat ISC Drumuri, poduri, etc
-Experienta generala de minim 5 ani in domeniul infrastructurii de transport
3.Inspector asigurarea calitatii (1 persoana)
-Studii superioare
-Autorizat ISC Produse
-Experienta generala de minim 5 ani in domeniul infrastructurii de transport
4.Inspector cantitati (1 persoana)
-Studii superioare
-Experienta generala de minim 5 ani in domeniul infrastructurii de transport
5.Topometrist (1 persoana)
-Studii superioare
-Atestat conform legii
6.Inspectori trafic (1 persoana)
-Studii superioare
-Cel putin un proiect derulat pe o pozitie similara7.Specialist SSM
-Studii superioare
-Atestat valabil conform legii in materie de securitate si sananate in munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2009 11:30
Locul: Administratia Strazilor-Sala de Consiliu-str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor sau imputernicitii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104642, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei nr.107-111, sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021-3101860, Fax: 021-3101860
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor-Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3138170, Email: [email protected], Fax: 021-3138170
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2009 09:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer