Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru realizarea planului integrat de dezvoltare urbana si a documentatiilor de finantare aferente proiectelor individuale pentru accesarea Programului Operational Regional - Axa 1


Anunt de participare numarul 66398/16.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL VASLUI
Adresa postala: Strada Spiru Haret nr.2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730139, Romania, Punct(e) de contact: Dorin Apavaloaie, Tel.0235-310999, Email: [email protected], Fax: 0235-315946, Adresa internet (URL): www.primariavaslui.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru realizarea planului integrat de dezvoltare urbana si a documentatiilor de finantare aferente proiectelor individuale pentru accesarea Programului Operational Regional - Axa 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Primaria Municipiului Vaslui, strada Spiru Haret nr.2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru realizarea planului integrat de dezvoltare urbana si a documentatiilor de finantare aferente proiectelor individuale pentru accesarea Programului Operational Regional - Axa 1, inclusiv SF-uri pentru proiectele individuale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
79314000-8-Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta pentru realizarea planului integrat de dezvoltare urbana si a documentatiilor de finantare aferente, inclusiv SF-uri, a 5 proiecte individuale pentru accesarea Programului Operational Regional - Axa 1, bugetul disponibil fiind de 2.100.000 lei (cu TVA), din care pentru anul 2008 se aloca 600.000 lei (cu TVA).
Valoarea estimata fara TVA: 1, 764, 706RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantii de participare de 30000lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operator economic sau asociere de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUGnr. 34/ 2006; Declaratie privind calitatea de participant;Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata notarial.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata notarial.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata notarial) din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate Activitati de consultanta pentru afaceri si management- cod CAEN 7022 conform CAEN 2008;Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalente in copie;Persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana legalizata), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Asociere: Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Prezentare Fisa de informatii generale : CompletareFormular C din sectiunea Formulare si Modele din care sa reiasa realizarea unei cifre de afaceri medii anuale pe anii 2005, 2006 si 2007 de minim 1.500.000 euro. Cursul de schimb la care se determina echivalenta ron/eur este cel al BNR din data de10.09.2008.Rezultatul anual net al exercitiului (profitul net) al ofertantului pentru fiecare din ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie pozitiv.
Atunci cand un grup de operatori economici depune o oferta /candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Acolo unde este cazul, se va prezenta si traducerea autorizata in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.(Formular nr. C2);
-Candidatii/ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in intervalul solicitat au realizat cel putin 2 strategii de dezvoltare locala pentru administratii publice locale din localitati urbane de minim 50.000 locuitori -Candidatii/ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in intervalul solicitat au intocmit cel putin o documentatie tehnico economicapentru administratie publica in vederea obtinerii de finantari prin Programul Operational Regionala carui valoare de investitie este de minim 10.000.000 euro si care a fost aprobata de comisiile de evaluare alePOR; -Candidatii/ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in intervalul solicitat au derulat cel putin un contract de servicii de consultanta pentru realizarea de documentatii tehnico - economice in vederea atragerii de fonduri nerambursabile, cu o valoare de minim 700.000 lei. -Pentru experienta similara se va completa formularul H.Informatii privindasigurarea calitatii serviciilor: -Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de managementul calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru gama de servicii solicitate. Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management de mediu conform ISO 14001 sau echivalent.Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al securitatii si sanatatii ocupationale conform OHSAS 18001 sau echivalent
Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Declaratie privind respectarea conditiilor de munca, mediu si sanatate pentru locul de munca.Informatii privind subcontractantii: Completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora daca e cazul.
Pentru orice subcontractant se va prezenta Formularul privindinformatiile generale (Formularul C)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formularul F);Personal obligatoriu pentru realizarea planului integrat de dezvoltare urbana: -consultant in strategii de dezvoltare urbana cu experienta de minim 5 ani si care a coordonat realizarea a cel putin 3 strategii de dezvoltare locala/urbana pentru orase;
-consultant in domeniul social, cu experienta de minim 5 ani si cu experienta in derularea a cel putin 3 studii sociologice urbane;
-urbanist cu experienta de minim 5 ani si cu experienta in realizarea a cel putin 3 planuri urbanistice / planuri de regenerare urbana pentru orase / cartiere de oras.Personal obligatoriu pentru realizarea proiectelor individuale-Ofertantul va pune la dispozitie minim 3 manageri de proiect din care unul cu experienta de minim 5 ani.Ofertantii vor prezenta dovada existentei certificarii managerilor de proiect.Ofertantul va face dovada existentei personalului calificat prin propunerea a trei echipe diferite pentru intocmirea a trei proiecte individuale care se vor derula in acelasi timp. O echipa de proiect trebuie sa aiba in componenta un manager de proiect(se va prezenta dovada certificarii) si personal calificat.Date fiind varietatea si numarul estimat de proiecte individuale, se considera ca, pentru indeplinirea sarcinilor aferente intocmirii unui proiect individual, este nevoie de o echipa de cel putin 5 experti (formata din minim un manager de proiect, un consultant scriere documentatii de finantare, un consultant analiza cost beneficiu, si doi proiectanti pe specialitati diferite).Fiecare expert trebuie sa demonstreze o experienta de cel putin 2 ani in domeniul de competenta asumat pentru acest contract si o implicare pe pozitii similare in cel putin trei proiecte de realizare a documentatiilor tehnico economice.Observatii: -O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan.-Cel putin 15 din persoanele care lucreaza in echipele de proiect trebuie sa fie angajati proprii ai ofertantului (cumulat pentru membrii asocierii), in trei domenii relevante pentru contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
financiar
51%
Descriere: pretul ofertei
2.
tehnic durata
25%
Descriere: durata de executie a contractului
3.
tehnic metodologic
24%
Descriere: metodologia propusa
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.12.2008 11:00
Locul: Primaria Municipiului Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stravopoleos nr.6, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Primaria Municipiului Vaslui
Adresa postala: Spiru Haret nr.2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730139, Romania, Tel.0235310999, Email: [email protected], Fax: 0235315946, Adresa internet (URL): www.primariavaslui.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2008 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer