Licitatie Publica - Servicii de consultanta pentru supervizarea lucrarilor de executie pentru obiectivul de investitii "Centura de ocolire Craiova ? varianta Sud DN56 ? DN55 ? DN6"
Anunt de participare numarul 128635/20.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Dep.Achizitii Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia: Delia Nedelcu, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Dep.Achizitii Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia: Delia Nedelcu, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA - DRDP CRAIOVA
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: Dep.Achizitii Publice, Tel. 0251.408.735, In atentia: Delia Nedelcu, Email: [email protected], Fax: 0251.482.231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta pentru supervizarea lucrarilor de executie pentru obiectivul de investitii "Centura de ocolire Craiova ? varianta Sud DN56 ? DN55 ? DN6"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Santierele aferente constructiei obiectivului Centura de ocolire Craiova ? varianta Sud DN56 ? DN55 ? DN6
Codul NUTS: RO41 - Sud-Vest Oltenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta pentru supervizarea lucrarilor de executie pentru obiectivul de investitii "Centura de ocolire Craiova ? varianta Sud DN56 ? DN55 ? DN6"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311300-4 - Servicii de consultanta in infrastructura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul consta in servicii de consultanta pentru supervizarea lucrarilor de executie pentru obiectivulde investitii ? Centura de ocolire Craiova ? varianta Sud DN56 ? DN55 ? DN6 ? avand o lungime de 9, 875 km , conform specificatiilor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 700, 710RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
78 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare = 34.000 lei; Garantie de buna executie = 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri de la bugetul statului pentru cheltuieli de investitii (Lista obiectivelor de investitii)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv neincadr in sit prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea oblig de plata a impoz si taxelor locale si alte venituri ale bug local la data de 31.08.2011 sau ulterior, in termen de valabilitate la data prezentarii lui; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat, la data de 31.08.2011 sau ulterior, in termen de valabilitate la data prezentarii lui;Declaratie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;Certificat de inregistrare (C.U.I.);Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data prezentarii lui;Ofertantii straini (persoanele fizice/juridice straine) vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una din cele 2 optiuni: I. in termen de 45 de zile de la comunicarea rezultatului procedurii, vor prezenta dovada deschiderii sediului permanent sau al unui punct de lucru in Romania, sau II. inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea acesteia la autoritatea fiscala competenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu declararea cifrei medii anuale de afaceri pe anii 2010, 2009, 2008, semnata de catre reprezentantul legal - Formularul 6; Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an. Scrisoare de bonitate din partea a cel putin unei banci cu care lucreaza ofertantul, emisa cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara sau declaratii bancre corespunzatoare sau dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010.) trebuie sa fie in valoare de minim 3.400.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere luna in care are loc prezenta procedura) ? Formularul 9; Certificat privind experienta prestatorului - Formularul 30;Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii ? Formularul 11; Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ? Formularul 12; Lista personalului cheie ? Formularul 13; Curriculum Vitae pentru fiecare expert cheie propus ? Formularul 14; Copii conforme cu originalul dupa diplomele obtinute / atestatelor / autorizarilor mentionate in Curriculum Vitae; Copii ale actelor de identitate (carte de identitate/buletin de identitate/ pasaport); ?Decl de exclusivitate si disponibilitate? pentru fiecare expert cheie propus ? Formularul 15; ISO 9001 sau echiv, in term de valab; ISO 14001 sau echiv, in term de valab;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Op ec trebuie sa faca dov ca a prestat in ultimii 3 ani (per se va calcula avand in ved luna in care are loc prezenta procedura) cel putin un contract de prestari servicii de consultanta similar cu cel supus prez proceduri si anume prest serv de consult pentru superviz executiei proiectelor (contractelor) de constr noi/reabilit/moderniz de dr nat/autostrazi/dr expres si poduri/pasaje/viaducte aferente drumuri nationale/autostrazi/drumuri expres. Plafonul val af exp sim este de min 1.700.000 lei fara TVA. Plafonul valoric minim se realizeaza prin cumularea a cel mult 3 (trei) contracte similare. In acest sens se vor prezenta: - copia contractului (lor) respectiv(e); - copia Procesului(lor)-verbal (e) de receptie la terminarea lucrarilor;Inf priv util, instal, echip teh de care poate disp op ec pt indepl coresp a contr de prest serv. Ofertantul tb sa dem ca dispune de urmat experti cheie: 1. Inginer rezident ? min 1 pers- Abs al Facde Constr - dipl de ing; 2.Insp asig calit/mater/lab ? min 1 pers- Abs studii sup de specialit; 3.Insp drum ? min 2 pers- Abs al Fac de Constr spec Dr si Pod- dipl de ing dr si pod; 4.Insp pod ? min 1 pers- Abs al Facde Constr spec Dr si Pod- dipl de ing dr si pod; 5.Ing de cantit? min 1 pers- Abs studii sup, cu exp in dom de min. 3 ani; 6.Topometrist ? min 2 pers- Abs studii sup de spec, cu exp in dom de min. 5 ani; 7.Coordonator SSM ? min 1 pers - Abs cursuri de spec, in conf cu prev HG 300/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2011 10:30
Locul: Sediul DRDP Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii UCVAP(daca procedura este verificata cf OUG 30/2006)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din cadrul OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel. 0251/408.768, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2011 13:01