Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru realizarea planului integrat de dezvoltare urbana si elaborarea cererilor si a documentatiilor de finantare aferente proiectelor individuale pentru accesarea fondurilor derulate prin Programul Operational Regional - Axa 1


Anunt de participare numarul 69955/16.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Pascani
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare. nr.16, jud. Iasi, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel.0232718250, In atentia: Laura Pascu, Cristina Simon, Email: [email protected], Fax: 0232718250, Adresa internet (URL): www.primariapascani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru realizarea planului integrat de dezvoltare urbana si elaborarea cererilor si a documentatiilor de finantare aferente proiectelor individuale pentru accesarea fondurilor derulate prin Programul Operational Regional - Axa 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Municipiul Pascani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru realizarea planului integrat de dezvoltare urbana si elaborarea cererilor si a documentatiilor de finantare aferente proiectelor individuale pentru accesarea fondurilor derulate prin Programul Operational Regional - Axa 1 de catre Municipiul Pascani, jud. Iasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
79314000-8-Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta pentru realizarea planului integrat de dezvoltare urbana si elaborarea cererilor si a documentatiilor de finantare aferente proiectelor individuale pentru accesarea fondurilor derulate prin Programul Operational Regional - Axa 1
- Realizarea Planului Integrat de Dezvoltare Urbana
- Intocmirea dosarelor de finantare pentru proiectele individuale (cererile de finantare cu anexele) in conformitate cu Ghidul solicitantului, si asistenta acordata Autoritatii Contractante pentru realizarea si furnizarea documentelor justificative si anexa la cererea de finantare (documente de proprietate, acte legale, CV-uri, hotarari, certificate, avize, autorizatii, etc.)
- Intocmirea studiilor de fezabilitate conforme cu prev. HG 28/2008si Ordin 863/2008, inclusiv analiza economico financiara (analiza cost beneficiu) pentru proiectele individuale
Valoarea estimata fara TVA: 680, 295RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 12000 leiCuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUGnr. 34/ 2006Se vor prezenta certificate constatatoare (in original sau copie legalizata) din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor (in original) ;
Copie dupa codul unic de inregistrare persoane juridice;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3(trei) ani vizat si inregistrat la autoritatile competente;
Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare decat1900000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a ofertantilor la organisme legal constituite privind consultanta in management
Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 aniDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelorde conducere
CURRICULUM VITAE* pentruatestarea calificarii personalului pentru specialistii direct implicati in proiect
Ofertantul va pune la dispozitie minim 3 manageri de proiectOfertantul va face dovada existentei personalului calificat prin propunerea a trei echipe diferite pentru intocmirea a trei proiecte individuale care se vor derula in acelasi timp.Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalente
Declaratii privind:
-obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
-protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea unei liste care sa contina cel putin informatii despre trei contracte de servicii de aceeasi natura derulate in ultimii 3 ani( 3 documentatii tehnico economicepentru administratii publice in vederea obtinerii de finantari prin Programul Operational Regionala caror valoare de investitie este de minim 100000 euro pentru fiecare proiect si care au fost aprobate de comisiile de evaluare alePOR)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul cel mai scazut
60%
Descriere:
2.
Capacitate tehnica
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.01.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.01.2009 11:00
Locul: Primaria Municipiului Pascani, sala 18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati al ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional Axa 1
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232255907, Email: [email protected], Fax: 0232255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a unui act pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic
Adresa postala: StradaStefancelMarenr. 16, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Tel.0232762300, int 143, Email: [email protected], Fax: 0232766259
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2008 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer