Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de consultanta pentru realizarea si implementarea Sistemului Integrat pentru Securitatea Frontierei de stat a Romaniei


Anunt de participare numarul 32038/13.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Adresa postala: Str. Razoare, nr.2-4, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050507, Romania, Punct(e) de contact: TOMA BRUMUSESCU, Tel.3162598, 3182597 int. 19360, 19361, 19362, Email: [email protected], Fax: 3163511
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de consultanta pentru realizarea si implementarea Sistemului Integrat pentru Securitatea Frontierei de stat a Romaniei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de consultanta pentru realizarea si implementarea Sistemului Integrat pentru Securitatea Frontierei de stat a Romaniei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciilor vizeaza, cumulate, domeniile: IT, Supravegherea frontierei, Controlul frontierei, inginerie de sistem-inclusiv aspecte SLI, Managementul si securitatea retelelor de comunicatii si IT
Valoarea estimata fara TVA: 5, 810, 940EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.01.2008 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 116.000 EURO, garantie de buna executie a contractului-10%; forma de constituire-scrisoare de garantie bancara, eliberata de o banca de pe teritoriul Romaniei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare-bugetul de stat, plata-virament
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii pe proprie raspundere privind eligibilitatea, calitatea de participant la procedura, neincadrarea in art. 181 din OG nr 34/2006, privind lipsa de interese fata de integratorul sistemului (firma EADS Deutschland GmbH) in ultimii doi ani, certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de sanatate, fondul de pensii si fondul de somaj, certificat privind taxele si impozitele locale, certificat de inregistrare, certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.006, declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani si a obligatiei de compensare asumate, obligatii contractuale in desfasurare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de minim 14.527.000 EURO si obligatia de compensare de minim 80% din valoarea contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
principalele prestatii in ultimii 3ani /Recomandari din partea unor beneficiariEfectivul mediu anual alpersonalului angajatInformatii privind subcontractantii/asociatii
Standarde de asigurare a calitatii
Dovada depunerii in termen de 7 zile de la cumpararea documentatiei de atribuire la Oficiul Registrului National al Informatiilor Secrete de Stat (ORNISS) din Romania a cererii pentru obtinerea Autorizatiei de securitate industriala pentru nivelul SECRET
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prestatii: cel putin 3 contracte de prestari servicii finalizate, avand ca obiect servicii similare (proiectare, implementare sisteme IT, de comunicatii, control, supraveghere etc) in valoare totala de minim 2.900.000 EURO)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
prestarea serviciilor este rezervata profesiilor mentionate in caietul de sarcini
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
punctaj tehnic
70%
Descriere:
2.
punctaj financiar
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S165-204819 din 29.08.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar sau ordin de plata, in baza unei solicitari scrise din partea operatorului economic
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2007 09:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
maxim doua de ofertant, cu delegatie si acte de identitate asupra lor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Contractul este clasificat. Informatiile si documentele clasificate pot fi utilizate numai la sediul din Romania. Pentru a putea obtine certificat de securitate industriala, ofertantii rezidenti in state cu care Romania nu are semnat acord de protectie reciproca a informatiilor si documentelor clasificate, este necesar sa aiba deschisa filiala in Romania, membrii echipei de consultanta fiind angajati ai acesteia.Este introdusa clauza de de compensare, in baza OUG 189/2002, obligatia de compensare: cel putin 80% din valoarea contractului de achizitie.Ponderile corespunzatoare punctajului tehnic-70% (experienta specifica-50%, calificarea si competenta personalului propus-50%), financiar-30%.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala: sos. Oltenitei, nr. 110-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: str. Razoare, nr.2, sector 6, Localitatea: Bucuresati, Cod postal: 050507, Romania, Tel.0213162598, Fax: 0213163511, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2007 10:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer