Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru supervizarea lucrarilor de proiectare si executie pentru obiectivul de investitii "Largire la 4 benzi Centura Bucuresti Sud intre A2 (km 23+600) si A1 (km 55+520), Sectorul 1 cuprins intre A2 (km 23+600) D.N. 4 (km 33+00
Anunt de participare numarul 80272/18.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Dona Maria, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.312.09.84, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru supervizarea lucrarilor de proiectare si executie pentru obiectivul de investitii "Largire la 4 benzi Centura Bucuresti Sud intre A2 (km 23+600) si A1 (km 55+520), Sectorul 1 cuprins intre A2 (km 23+600) D.N. 4 (km 33+000)"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Centura Bucuresti Sud pe Sectorul 1 cuprins intre A 2 (km 23+600) D.N. 4 (km 33+000)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru supervizarea lucrarilor de proiectare si executie pentru obiectivul de investitii , ,Largire la 4 benzi Centura Bucuresti Sud intre A2 (km 23+600) si A1 (km 55+520), Sectorul 1 cuprins intre A2 (km 23+600) D.N. 4 (km 33+000)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71311300-4-Servicii de consultanta in infrastructura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul va consta in servicii de consultanta pentru supervizarea lucrarilor de proiectare si executie pentru obiectivul de investitii: , ,Largire la 4 benzi Centura Bucuresti Sud intre A2 (km 23+600) si A1 (km 55+520), Sectorul 1 cuprins intre A2 (km 23+600) D.N. 4 (km 33+000), conform specificatiilor tehnice din Caietulde sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 666, 363RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
84 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 50.000 lei sau echivalent euro, respectiv 11.870 euro, garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara T.V.A..
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Declaratie privind calitatea de participant la procedura;certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local si certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice)la 31.05.2009;Certificat de inregistrare(C.U.I.);Certificat constatator emis de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare cu 4.000.000 lei, respectiv942.668 euro;2. Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) vizat si inregistrat la organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani;cel putin doua recomandari pentru servicii similare;dovada ca a incheiat si finalizat sau ca are in derulare in ultimii 3 ani cel putin un contract de servicii de consultanta lucrari similare a carui valoare trebuie sa fie mai mare sau egala cu 750.000 lei fara T.V.A., respectiv178.063 euro fara T.V.A;informatii privind dotarea cu echipamente specifice pentru indeplinirea contractului;2. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere; ISO 9001, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state membre U.E.;Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatieide securitate si sanatate in munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunerea tehnica
80%
Descriere:
2.
Propunerea financiara
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2009 12:00
Locul: CNADNR - B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Bucuresti, et.11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici, observatori MFP, alte persoane autorizate de conducerea autoritatii contractante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica : Conform caietului de sarcini - 84 de luni din care: 24 luni pe perioada de executie a lucrarilor (se poate modifica functie de finalizarea lucrarilor de executie)si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5 , sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.83, Email: [email protected], Fax: 021.332.12.40
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile (5 zile pentru plangere/notificare prealabila de la primirea unui act al autoritatii contractante considerat nelegal si 5 zile pentru depunere la Curtea de Apel de la data comunicarii raspunsului laa plangerea/notificare prealabila)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A. - Directia Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.312.09.84
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2009 13:36