Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE CONSULTANTA PRIVIND MANAGEMENTUL PROIECTELOR


Anunt de participare numarul 78253/23.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL RUPEA
Adresa postala: Str. REPUBLICII nr. 169, Localitatea: Rupea, Cod postal: 505500, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MIRELA DARABANT, Tel.0268260490, In atentia: Jr. ROMAN IOANA, Email: [email protected], Fax: 0268260490
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE CONSULTANTA PRIVIND MANAGEMENTUL PROIECTELOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: PRIMARIA ORASULUI RUPEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta privind managementul proiectului pentru proiectul Reabilitarea si extinderea infrastructurii turistice in orasul Rupea proiect finantat prin POR 2007-2013 Axa prioritara 5, Domeniul major de interventie 5.1.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultanta in managementul de proiect
Valoarea estimata fara TVA: 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
44 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 1.800 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Finantare: 85% fonduri structurale-Co-finantare nationala 15%- Plata: lunare in cote egale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Nu a fost condamnat in ultimii 5 ani printr-o hotarare judecatoreasca definitiva pentru: -participare la activitati ale unei organizatii criminale;
-coruptie;
-frauda;
-spalare de bani;2. Nu este in stare de faliment ori lichidare;3. Afacerile nu ii sunt administrate de un administratorjudiciar;4. Activitatile sale comerciale nu sunt suspendate sau nu fac obiectul unui aranjament cu creditorii;5.Nu face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile de mai sus;6. Si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat;7. Nu a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;8. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: -operatorul economic este inregistrat ca persoana juridica;
-operatorul economic are in obiectul de activitate serviciile cerute
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentare fisa de informatii generale: completareFormular nr. 14 - Informatii generale.2. Informatii referitoare la Cifra de afaceri, Profit, Lichiditate, Solvabilitate.3. Scrisoare de bonitate bancara.4. Documente justificative
Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int). Pentru anul 2009 se va lua in considerare rata de schimb comunicata de BCE la data publicarii in SEAP a anuntului de participare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii: a) realizarea unei Cifre de afaceri medii anuale pe anii 2006, 2007 si 2008 de minim 10.000.000 lei.b) Profitul operational al ofertantului pe ultimii 3 ani financiari sa fie pozitiv.c) Lichiditate generala > 100%d) Solvabilitate > 30%4. Documente justificative: copie bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente / raport de audit / raportul cenzorilor sau echivalent, pentru ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: - derularea si finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin 2 contracte de servicii de consultantaprivindmanagementul proiectelor in valoare de minim 1.500.000 euro fiecare (se vor prezenta copii ale contractelor, procese verbale de receptie si recomandari din partea beneficiarilor);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
OFERTA FINANCIARA
70%
Descriere:
2.
OFERTA TEHNICA
30%
Descriere: a se vedea fisa de date a achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2009 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: GRATUIT de la sediul AC. Prin posta se achita suma prin OP cont RO30TREZ13321340202XXXXX, ch postale
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2009 12:00
Locul: Sediul Primariei orasului Rupea, str. Republicii, nr. 169, cam. 10.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, AXA PRIORITARA 5, DOMENIUL MAJOR DE INTERVENTIE 5.1
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal,
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM LEGISLATIEI IN VIGOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comp. Achizitii publice, pers. de contact Secretar/Resp. achizitii Ioana Roman
Adresa postala: STR. REPUBLICII, NR. 169, Localitatea: RUPEA, Cod postal: 505500, Romania, Tel.0268-260490, Email: [email protected], Fax: 0268-260490
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2009 17:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer