Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectului "Modernizare tronson Julita Madrigesti, componenta traseului turistic E68 - Moneasa"


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
551.050 RON

Castigatorul Licitatiei: SC IDEA PRO SRL
Anunt de atribuire numarul 71664/23.04.2009
Informatii anunt de participare asociat 60007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: ARAD, BULEVARDUL REVOLUTIEI, NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel.0257281600, Email: [email protected], Fax: 0257212188, 0257281305
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de consultanta privind gestionarea proiectului "Modernizare tronson Julita Madrigesti, componenta traseului turistic E68 - Moneasa"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Arad
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultantul va derula in principal, dar nu exclusiv, urmatoarele activitati: - nominalizarea membrilor in echipa de proiect pentru pozitiile de: manager proiect, asistent manager proiect si referent/secretar;
- planificarea, organizarea, conducerea, coordonarea si controlul activitatilor si resurselor necesare pentru indeplinirea obiectivelor proiectului in limitele de timp si de buget stabilite;
- elaborarea planului de management al proiectului;
- stabilirea actiunilor concrete necesare pentru fiecare activitate- impartirea activitatilor pe etape bine definite;
- urmarirea executarii activitatilor, eventuale corectii de timp sau de buget;
- stabilirea graficului de timp pentru executarea activitatilor;
- coordonarea membrilor echipei de proiect; alocarea sarcinilor concrete pentru fiecare activitate, alocarea resurselor umane, materiale si financiare, in conformitate cu Caietul de sarcini.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
551, 050RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nr. 1/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2009/S26-037871din05.02.2009
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 3695 Denumirea: Servicii de consultanta privind gestionarea proiectului JulitaMadrigesti
V.1) Data atribuirii contractului 3/30/2009
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC IDEA PRO SRL
Adresa postala: bd. Revolutiei, nr. 24, Localitatea: Arad, Cod postal: 310002, Romania, Tel.0257270817, Email: [email protected], Fax: 0257270817
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 634343.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 551050.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - Programul Operational Regional 2007-2013 (POR 2007 - 2013);
- Fondurile Structurale ale Uniunii Europene -Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR).
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala: Bd. General Vasile Milea, nr. 2-4, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257.228.908, Email: [email protected], Fax: 0257.251.700
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad- Biroul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: Bd. Revolutiei, nr. 75, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310130, Romania, Tel.0257281600, Email: [email protected], Fax: 0257212188
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2009 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer