Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CONSULTANTA PENTRU SUPERVIZAREA PROIECTARII SI EXECUTIEI LUCRARILOR DE SEMAFORIZARE A STRAZILOR DIN MUNICIPIUL BUCURESTI


Anunt de participare numarul 92669/30.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Punct(e) de contact: BOGDAN TAT, Tel.0213138170, Email: [email protected], Fax: 0213138170, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CONSULTANTA PENTRU SUPERVIZAREA PROIECTARII SI EXECUTIEI LUCRARILOR DE SEMAFORIZARE A STRAZILOR DIN MUNICIPIUL BUCURESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti; conform HG300/2008 interesectii din administrarea Administratiei Strazilor
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE CONSULTANTA PENTRU SUPERVIZAREA PROIECTARII SI EXECUTIEI LUCRARILOR DE SEMAFORIZARE A STRAZILOR DIN MUNICIPIUL BUCURESTI conform specificatiilor din caietului de sarciniServiciile de consultanta consta in :
Verificarea si avizarea Proiectelor Tehnice si a Detaliilorde executie
Consultanta pentru Executia lucrarilor de semaforizare
Consultanta pentru Executia lucrarilor de intretinere si serviceLista intersectiilor pentru care se vor realiza serviciile de consultanta pentru supervizarea proiectarii si executiei lucrarilor este prezentata in Anexa 1.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311000-1 - Servicii de consultanta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE CONSULTANTA PENTRU SUPERVIZAREA PROIECTARII SI EXECUTIEI LUCRARILOR DE SEMAFORIZARE A STRAZILOR DIN MUNICIPIUL BUCURESTI conform specificatiilor din caietului de sarciniLista intersectiilor pentru care se vor realiza serviciile de consultanta pentru supervizarea proiectarii si executiei lucrarilor este prezentata in Anexa 1.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 20000 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a candidatului /ofertantului
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratii privind calitatea de participantPersoane juridice/fizice romane
Persoane juridice / fizice straine
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Situatii financiare anuale
Informatii privindcifra de afaceri
Terti sustinatori
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul 4, in original, completat, semnat si stampilat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicatdeBNRpentruanulrespectiv, dupacum urmeaza: Anul 2006:1 euro = 3, 5245 leiAnul 2007:1 euro = 3, 3373 leiAnul 2008:1 euro = 3, 6827 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.Bilantul contabil la data de 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente (copie);Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 2.300.000lei.(In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ).In cazul in care ofertantulisi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele 1 si 2 completate.Ofertantul va prezenta un Angajament ferm tert sustinator.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Istoricul litigiilor
Resurse umane si structura managementului
Informatii privind dotarile specifice
Declaratiepepropriaraspundereprivind respectarea conditiilor de munca si masurilor de protectie a munciiInformatii privind lista asociatilor si subcontractantilor
Standarde de asigurarea calitatii
Standarde de protectia mediului
Cerinte privind prezentarea de Certificari/Atestari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-1 contract de proiectare, pentru managementul de trafic pentru reabilitare / modernizare / extindere sistem de semaforizare din mediul urban, a carui valoare sa fie de minimum 600.000 lei, exclusiv T.V.A..-1 contract de consultanta pentru supervizarea proiectarii si executiei lucrarilor de reabilitare / modernizare a drumurilordin mediul urban, drumuri nationale sau autostrazi , a carui valoare sa fie de minimum 600.000 lei, exclusiv T.V.A..Se considera calificat, operatorul economic care prezinta, in echipa propusa, cel putin urmatoarele categorii de personal cheie: o Conducatorul de proiecto Inginer in instalatii automate de dirijare a circulatieio Inginer in organizarea si dirijarea circulatiei rutiereo Expertul in modele de trafico Tehnician in instalatii de semaforizareo Inginer proiectant drumurio Diriginte de santier pentru drumurio Inginer de cantitatio Verificator de proiecte atestat in domeniu.ISO 9001ISO 14001OHSAS 18001SA 8000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Organizare, metode si plan de lucru pentru asigurarea serviciilor:
45%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.02.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.02.2010 12:00
Locul: Administratia Strazilor - Str. Domnita Ancuta, nr. 1, sector 1 - Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare precum si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 234214, Romania, Tel.021-3104642, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei, nr.107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 67463, Romania, Tel.021-319.51.80, Fax: 021-319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor-Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Domnita Ancuta, nr.1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 82342, Romania, Tel.021-3138170, Fax: 021-3138170
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2009 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer