Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru realizarea planului integrat de dezvoltare urbana si a documentatiilor tehnico-economice pentru portofoliul de proiecte in vederea accesarii Axei prioritare 1 din POR, domeniul de interventie 1.1, subdomeniul ,,Centre urban


Anunt de participare numarul 69642/04.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BOTOSANI
Adresa postala: str. Piata Revolutiei nr.1, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Zaiceanu, Tel.0231530143, In atentia: Adriana Zaiceanu, Email: [email protected], Fax: 0231511712/0231531595
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru realizarea planului integrat de dezvoltare urbana si a documentatiilor tehnico-economice pentru portofoliul de proiecte in vederea accesarii Axei prioritare 1 din POR, domeniul de interventie 1.1, subdomeniul , ,Centre urbane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul Primariei Municipiului Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea planului integrat de dezvoltare urbana si a documentatiilor tehnico-economice pentru portofoliul de proiecte in vederea accesarii Axei prioritare 1 din POR, domeniul de interventie 1.1, subdomeniul , ,Centre urbane
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
79314000-8-Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea planului integrat de dezvoltare urbana si a documentatiilor tehnico-economice pentru portofoliul de proiecte in vederea accesarii Axei prioritare 1 din POR, domeniul de interventie 1.1, subdomeniul , ,Centre urbane
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 1, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 30000 lei-scrisoare de garantie bancara, O.P. sau numerar-casierie . CUI 3372882, cont de trezorerie RO20TREZ1165006XXX000266, Trezoreria Botosani.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local, dupa caz, din fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - legalizata daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea la art.181, certificat privind plata taxelor si impozitelor locale si la bugetul de stat. Persoane juridice/fizice romane-certificat constatator de la ORC de pe langa Tribunalul teritorial. Persoane juridice/fizice straine-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in tara de rezidenta(tradus si legalizat).Cerinte obligatorii: - completare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUGnr. 34/ 2006 -Formularul B;
- Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata notarial.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata notarial.- Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata notarial)- Candidatul, sau liderul asocierii in cazul unei asocieri, trebuie sa aiba ca obiect principal de activitate Activitati de consultanta pentru afaceri si management- cod CAEN 7022 conform CAEN 2008.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, rezultatul anual net al exercitiului (profitul net) al ofertantului pentru fiecare din ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie pozitiv, cifre de afaceri medii anuale 2005, 2006 si 2007de minim 3.500.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale, rezultatul anual net al exercitiului (profitul net) al ofertantului pentru fiecare din ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie pozitiv, cifre de afaceri medii anuale 2005, 2006 si 2007de minim 3.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar priv principalele serv prestate in ultimii 3 ani continand valori per de prest beneficiari indif daca ei sunt aut contractante sau clienti privati.Prest de serv se confirma prin prez unor contractecertificatedoc. emise sau certificate de o aut competenta ori de clientul publicprivat beneficiar Cand beneficiarul este un client privat si din motive obiective op ec nu are posib obtinerii unei certificariconfirmari din partea lui demonstrarea prest de serv se face prin declaratie a op ec Candidatiiofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in intervalul solicitat au realizat cel putin o strategie de dezvoltare locala pentru adm publice locale din loc urbane de min 100000 loc prin prezentarea copiilor dupa contract si a recomandarilor din partea acestor beneficiariaut publice locale Candidatiiofertantii treb sa faca dovada faptului ca in intervalul solicitat au intocmit cel putin o documentatie tehnicoecpentru adm publica pt obtinerii de finantari prin PORa carui valoare de investitie este de min 10000000 euro si care a fost aprobata de comisiile de evaluare alePOR; pentru demonstrarea experientei se vor atasa copii dupa contractul de prestari servicii, pv de predprimire, deciziile comisiilor POR privind eval tehnicofinanciara si recomandare Candidatiiofertantii treb sa faca dovada fapt ca in intervalul solicitat au derulat cel putin un contract de serv de consultanta pentru realiz de doc tehnicoec pt atragerii de fonduri nerambursabile cu o valoare de min 580000 lei Pt dem experientei se prezinta copia contract si pv de predprimire Proportia din realiz contract aduse ca experienta aferente ofertantuluiliderului Consortiul trebuie sa fi fost de min 50% Pt experienta similara Declar ref la efective medii anuale ale personal angajat si al cadre de conducere in ultimii 3 ani Se prezinta CV format european cu informatii referitoare la studiile, preg profesionala si calificarea personal de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pt indeplinirea contraci de servicii Personal obligatoriu pt realizarea PIDU experienta mai departe in doc de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declar priv principalele serv prestate in ultimii 3 ani continand valori per de prest beneficiari indif daca ei sunt aut contractante sau clienti privati.Prest de serv se confirma prin prez unor contractecertificatedoc. emise sau certificate de o aut competenta ori de clientul publicprivat beneficiar Cand beneficiarul este un client privat si din motive obiective op ec nu are posib obtinerii unei certificariconfirmari din partea lui demonstrarea prest de serv se face prin declaratie a op ec Candidatiiofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in intervalul solicitat au realizat cel putin o strategie de dezvoltare locala pentru adm publice locale din loc urbane de min 100000 loc prin prezentarea copiilor dupa contract si a recomandarilor din partea acestor beneficiariaut publice locale Candidatiiofertantii treb sa faca dovada faptului ca in intervalul solicitat au intocmit cel putin o documentatie tehnicoecpentru adm publica pt obtinerii de finantari prin PORa carui valoare de investitie este de min 10000000 euro si care a fost aprobata de comisiile de evaluare alePOR; pentru demonstrarea experientei se vor atasa copii dupa contractul de prestari servicii, pv de predprimire, deciziile comisiilor POR privind eval tehnicofinanciara si recomandare Candidatiiofertantii treb sa faca dovada fapt ca in intervalul solicitat au derulat cel putin un contract de serv de consultanta pentru realiz de doc tehnicoec pt atragerii de fonduri nerambursabile cu o valoare de min 580000 lei Pt dem experientei se prezinta copia contract si pv de predprimire Proportia din realiz contract aduse ca experienta aferente ofertantuluiliderului Consortiul trebuie sa fi fost de min 50% Pt experienta similara Declar ref la efective medii anuale ale personal angajat si al cadre de conducere in ultimii 3 ani Se prezinta CV format european cu informatii referitoare la studiile, preg profesionala si calificarea personal de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pt indeplinirea contraci de servicii Personal obligatoriu pt realizarea PIDU experienta mai departe in doc de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1. Pretul ofertei
51%
Descriere:
2.
2. Metodologia de realizare a Planului Integrat de Dezvoltare Urbana (PIDU)
29%
Descriere:
3.
3. Metodologia de realizare a documentatiilor tehnico-economice
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.01.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: 30 Ron, OP sau numerar la casierie, CUI 3372882, cont trezorerie Botosani RO20TREZ1165006XXX000266.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.01.2009 11:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local din Sediul Primariei Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat de o singura persoana cu un singur insotitor si vor avea imputernicire si copie dupa actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional, Axa prioritara I Centre urbane.
VI.3) Alte informatii
Informatii privindasigurarea calitatii serviciilorCerinte obligatorii: - Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de managementul calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru servicii de realizare proiecte;
- Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management de mediu conform ISO 14001 sau echivalent;
- Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al securitatii si sanatatii ocupationale conform OHSAS 18001 sau echivalent.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Ne cerem scuze pentru modul de redactare a cerintelor-Capacitate tehnica, dar SEAP permite doar 2200 caractere, detaliat gasiti in documentatia de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): w.w.w.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.62, Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/216.321, Fax: 0230/215.383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei Municipiului Botosani
Adresa postala: Adresa postala: str. Postei nr.2 , Botosani, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710273, Romania, Tel.0231/511.712, Fax: 0321/531.595, Adresa internet (URL): primariabt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2008 13:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer